• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
2

محمد رضا زمانپور: در ارتباط با حقوق مردم و اموال بيت المال كوتاه نخواهيم آمد

  • کد خبر : 4700
  • ۲۸ آذر ۱۳۹۲ - ۶:۰۱

شهردار و يا سرپرست شهرداري مؤظف است به رأي شوراي شهر تمكين كند و اگر خلاف اين مسئله ثابت شود قطعاً با او به شدت برخورد خواهد شد/ شهردار وقت مسجدسلیمان در اقدامی غیر قانونی به بهانه پرداخت بدهی های شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی مسجدسلیمان بیش از ۲۰۰۰متر از ساختمان شهرداری را به نام […]

شهردار و يا سرپرست شهرداري مؤظف است به رأي شوراي شهر تمكين كند و اگر خلاف اين مسئله ثابت شود قطعاً با او به شدت برخورد خواهد شد/ شهردار وقت مسجدسلیمان در اقدامی غیر قانونی به بهانه پرداخت بدهی های شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی مسجدسلیمان بیش از ۲۰۰۰متر از ساختمان شهرداری را به نام سازمان تأمين اجتماعي مي كند كه اين مسئله علاوه بر ابهامات فراوان ايرادات قانوني بسياري نيز دارد

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمدرضا زمانپور عضو شوراي شهر مسجدسليمان در گفتگو با سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان ضمن تسليت فرا رسيدن ايام اربعين در ارتباط با بحث ساختمان اورژانس واقع در منطقه دره اشكفت و همچنين واگذاري بخشي از ساختمان شهرداري به اداره تأمين اجتماعي مسجدسليمان گفت:

ذره اي در ارتباط با حقوق مردم و اموال بيت المال كوتاه نخواهيم آمد. وي ادامه داد: ساختمان اورژانس كه متعلق به شهرداري ست سال هاست در اختيار شبكه بهداشت و درمان قرار دارد كه با تلاش امور حقوقي شهرداري و با رأي قطعي دادگاه تجديد نظر استان اين ساختمان در اختيار شهرداري قرار خواهد گرفت.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وي در ارتباط با واگذاري بخشي از ساختمان شهرداري به اداره تآمين اجتماعي نيز گفت: اين معامله داراي ايرادات قانوني فراواني است. متأسفانه عده اي دارند تلاش مي كنند كه ساختمان شهرداري را به تأمين اجنماعي واگذار كنند. ما به عنوان نمايندگان مردم اجازه نخواهيم داد ذره اي از زمين شهرداري به تأمين اجتماعي واگذار شود و با تمام كساني كه در اين كار بخواهند كارشكني كنند به شدت برخورد خواهيم كرد.

محمد رضا زمانپور ادامه داد: شهردار و يا سرپرست شهرداري مؤظف است به رأي شوراي شهر تمكين كند و اگر خلاف اين مسئله ثابت شود قطعاً با او به شدت برخورد خواهد شد.عضو شوراي شهر مسجدسليمان گفت:

در سال ۱۳۷۳شهردار وقت مسجدسلیمان در اقدامی غیر قانونی به بهانه پرداخت بدهی های شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی مسجدسلیمان بیش از ۲۰۰۰متر از ساختمان شهرداری را به نام سازمان تأمين اجتماعي مي كند كه اين مسئله علاوه بر ابهامات فراوان ايرادات قانوني بسياري نيز دارد و اعضاي شوراي شهر از طريق مراجع قضايي به جد پيگير اين مسئله خواهند بود كه به زودي در اين ارتباط به صورت شفاف مطالبي را با مردم در ميان خواهم گذاشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4700

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 75در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 75
  1. مردم ولايت مدار مسجدسليمان با هر كسي كه بخواهد ذره اي از حقوق مردم را حيف و ميل كند در هر پست و مقامي كه باشد با او برخورد خواهد كرد.

  2. بقيه اعضاي شوراي شهر اونجا چكار مي كنند؟ فقط جلسه مي گيرند و حق جلسه مي گيرند؟! بازم دست زمانپور درد نكند كه مردم را از اين اتفاقات با خبر مي كند

  3. خيلي واضح است كه چه كسي دارد منافع مردم را به خاطر منافع تامين اجتماعي پايمال مي كند.

