• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
2

از سوی صنعت نفت مسجدسلیمان:
تجهیزات بهداشتی و درمانی مقابله با کرونا به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان اهداء شد

  • کد خبر : 46820
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>از سوی صنعت نفت مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>تجهیزات بهداشتی و درمانی مقابله با کرونا به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان اهداء شد</span>

رویش زاگرس: رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان از خریداری و اهدای تجهیزات جدید بهداشتی و درمانی به منظور مقابله با ویروس کرونا به بیمارستان ۲۲ بهمن شهر مسجدسلیمان با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد. دکتر فرحناز عزیزدوست در تکمیل این خبر اظهار داشت: با حمایت های مدیرعامل محترم شرکت […]

رویش زاگرس: رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان از خریداری و اهدای تجهیزات جدید بهداشتی و درمانی به منظور مقابله با ویروس کرونا به بیمارستان ۲۲ بهمن شهر مسجدسلیمان با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

دکتر فرحناز عزیزدوست در تکمیل این خبر اظهار داشت: با حمایت های مدیرعامل محترم شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت اقلام مورد نیاز بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان به منظور مقابله با کرونا توسط این مدیریت تهیه و به مدیریت بهداشت و درمان شهرستان تحویل گردید.

وی با اشاره به این که این اقلام در ۲ بخش تجیهزات سرمایه ای و مصرفی تهیه شده اند افزود:در بخش سرمایه ای شامل: دستگاه پالس اکسی متر انگشتی و پرتابل،دستگاه گند زدا، تب سنج لیزری، ونتیلاتور تهاجمی و غیرتهاجمی، ماسک مخصوص ونتیلاتور، ماسک مخصوص گندزدا، دستگاه BIPAP – کپسول ۴۰ لیتری اکسیژن، تشک مواج، فلومتر دیواری اکسیژن، ترمو متر دیجیتال، مانومتر اکسیژن گاز، ساکشن دیواری و پرتابل می باشد

دکتر عزیزدوست ادامه داد: در بخش تجهیزات مصرفی نیز شامل تجهیزات حفاظت فردی از قبیل لباس گان فضایی، عینک، ماسک ساده و N95  ، دستکش لاتکس سایزهای مختلف، کاور کفش، شیلد محافظ صورت، محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح، شلوار و گان ضدآب، ساق دست، کلاه، گان ساده و کشدار می باشد.وی خاطر نشان کرد: برای خرید این اقلام تقریباً ۱۰ میلیارد ریال هزینه صورت گرفته است.

شایان ذکر است بهداشت و درمان صنعت نفت و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان پیش از این نیز با خرید و اهدای ۱۱میلیارد ریال تجهیزات بهداشتی و پزشکی به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان در امر مقابله با کرونا و در راستای عمل به مسئولیت های  اجتماعی سازمانشان مشارکت داشته اند .

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46820

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام / ضمن تشکر از خانم دکتر عزیزدوست و جناب آقای ناصری مدیرعامل شرکت بهرهر برداری نفت وگاز مسجدسلیمان ‘ / مسئولین و روسای سایر واحدهای تولیدی شهرستان یاد بگیرند که باید به مسئولیت اجتماعی خود عمل نمایند نه اینکه فقط با نصب بنر مناسبت ها را تبریک و تسلیت بگویند . انشاءالله همه مان عاقبت بخیر شویم .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.