• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از پروژه های عمرانی مسجدسلیمان و بررسی مشکلات عمرانی شهرستان + تصاویر

  • کد خبر : 46782
  • ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
بازدید معاون عمرانی وزیر کشور از پروژه های عمرانی مسجدسلیمان و بررسی مشکلات عمرانی شهرستان + تصاویر

رویش زاگرس: معاون عمرانی وزیر کشور گفت: وزارت کشور به یک پروژه عمرانی از هرکدام از ٧ شهر حوزه کمک بلاعوض پرداخت می‌کند. همچنین شهرداری‌ها این منطقه می‌توانند برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه برای پروژه‌های عمرانی به بانک‌ها مراجعه کنند. مهدی جمالی نژاد با حضور در شهرستان مسجدسلیمان از پروژه های عمرانی و مشکلات عمرانی […]

رویش زاگرس: معاون عمرانی وزیر کشور گفت: وزارت کشور به یک پروژه عمرانی از هرکدام از ٧ شهر حوزه کمک بلاعوض پرداخت می‌کند. همچنین شهرداری‌ها این منطقه می‌توانند برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه برای پروژه‌های عمرانی به بانک‌ها مراجعه کنند.

مهدی جمالی نژاد با حضور در شهرستان مسجدسلیمان از پروژه های عمرانی و مشکلات عمرانی شهرهای این شهرستان بازدید کرد. معاون عمرانی وزیر کشور در حاشیه این بازدید اظهار داشت: شهرداری‌های حوزه مسجدسلیمان تلاش خود را انجام دهند تا با تغییر نگرش و دیدگاه‌های خود راه‌های بهتری برای تأمین هزینه‌های شهری پیدا کنند.

وی افزود: استان خوزستان پتانسیل های زیادی نظیر رودخانه کارون، صنایع نفت گاز و کشاورزی دارد که می‌توانند کمک شایانی به تأمین هزینه های شهرداری‌ها کنند و همچنین از مجموعه‌های صنعتی موجود در منطقه نیز می‌توان کمک گرفت.

معاون عمرانی وزیر کشور گفت: ما به چند صورت به مجموعه شهرداری‌های این حوزه کمک خواهیم کرد. از جمله استفاده از ٢ % عوارض سوختی که در اختیار خود سازمان است، که این را در زمینه عمرانی هزینه کنند.

وی افزود: همچنین می‌توانیم به یک پروژه عمرانی از هرکدام از ٧ شهر حوزه کمک بلاعوض پرداخت کنیم و همچنین شهرداری‌ها می‌توانند برای اخذ تسهیلات قرض الحسنه برای پروژه‌های عمرانی به بانک‌ها مراجعه کنند.

جمالی نژاد در راستای در خواست های شهرداران مبنی بر کمبود خودرو اضافه کرد: شهرداران به هر میزان خودروی مورد نیاز خود را می‌توانند تهیه کنند بدین صورت که یک سوم از مبلغ را خود شهرداری مربوطه، یک سوم را استانداری و یک سوم دیگر را سازمان شهرداری‌ها پرداخت کند.

معاون وزیر کشور: ستادی متشکل از دفتر فنی، معاونت عمرانی و سازمان شهرداری ها و دهیاری ها در وزارت کشور تشکیل می شود که به بررسی مشکلات حوزه بپردازد و مشکلات را از طریق وزارتخانه مربوطه تا حصول نتیجه پیگیری می‌کنیم.

جمالی نژاد گفت: با وزیر نفت جلسه‌ای برگزار می‌کنیم تا با توجه به اینکه شهرستان مسجدسلیمان سرشار از نفت و گاز می‌باشد، وزارت نفت دین خود را به این شهرستان ادا کند.

علیرضا ورناصری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که از مجموع ۴ هزار روستای استان، تعداد یک هزار و ۴۵۰ روستا در حوزه مسجدسلیمان بزرگ قرار دارد، گفت این مناطق در بسیاری از زمینه‌ها نظیر عمران، بهداشت و..در رده های آخر قرار دارند.

ورناصری گفت: ما خواستار این هستیم که در استانداری خوزستان ستادی با حضور فرمانداران و شهرداران این حوزه جهت پیگیری و رفع مشکلات این شهرستان‌ها تشکیل شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.