  4. تو را به خدای واحد با بیت المال همچین کاری نکنید..اگر آقای زمان پور افشا گری نکند اموال شهر را به همین راحتی حیف و میل می کنند.واقعادچه بر سر مسجد سلیمان آمده است.این شهر به کجاها می رود؟ساختمان های شهرداری چگونه به همین راحتی تاراج میشوند؟واقعا متاسفم.درود میفرستم بر آقای زمانپور و منتظر افشای اعمال ننگین سودجویان نیز هستیم.

  5. زمانپور باید به جای جلیلی و رضایی به مجلس برود…

  6. آقای مرادی میشود لطفا شماره آقای زمانپور را به صورت خصوصی برایم بفرستید..؟

  7. آقاي زمانپور به نظر من در اين مورد بايد سازمان بازرسي ورود كند. تا دست خيلي ها رو بشه.

  8. اشتباه شوراي شهر اين بود كه باقري رو گذاشتند سرپرست. به اعتقاد من اگر زمين شهرداري واگذار بشه بايد تمام اعضاي شورا استعفا بدهند. بابا اينا ديگه شورش رو دارن در ميارن. نشستن اونجا فقط كيك و شيريني مي خورن و بي خيال همه چيز شدند.

  9. خدا خير بده دكتر جليلي رو. آقا تمام شهر رو نابود كردند شما كجاييد؟ چرا ورود نمي كنيد؟ اون از زمين هاي ارتش حالا هم زمين شهرداري رو دارن بر باد ميدن. آقا ي جليلي، آقاي فرماندار، آقاي امام جمعه به داد شهر برسيد.

  10. يعني چي؟بابت بدهي ساختمان شهرداري رو واگذار كردند؟! آقا چي مي گذره تو اون شهر!

  11. ما شنيديم عضو محترم شوراي شهر آقاي….. افتادند دنبال اين مسئله تا اين زمين ها را برا تامين اجتماعي بگيرد. اين آقا معلوم نيست نماينده مردم است يا نماينده تامين اجتماعي. آقاي ….. هم اين دنيا بايد جواب بدهي هم اون دنيا.

  12. جناب زمانپور عزيز من به عنوان يك شهروند مسجدسليماني كه در استانداري مشغول خدمت هستم پيشنهاد مي دهم در اين رابطه كارگروهي ويژه تشكيل و اين مسئله رو پيگيري كنند. بايد از حقوق مردم دفاع كرد. قطعا اين واگذاري اگر صورت بگيرد نقطه سياهي خواهد بود در كارنامه اعضاي شورا كه بايد پاسخگو باشند.

  13. اين رييس شورا اونجا چه كاره است. اصلا معلومه توي شورا چه نقشي دارد؟
    از كيسه خليفه مي بخشند. هر كسي در اين كار تخلفي داشت بايد به مراجع قضايي معرفي شود. چه اعضاي شهرداري باشند چه شوراي شهر.

  14. اين ساختمان شهرداري سال هاست كه در اختيار اورژانس قرار دارد. بدون اين كه يك ريال به شهرداري پرداخت كند. مگر اين شبكه بهداشت و درمان، كم در آمد دارد. كه حالا مي خواد دست بزاره رو اين ساختمون. بدبختي همه زورشون به شهرداري رفته و اعضاي شورا هم كه انگار نه انگار.

  15. آقاي زمانپور مارادونا رو ول كن مهد علي رو بگير… دشمن خودي آقا…

  16. جناب اقای زمانپور لطفا درباره قضیه ی پارک 11 هکتاری ابتدای شهر هم توضیح دهید. ظاهرا شاکی خصوصی داشته و باعث توقف کار شده است.
    جناب مرادی لطفا در این زمینه گزارشی تهیه نمایید.

