• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

سرپرست شبکه بهداشت و درمان:
مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه های خود بمانند/ الگوی انتقال کرونا خانوادگی شده است/ متاسفانه مردم هنوز متوجه وخامت اوضاع نشده اند/ در حال حاضر ۴۶ بیمار از سه شهر مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری هستند

  • کد خبر : 47112
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>سرپرست شبکه بهداشت و درمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مردم برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه های خود بمانند/ الگوی انتقال کرونا خانوادگی شده است/ متاسفانه مردم هنوز متوجه وخامت اوضاع نشده اند/ در حال حاضر ۴۶ بیمار از سه شهر مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری هستند</span>

رویش زاگرس: دکتر شایسته شمی پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با توجه به وضعیت حاد کووید۱۹ در مسجدسلیمان از همشهریان خواست برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه های خود بمانند. سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت: الگوی انتقال کرونا خانوادگی شده است. وی یکی […]

رویش زاگرس: دکتر شایسته شمی پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با توجه به وضعیت حاد کووید۱۹ در مسجدسلیمان از همشهریان خواست برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در خانه های خود بمانند. سرپرست شبکه بهداشت و درمان مسجدسلیمان گفت:

الگوی انتقال کرونا خانوادگی شده است. وی یکی از دلایل اصلی شیوع کرونا در این شهرستان را برگزاری مراسمات عزا و حضور در قبرستان ها خواند و گفت: متاسفانه مردم متوجه وخامت اوضاع نشده اند به نوعی که در حال حاضر یک جوان ۲۸ ساله در وضعیت حاد بیماری قرار دارد و در بیمارستان بستری است. وی ادامه داد: به دلیل رفت و آمد خانوادگی تمام اعضای خانواده این جوان مبتلا شده اند…

شمی پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با توجه به شرایط آب و هوایی مسجدسلیمان و تعطیلی مدارس احتمال مسافرت به این شهرستان بسیار بالاست که باید در این رابطه چاره اندیشی شود. همچنین تمامی ادارات خصوصا ادارات پر تردد و بانک ها باید به صورت روزانه ضدعفونی و مدیران ادارات از حضور ارباب رجوع بدون ماسک با جدیت جلوگیری کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در حال حاضر ۴۶ بیمار از سه شهر مسجدسلیمان، اندیکا و لالی در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری هستند به همین دلیل کادر بهداشت و درمان بسار خسته شده است.

وی گفت: مجدداً از مردم خواهش می کنم به دلیل وضعیت حاد پیش آمده از ورود به آرمستان‌ها خودداری کنند. وی همچنین به لزوم اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی از سوی اصناف و مغازه‌ها تاکید و تصریح کرد: در این رابطه نیز یک تیم با همکاری اداره صمت، اتاق بازرگانی، اماکن، نیروی انتظامی و با محوریت بازرسی فرمانداری تشکیل شده و به صورت مرتب از مغازه‌ها بازدید به عمل می‌آورند و چنانچه واحد صنفی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکند بلافاصله آن واحد پلمب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شمی پور در پایان سخنان خود گفت: حجم کار در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی بسیار بالاست. از همشهریان عزیز خواهش می‌کنم در منزل بمانند و تنها در مواقع ضروری با رعایت تمام نکات ایمنی و بهداشتی از منزل خارج شوند. همچنین در زمان خروج تا حد امکان از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند، حتماً ماسک بزنند، فاصله اجتماعی را رعایت کنند، به مراکز پر ازدحام و شلوغ نروند و مرتبا دست‌های خود را با صابون به مدت بیش از ۲۰ ثانیه بشویند.

وی خطر ابتلاء به ویروس کووید ۱۹ را در کمین همه افراد، حتی کسانی که تاکنون به کرونا مبتلا شده اند و ابتلای آن ها ثابت شده است، یکسان برشمرد و افزود: تمام مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند، چرا که ممکن است آلودگی و ابتلای به ویروس کووید ۱۹ و آنفلوانزا همزمان با هم اتفاق بیفتد و به قولی این دو بیماری روی هم سوار شوند که کار درمان را بسیار سخت تر خواهدکرد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=47112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.