• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

امام جمعه مسجدسلیمان:
مردم آمریکا اولین قربانیان حقوق بشر در دنیا هستند/یکی از پایه های قدرتمند تامین نظم و امنیت در کشور نیروی انتظامی است/ ، آقای مدیرکل محیط زیست کاش به جای تعویض مدیران در پایان عمر دولت، تدبیری برای کوه زباله چشمه زالوک مسجدسلیمان می کردید!/ آقای استاندار هر چه سریع تر تکلیف رئیس شورای شهر و شهردار مسجدسلیمان را مشخص کنید!

  • کد خبر : 46796
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>مردم آمریکا اولین قربانیان حقوق بشر در دنیا هستند/یکی از پایه های قدرتمند تامین نظم و امنیت در کشور نیروی انتظامی است/ ، آقای مدیرکل محیط زیست کاش به جای تعویض مدیران در پایان عمر دولت، تدبیری برای کوه زباله چشمه زالوک مسجدسلیمان می کردید!/ آقای استاندار هر چه سریع تر تکلیف رئیس شورای شهر و شهردار مسجدسلیمان را مشخص کنید!</span>

حجت الاسلام امینی: اربعین فرصت خوبی ست برای کامل کردن ادراک و معرفت/ مردم آمریکا اولین قربانیان حقوق بشر در دنیا هستند/یکی از پایه های قدرتمند تامین نظم و امنیت در کشور نیروی انتظامی است/ ، آقای مدیرکل محیط زیست کاش به جای تعویض مدیران در پایان عمر دولت، تدبیری برای کوه زباله چشمه زالوک […]

حجت الاسلام امینی: اربعین فرصت خوبی ست برای کامل کردن ادراک و معرفت/ مردم آمریکا اولین قربانیان حقوق بشر در دنیا هستند/یکی از پایه های قدرتمند تامین نظم و امنیت در کشور نیروی انتظامی است/ ، آقای مدیرکل محیط زیست کاش به جای تعویض مدیران در پایان عمر دولت، تدبیری برای کوه زباله چشمه زالوک مسجدسلیمان می کردید!/ آقای استاندار هر چه سریع تر تکلیف رئیس شورای شهر و شهردار مسجدسلیمان را مشخص کنید!

رویش زاگرس/عزت الله قاسمی: حجت الاسلام امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه مسجدسلیمان ضمن تسلیت اربعین حسینی گفت: از کنار ماههای محرم و صفر نباید به سادگی گذشت. اربعین فرصت خوبی ست برای کامل کردن ادراک و معرفت. اربعین یعنی تدبیر و امید و آن هایی که شخصیت دوگانه و متناقضی دارند فلسفه اربعین را درک نکرده اند که این می تواند در هر لباس و منصبی باشد. همانند آن شخصی که در سال ۹۲ با لبخند می گفت: می شود با آمریکا و اروپا کنار آمد اگر چه ما می رویم و با کدخدای شان مذاکره می کنیم چرا که می خواهیم هم چرخ معیشت مردم بچرخد و هم چرخ هسته ای! و حالا در سال ۹۹ می گوید: هر چه لعن و نفرین دارید نشانی آن کاخ سفید است! که این یعنی یک دنیا تناقض!..

خطیب نماز جمعه مسجدسلیمان گفت: همه ی دنیا باور کرده اند که آمریکا همان شیطان بزرگ است و نمی توان به آمریکا و اروپا اعتماد کرد. کشورهایی که به هر نحوی در تقابل با امریکا قرار دارند، خود به خود و بدون هیچ مدرکی، متهم به نقض حقوق بشر می‌شوند. به بیان دیگر، هر کشوری که آمریکا با آن مشکل دارد، به عنوان ناقض حقوق بشر معرفی می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این، مسئله حقوق بشر به عنوان یک اهرم فشار برای اعمال تحریم‌ها علیه دشمنان امریکا نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. دولتمردان آنان بخاطر اعدام قاتلی که چند نفر را کشته است از نقض حقوق بشر در ایران می گویند!  در حالی که مردم آمریکا اولین قربانیان حقوق بشر در دنیا هستند.

امینی در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از بعضی تغییر و تحولات مدیریتی در شهرستان گفت: خطاب من به آن مدیرکلی ست که بدون اطلاع رسانی مسئولان شهرستان دست به جابجایی می زند همانند تغییر مدیر محیط زیست شهرستان که هیچ کدام از مسئولان در جریان این کار نبودند! آقای مدیرکل این بی تدبیری ست! در حالی که به پایان عمر دولت نزدیک می شویم چنین تغییراتی صورت بگیرد. باید تدبیر کرد، تدبیر برای کوه زباله چشمه زالوک که با فرا رسیدن فصل زمستان و بارندگی ها مواد سمی آن در بافت زیرزمینی رسوخ می کند و بارها فریاد زدیم و کسی گوشش به آن بدهکار نبود … الان هم بعضی ها می گویند این جز وظایف شهرداری و شورای شهر ست! کدام شورای شهر؟ کدام شهرداری؟ شورای شهری که هنوز رئیسش مشخص نشده است؟! شهرداری که علیرغم رای ۷ عضو شورای شهر هنوز حکم ایشان توسط استانداری ابلاغ نشده است؟! از آقای استاندار می خواهم سریعاً به این مسئله ورود کند و تکلیف شهرداری مسجدسلیمان را مشخص نماید… حل این مشکلات تدبیر است نه جابجا کردن بی حساب و کتاب مسئولان شهری !

امام جمعه مسجدسلیمان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام، امنیت و بالندگی کشور است. وی ادامه داد: یکی از پایه های قدرتمند تامین نظم و امنیت در کشور نیرو انتظامی است چرا که در راستای تامین نظم و امنیت در جامعه زحمات زیادی کشیده است. ایشان از فرماندهی و پسنل نیروی انتظامی شهرستان بخاطر تلاش جهت ارتقاء امنیت در شهرستان تقدیر و تشکر نمود…

لازم به ذکر است حجت الاسلام امینی در بین خطبه های نماز جمعه از خانواده شهیدان حمدالله و فتح الله ئیلاقی که یکی از این برادران همچنان جاویدالاثر است همچنین از حجت الاسم هاشم زاده مسئول تغسیل فوتی های کرونایی و همه بسیجیان و طلاب که در این کار شریک هستند با لوح سپاس تقدیر نمود…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.