  17. این هم نتیجه کار گروهی هفت برادر…در شورا،که شهردار از فلان جا میارن.عباس جان تحط تاثیر قرار گرفتی جلدی نماینده مجلس کردی برادر زمانپور را؟

  18. من شنیدم که حکم تخلیه اورژانس منطقه دره اشکفت را گرفتن اما …… دستور دادن که همچنان در اونجا مستقر بمونن. یک نفر مثل شما قبلا این کار را کرد که بهداشت درمان دست گذاشت روی اون ساختمان لطفا دوستان دست از خودشیرینی بردارند . اموال شهر داری و شهر را به شهر برگردانند.

  19. درود بر شرفت اقای زمانپور مرد عمل. بقیه کجایند?

  20. ممنون از شفاف سازي آقاي زمانپور. خوشحالم نماينده من كسي ست كه با شجاعت از حقوق مردم شهرم دفاع مي كند. بدون آن كه به فكر زد و بندهاي سياسي باشد. آقاي زمانپور عزيز خدا را گواه مي گيرم كه من در انتخابات شواي شهر به شما راي نداده ام. اما اين قول را به شما ميد هم در صورتي كه جذب باندهاي سياسي نشوي و همين طور براي رضاي خدا و براي احقاق حقوق مردم تلش كني و بجنگي يكي از كساني باشكم ك ه در دوره آينده براي شما تلاش كنم. سپاسگزارم از احساس مسئوليت شما. اگر چه معتقدم كه شما داريد وظيفه اتان را انجام مي دهيد و البته بخوبي جواب اعتماد كساني كه به شما راي داده اند را داده ايد . اميدوارم تمامي اعضاي محترم شورا نيز چنين احساس مسئوليتي را داشته باشند. حقيقتا حتي من اسامي بعضي از اعضاي محترم شورا را نمي دانم. اميدوارم با پيگيري هاي شما و ديگر اعضاي شورا جلو اين خودسري هاي بعضي ها! گرفته شود.

  21. آقابي زمانپور در رابطه با مسئله تامين اجتماعي و اورژانس لطفا به صورت شفاف تمام اقداماتي كه انجام مي شود را اطلاع رساني كنيد.

  22. آقاي زمانپور من معتقدم بايد با شدت تمامي كساني كه در اين كار دخيل بوده اند چه در گذشته و چه در حال برخورد كرد. تمامي كساني كه به هر طريق در بخشيدن اموال بيت المال يا سوء استفاده از اموال بيت المال شركت داشته اند بايد به مراجع قضايي معرفي شوند در هر پست و مقامي كه باشند مي خواهد شهردار باشد يا سرپرست شهرداري و يا عضور شوراي شهر. مردم اين مسئله بذل و بخشش زمين شهرداري را تا حصول نتيجه پيگيري خواهند كرد.

  23. آقاي زمانپور اگه يه فكري هم به حال حقوق كاركنان شهرداري كني. ممنونت ميشيم.

  24. دوستان من کارمند شهرداری هستم و اطلاع کامل ازقضایا دارم
    .بی انصافی ست اگه از فرید مرادی مسئول امور حقوقی شهرداری که یک تنه ایستاد و حکم تخلیه اورژانس رو گرفت و الان در مقابل سازمان تامین اجتماعی ایستاد و داره سند مالکیتشون رو ابطال میکنه حرفی نزنیم…زمانپور افشا میکنه درسته ولی فرید مرادی عمل میکنه.درود بر خدمت گذاران صدیق.

  25. آقای زمانپور کاش فکری هم برا ما بیکارا کنید

  26. باسلام دوستان به این نکته توجه نمایید که منظور ایشان از شهردار وقت، شهردار کنونی شهر نیست، بلکه شهردار سال 73 میباشد و به نظر میرسد مطلب به گونه ای مغالطه آمیز (البته سهواً) منتشر شده است.البته ظاهراً بناست که “به زودی در این ارتباط به صورت شفاف مطالبی را با مردم در میان بگذارند.”
    اما جمللات مطروحه بشرح ذیل میباشد:
    “در سال ۱۳۷۳شهردار وقت مسجدسلیمان در اقدامی غیر قانونی به بهانه پرداخت بدهی های شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی مسجدسلیمان بیش از ۲۰۰۰متر از ساختمان شهرداری را به نام سازمان تأمین اجتماعی می کند.”

