• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 11751اخبار امروز : 0
1

آیا فرعباسی به صورت قانونی از نفت مسجدسلیمان جدا شد؟ (نامه)

  • کد خبر : 46823
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
آیا فرعباسی به صورت قانونی از نفت مسجدسلیمان جدا شد؟ (نامه)

رویش زاگرس: دروازه‌بان ۲۳ ساله تیم نفت مسجدسلیمان در حالی از این باشگاه جنوبی جدا شد که شایعات زیادی پیرامون او وجود دارد. ابتدا قرار بود که باشگاه نفت با دریافت رضایت نامه میلیاردی فرعباسی را آزاد کند اما ناگهان خبر فسخ قرارداد این دروازه بان اوضاع را به شکلی متفاوت تغییر داد. حالا مدیران […]

رویش زاگرس: دروازه‌بان ۲۳ ساله تیم نفت مسجدسلیمان در حالی از این باشگاه جنوبی جدا شد که شایعات زیادی پیرامون او وجود دارد. ابتدا قرار بود که باشگاه نفت با دریافت رضایت نامه میلیاردی فرعباسی را آزاد کند اما ناگهان خبر فسخ قرارداد این دروازه بان اوضاع را به شکلی متفاوت تغییر داد.

حالا مدیران تیم سابق او ادعا می‌کنند که فسخ قرارداد او به صورت غیرقانونی است اما فرعباسی نظر دیگری دارد. انتشار دو نامه نیز نشان می‌دهد که دروازه بان نفت مسجدسلیمان بر عدم دریافت حقوقش تاکید داشت و به همین شکل توانسته است فسخ یک طرفه بگیرد.

در نامه اول، او روز ۳۰ شهریور به باشگاه مسجدسلیمانی نامه زد و از آن ها خواست تا حق و حقوقش را بپردازند. ۷ روز بعد این باشگاه در نامه ای که به امضای مهران نصیریان دوست مدیرعامل نفت رسیده است، گفت: «حقوق شما طبق قرارداد پرداخت شده و در صورتی که خواهان دریافت صورت حساب مطالبات هستید، تاریخ ۷ شهریور راس ساعت ۱۲ در دفتر باشگاه حاضر شوید.»

حالا این دروازه بان که تراکتور را به عنوان مشتری پروپاقرص خود می‌بیند، اعتقاد دارد که به دلیل عدم دریافت مطالبات و طبق قانون فیفا، به همکاری اش با نفت پایان داده و این باشگاه نمیتواند ادعایی در این باره داشته باشد.

فرعباسی می‌گوید که فسخ قرارداد او کاملا قانونی است و مشکلی ندارد.

حبیب فرعباسی پس از فسخ قرارداد با تیم نفت گفت: فسخ من کاملا قانونی و بر طبق قانون فیفا و سازمان لیگ است. بازیکنی که دو ماه حقوق نگیرد (به خاطر کرونا شد سه ماه)، میتواند نامه بزند و اگر باشگاه بعد از ۱۰ روز پرداخت نکند، فسخ قانونی می‌شود. اما باشگاه به من پاسخ داد که ما به تو پرداختی داشتیم ولی من رفتم فسخ کردم. باشگاه ۹ ماه است به من هیچ پولی نداده است.

دروازه بان سابق نفت مسجدسلیمان راجع به این نامه توضیح داد: اینکه الان آقای مصطفی سلیمانی گفتند ما می‌خواستیم پولش را بدهیم، کاملا دروغ است. در نامه گفته‌اند که بیایید تا ما ریزصورت پرداختی را نشان دهیم و حرفی از این که بیا تا حقوقت را بدهیم، نیست.

وی افزود: من با مدیران باشگاه صحبت کردم و گفتم تیمی که حاضرم به آنجا بروم، میخواهد مبلغ فسخ را پرداخت کند. آن ها هم قبول کردند و قرار بود پول بگیرند اما گفتند نه ما گلر خودمان را می‌خواهیم و از این حرف ها. من هم ۳۰ شهریور نامه زدم و گفتم پولم را می‌خواهم ولی گفتند ما پرداختی کامل به تو داشتیم. در حالی که این درست نبود و من هم رفتم فسخ کردم که کاملا هم قانونی است.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46823

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.