  27. یعنی فقط این وسط محمدرضا زمانپور پیگیر است؟بقیه اعضا چکار میکنند اونجا؟؟؟؟ما به 11 نفر رای دادیم نه به یه نفر..ای ول زمانپور.

  28. مسجدسلیمان ای شهر اولین ها چه بر سرت آمده است؟به تکه های مانده از جانت چه ها که نمیکنند…آقای زمانپور به شخصه شما را تحسین میکنم.

  29. مسجدسلیمانی ها برای اعتراض به انجام بازی نفت با تراکتور برای برنامه 90 روز دوشنبه پیامک بدهند تلفن پیامک 200090 لطفا اطلاع رسانی کنید

  30. آقای رضا کریمی هم در خصوص اورژانس تلاش قابل تحسینی داشته.این را یکی از اعضای شورای شهر گفته.زمانپور و کریمی دو عضوی هستند که به شدت در حال پیگیری مشکل شهروندان هستند.دمتون گرم دوستان.

  31. درجواب خیلی ازنظرات: زمانپور جوان است و جویای نام من اطلاع دارم اعضای دیگر شورا هم افراد زحمتکش و باشخصیتی هستند نظارت دارند و تذکر هم میدهند هیاهو و جنجال آفرینی کار درستی نیست چون درکارها تعامل نیاز است و خودم پیگیری جدی ازشون دیدم. احمدی نژادهم همین کارها را کرد و دولت را بدنام و منزوی کرد. زمانپور اگر راست میگويد و تعصب مسجدسلیمان را دارد چرا به شهردارغیر بومی رای دادی؟ چر افکری به حال پوسترهایت رنگارنگت که چهره شهررا زشت کرده فکری نمی کنی؟ ملک شهرداری خودش امورحقوقی دارد پیگیر بوده و هست و یه کوچولو اطلاعی هم به شما داد تودیگه بهره برداری مکن به نفع خودت.تو مسلمانی!!!!!

  32. اطلاع رسانی شفاف خیلی خوب است.ما الان فهمیدیم آقای مهندس زمانپوری داریم که حامی حقوق ماست.فرید مرادی داریم که وکیلی با تجربه است.رضا کریمی داریم که جلوی باند و باند بازی دیگر اعضای شورا می ایستد.دلمان به همین چیزا خوش است.بنده از طایفه غیور گندلی هستم.ولی با جناح بازی به شدت مخالفم.ما ارزش آنهایی را که برایمان کار میکنند را میفهمیم.از مدیریت سایت هم کمال تشکر را داریم.

  33. از استاد محمدرضا زمانپور کمال تشکر را داریم.از آآقای فرهاد آزاد انتظار نداشتیم.ایشان حامی مردم و نماینده شوراست نه حامی اداره متبوعش!

  34. آقای زمانپور افشا کن پشت سرت هستیم.من به شما رای ندادم ولی پدرم رای داد.الان به پدرم می بالم که درست انتخاب کرد.ان شالا در مجلس حق ما را بگیری…

  35. واقعا چه اتفاقاتی می افتد و ما از دنیا بی خبریم!محمدرضا دمت گرمممممممممممم

  36. چرا آقای زمانپور که یک تنه ایستاده در برابر زیاده خواهیه دیگران رییس شورا نمیشه؟؟؟ رييس چه کار میکنه پس اونجا؟؟همه جور و تلاش رو آقای زمانپور میکشه به اسم …….. تمام بشه؟؟؟زوره به خدا.دم امور حقوقی شهرداری هم گرم.

  37. دوستان من محمدرضا زمانپور رو از خدمت سربازی در جهاد میشناسم.ایشون وقتی هم وارد قسمت فضای سبز جهاد شد خیلی پر تلاش بود و کلی اقدامات مفید و سازنده انجام داد.امیدوارم هرجا باشد پاینده باشد.

  38. آقاي شهروند با غيرت اصلاً معلومه چي ميگي، شهردار غير بومي، احمدي نژاد، پوسترها! فقط مي خواي انتقاد كني و جلوگيري از اين اتفاق و قرارداد ننگين و حيف و ميل اموال بيت المال رو كم رنگ كني. آقا همه چي رو با هم قاطي نكنيد. شايد زمانپور ايراداتي هم داشته باشد اما انصافا آدم با جربزه اي است. هم ايشون هم رضا كريمي دمشون گرم. مردم با شما هستند اگر همينجور جلو حيف و ميل ها و رانت خواري ها گرفته شه.

  39. آقايون انصافا چهره اي كه ما از آقاي …….. مي شناخيم چيز ديگه اي بود. من همين حالا هم هنوز باورم نميشه كه بعضي ها مي خواستند اينكار را انجام بدهند و منافع تامين اجتماعي را به منافع مردم ترجبح بدهند.واقعا آدم نمي دونه چي بگه!!!

  40. آقاي مرادي عزيز تشكر مي كنم از اطلاع رساني خوبتان. انصافاً طي اين مدت كه مسائل سايت را دنبال مي كردم بسيار به موقع موضع گيري و اطلاع رساني كرده ايد. در رابطه با اين مسئله هم انتظار داريم تا حصول نتيجه مطالب را پيگيري كنيد. و كساني كه مي خواهند با حقوق مردم بازي كنند را معرفي نماييد. من بسار ناراحت شدم وقتي شنيدم كه بعضي ها دارند با استفاده از رانت حقوق مردم را ناديده ميگيرند. خداوند شاهد است از اين مسئله خيلي ناراحت شدم . به اعتقاد من تمامي كساني كه در اين كار دخيل بوده اند از روز اول تا به امروز بايد محاكمه شوند. فرقي هم ندارد چه كسي در چه مقامي باشد. فروش ساختمان شهرداري به اداره تامين اجتماعي در حد يك فاجعه است. بايد اين مسئله به ريز بررسي شود. بسييار متعجبم كه اعضاي شوراي شهر به جز يكي دو نفر در اين رابطه هيچ واكنشي نشان نداده اند. اگر واقعا اينگونه است كه سرپرست شهرداري مي خواست بدون سروصدا رضايت بدهد به اعتقاد من اعضاي شورا بايد به شديدترين وجه ممكن با ايشان برخورد كنند. آيا ايشان حافظ اموال شهرداري ست يا تامين اجتماعي و يك فرد خاص. بسيار متاسفم از اين موضوع اميدوارم هر چه سريع تر به صورت شفاف اين مسئله اطلاع رساني شود تا مردم متوجه ريز مسائل بشوند. از آقاي محمد رضا زمانپور عزيز هم تشكر مي كنم.

  41. ناصري جان ما هم اول باور نمي كرديم اما واقعيت دارد. همه چيز در حال تغيير است. آدما هم تغيير ميكنند. واقعيت اين است نه به زور مي شه كسي رو خراب كرد و نه كسي را به اوج رساند. اين خود ما هستيم كه با رفتارمان نشان مي دهيم چند مردِه حلاجيم. مردم از نيات آدمها با خبر مي شوند امروز نه فردا. نمي شود براي هميشه با ظاهر سازي ديگران را فريب داد…

  42. دوستان هیاهو را تمام کنید .بگذارید مسئولین در آرامش کارشان را انجام دهند و جار و جنجال پیش نیاید که این اتفاق تحت الشعاع قرار گیرد.ااگر میگویید سرپرست شهرداری میخواسته یواشکی رضایت دهد پس چرا این کار را نکرد؟ایشان که الانه شهردار است و مختار؟انصافا باقری فوق العاده فرد زحمتکشیست.قدر ایشان را باید دانست.

  43. آقا منوچهر بزرگوار!قصد بنده حمایت از شخص خاصی نبود.اما این حرف را هم قبول ندارم که نامه از دادگاه برگشت بخوره.یعنی با عقل سلیم جور در نمیاد که رضایت نامه رو دادگاه برگشت بده.آقایان زمانپور و شورا به این موضوع دقت نداشته اند..اگر سرپرست رضایت میداد که کار تمام شده بود الان..

  44. با عرض سلام خدمت شما.خواستم بدونم چرا با رییس شورا و سرپرست شهرداری در این خصوص مصاحبه نمی کنید تا واقعیت امر مشخص بشه؟

  45. دوستان بزگوار بنده اهل مسجدسلیمانم و ساکن مونیخ آلمان.این گونه که متوجه شدم 15 سال پیش نیمی از حیاط کاخ شهرداری را بابت بخشی از بدهی شهرداری به سازمان تامین اجتماعی فروختند و سندش را هم به نامش زدند.دوستان همچین اتفاقی اگر از طریق مجاری قانونی پیش نرفته در این کشور به اتهام خیانت و فساد اداری حبس ابد با اعمال شاقه دارد.اما 25 سال است که از ایران به دور هستم و نمیانم آنجا چه حکمی دارد…

  46. تش به کار زمانپور

  47. درود بر زمانپور افتخار ايل.

  48. جناب زمانپور سپاسگزارم از موضع گيريتان، از دفاعي كه از حقوق شهروندان مي كنيد، غير از اين هم از شما انتظار نمي رود. بي شك مردم مسجدسليمان تمامي اين مسائل را رصد مي كنند و سره را از ناسره تشخيص خواهند داد. موفق باشي مرد.

  49. اميدوارم با امدن شهردار جديد اوضاع سروسامان بگيرد انشالله…

  50. دوستان به نظر من اعضاي شورا انسان هاي با سواد و تحصيلكرده اي هستند. قطعاً دوست دارند به مردم خدمت كنند. اگر چه بعض ها نشان دادند واقعاً آنگونه نبودند كه مردم انتظار داشته اند و يا بهتر است بگويم انتظارات مردم را برآورده نكرده اند اما به اعتقاد من اگر هم اشتباهي صورت گرفته باشد عمدي در كار نبوده است. بهر است به مسائل خوشبينانه نگاه كنيم و عينك بدبيني را از روي چشمانمان برداريم. همه ما بايد براي مسجدسليماني آباد تلاش كنيم.

  51. بعضي وقت ها آدم از بعضي افراد چيزايي رو مي شنوه كه بهش شوك وارد مي شه. به اعتقاد من تحت هر شرايطي بايد منافع مردم در نظر گرفته بشود. آقاي……شما ديگه چرا؟! آيا اين واقعيت دارد؟ لطفا شفاف بگوييد. من كه همچنان مي گويم شما در اين كار دخالت نداشته ايد مگر اين كه كسي بيايد و خلافش را ثابت كند.

  52. ياقري به عنوان سرپرست شهرداري بايد پاسخگوي اين مسئله باشد. اميدوارم اعضاي شوراي شهر به راحتي از اين مسئله چشم پوشي نكنند. و گرنه بايد به مردم پاسخگو باشند.

  53. سازمان بازررسي مو رو از ماست بيرون مي كشه. عجله نكنيد! با ورود سازمان بازرسي خيلي ها بايد بيايند و پاسخگو باشند…

  54. از گذشته مسجد سلیمان همیشه به شهر اولین ها معروف بوده است. علت آن هم این است که غربی ها ابتدا پای خود را در آنجا گذاشتند و به نوعی می توان گفت که بعضی از ورزشها از جمله گلف، اسب سواری، تنیس، فوتبال و دیگر ورزش های مدرن پس از ورود آنها به مسجد سلیمان برای اولین بار وارد ایران شد. مسجد سلیمان پیش از انقلاب یکی از زیباترین شهرهای ایران بود اما متأسفانه در طی ۸ سال جنگ تحمیلی خسارات فراوانی به این شهر وارد شد و بخش عظیمی از زیباییهای آن از بین رفت، لذا رسیدگی به این شهر باید مورد توجه جدی قرار گیرد .
    نقل از دکتر حسینپور.
    اعضای شورای شهر نیز باید تلاش کنند تا بازی در مسجدسلیمان برگزار شود.

  55. سلام .مامردم ولایت مدار مسجدسلیمان .دیگرخواب نیستیم بلکه باچشمانی بازنمایندگانی همانندشما برادرعزیز(زمانپور) رابه عرصه راهی می کنیم که دیگردستی برای ناحق کردن بیت المال وحق حقوق مردم وجود نداشته باشد.بامیدسربلندی شما برادران عزیززحمت کش زیزا موفقیت شماپیروزی مامردم است .

  56. درود بر شما اقای زمانپور

  57. به نظر من از آقای علیداد جلیلی براي سرپرستي استفاده کنید خدایی همه ارباب رجوع ها از ایشان راضی هستن

  58. درودبرشرف شما.

  59. اگر منظور از جلیلی همان معاون شهر دار جدید است الحق آدم مردم دار و مثبتی است . درد بر شما برادر زمانپور پیگیر

  60. با سلام و احترام . چرا همه نظرات را نمایش نمی دهید حداقل در کامنت خودم تمام قوانین سایت رعایت شده بود لطفا در اطلاع رسانی مدیون مردم نشوید شما چشم و گوش مردم هستید این عین واقعیاتی بود که گفته شد دوستان به جای کارکردن و بررسی مشکلات شهر دنبال حاشیه هستند و این به نفع شهر نیست .

  61. عضو محترم شورا
    شما که مدافع حقوق مردم و اموال بیت المال هستید…….. به استناد کدام قانون سپرده شرکت در مناقصه نیروی انسانی (شرکت…برنده در مناقصه)به این شرکت استرداد گردیده است
    موضوع به سازمان بازرسی اطلاع رسانی گردیده است

  62. اقای کامران
    زود نیز قضاوت نکن…..
    1- شهرداری چون …………..نداره و به واسطه اعضاء حداکثری توی اون جایگاه نشسته
    2- افراد با لیاقت تر و دارای سوابق ارزنده تر نیز در شهرداری وجود دارند
    3- دراینده نه چندان دور قطعا” نظرتان تغییر خواهد کرد

  63. آقای مرادی دانستن حق مردم است
    لطفا” از اراضی ارتش و نحو تفکیک آن وهمکاری برخی ها از ……………. …………………………………كه میتوان یک رمان نوشت گزارشي تهيه كنيد.

  64. دوست عزيز با توجه به صحبتي كه با ايشان داشته ايم وي اجازه داده است شماره تماسشان را در اختيار همشهريان قرار بدهيم. شماره تماس ايشان: 09166156097

  65. اقای حسین به نظر من آقای علیداد جلیلی از اسفندیار باقری بهتر است به من ارباب رجوع مشکلات شخصی درون شهرداری ربطی نداره از ایشان حسن خلقی دیدم که دیگر کارمندان و آقای باقری ندارند وظیفه ام این است که به نمایندگانی که ما برای شورا انتخاب کردیم رضایت خودمون را از کارمندان اعلام نماییم

  66. علیداد جلیلی هر چه باشد از اسفندیار باقری بهتر است . اعضای شورا و شهردار اینده شما مدیون این مردم هستید اگر میخواهید از باقری در پست معاونت استفاده کنید باقری از بی اطلاعی مردم استفاده میکند و جریمه های کلان از قشر محروم میگیرد . برادر من این درامد زایی نیست این کار خودن حق مردم است به خداوندی خدا شما اعضای شورا مدیون هستید اگر از این موارد اطلاع دارد و سکوت میکنید مطمئن باشید اون دنیا حساب پس میدید.

  67. این که بحث نداره کاملا روشن و واضح است که آقای علیداد جلیلی از سرپرست فعلی از خیلی زمینه ها بهتر است اخلاق و رفتار، علم و دانش فنی، اشنایی با قوانین و مهمتر از همه وقتی با جلیلی حرف میزی به حرفات گوش میده.

  68. امیدوارم شهردار جدید از جلیلی و یا افراد توانمند دیگری که در شهرداری کم نیستند در پست معاونت مالی اداری استفاده کند

  69. کمی هم درباره چه ها شد برسر حمام نمره 1 واقع درقلب شهر-مغازه های ریل وی-مهمانسرای شهرداری در8بنگله وزمینهای نمره2وریل وی و…..نظربدهید

  70. با سلام خدمت مدیریت محترم سایت cjmis و مردم محترم شهرم.ی سوال از رئیس شورا و اعضا آن دارم ایا شهر ما و شهرداری مسئولی که مدرک تحصیلی فوق دیپلم داشته باشد ندارد؟ که باید یک دیپلمه را بگذارد سرپرست؟ واقعا برای شورای شهری که ادعای با سواد بودن میکنند متاسف هستم. اين آقا هنوز نمیداند جواب سلام واجب است حتما این را یاد آوریش کنید. این معاون جدید که زیاد شناختی از آن ندارم حداقل رفتار خوبی با مردم دارد ارباب رجوع را درست راهنمایی میکند. به نظر آقایان شورا در شهرداری که من خبر دارم که چندین استاد دانشگاه در بحث فنی وجود داره استفاده میکرد بهتر نبود تا یک دیپلمه؟مرسی از همه .

  71. صرفا” جهت اطلاع
    درشهرداری مسجدسلیمان افراد(بالیاقت،توانمند،پاک و…………) زیادی هستندکه درحال حاضر نیز تعدادی از این عزیزان مشغول تدریس در دانشگاه میباشند.ولیکن بدلیل نظر تنگی،مسائل طایفه ای،کوته نظری،واز همه مهمتر که از دید اعضاء شورا وسرپرست و…. شهرداری دور مانده،دست پاکی انان میباشد.
    البته در شهرداری افرادی هم هست که بتوانند وضعیت شهر و شهرداری را متحول نمایند……….اگر اقایون……………بگذارند.

  72. جناب باقری اکثر مردم و ارباب رجوع ها از رفتار و عملکرد شما ناراضی هستن اکر کمی در رفتار و کارنامه خود تامل کنید به این نکته پی میبرید که دوران مدیریت شما منسوخ شده است چه اشکالی دارد جای خود را به جوانان بدهید ؟ این همه جوان لایق و کاردان در شهر و شهرداری داریم . همانطور که دوستان اشاره کردند در مدت کوتاهی که اقای علیداد جلیلی به جای شما انجام وظیفه نمودند رضایت مندی فراوانی در بین ارباب رجوع به وجود آمد . لطفا به خود و مردم احترام بگذارید

  73. برادر هوشنگ کاظمی فرمودیددرشورا باند بازی راه افتاده است .اولا شما سعی کنید تلاشتان ونیرویتان راخالصانه درخدمت اندیکا بگذارید دوما بفرمایید باندهای تشکیل شده باتوجه به اینکه هنوز عمری از شورا نگذشته چه کسانی هستند وچه خلافی راانجام داده اند

  74. آقا حسین – صرفا جهت اطلاع 
    اداره امور شهرداری کار ساده ای نیست که هر کسی از راه برسد بتونه از عهدش بربیاد اون آقایونی که می گید دارن تو دانشگاه كار می کنن خوب کارشون اینه و بهتره توی تئوری های خودشون باشن و وارد کارهای عملی اینچنینی نشوند چون اگه قرار باشه هر استاد دانشگاهی در هر اداره ای که مشغول باشه بره رئیس بشه اوضاع احوالمان خیلی بدتر از این میشه  …. و مشکلات زیادی برای ادارات و دانشگاهها بوجود می یاد …. هر کس را بهر کاری ساختند …… 

  75. سلام ضمن عرض خسته نباشی و خداقوت و عرض تسلیت بمناسبت رحلت رسول اکرم(ص) خدمت برادران قیور و زحمت کش شورای اسلامی شهرمسجدسلیمان.
    عارض هستم پدرم به علت مشکلات مالی در قسمت تنظیفات شهرداری آقاي …… مدت 4 یا5 ماه مشغول بکارمی باشد که چند روز پیش بعداز4ماه یکماه به ایشان حقوق دادند متاسفانه شش صد و خورده ای بحساب ایشان واریز گردید ولی فکر نکنم این حق یک رفته گر باشد نسبت ب ساعات کاری ک دارند خواهشمندم پیگیری فرمایید/متشکرم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.