• امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 11698اخبار امروز : 0
1

هدایت یزدی رسماً از سمت مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان کناره گیری کرد

  • کد خبر : 46637
  • ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
هدایت یزدی رسماً از سمت مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان کناره گیری کرد

رویش زاگرس: هدایت یزدی رسماً از سمت مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان کناره گیری کرد. هدایت یزدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با بیان این که بی نظمی در این باشگاه بیداد می کند گفت: من برای کمک به ورزش شهرم مسئولیت پذیرفتم اما ناهماهنگی و بی نظمی در این باشگاه بیداد می کند. […]

رویش زاگرس: هدایت یزدی رسماً از سمت مدیرعاملی باشگاه نفت مسجدسلیمان کناره گیری کرد. هدایت یزدی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با بیان این که بی نظمی در این باشگاه بیداد می کند گفت: من برای کمک به ورزش شهرم مسئولیت پذیرفتم اما ناهماهنگی و بی نظمی در این باشگاه بیداد می کند.

یزدی ادامه داد: بعضی ها منافع شخصی برای شان مهم تر از منافع تیم است و مرکز تصمیم گیری در این تیم وجود ندارد به همین دلیل ضمن عذرخواهی از تمامی هواداران و پیشکسوتان ورزش که بنده را مورد محبت خود قرار دادند از سمت خود کناره گیری می کنم. به گزارش رویش زاگرس، شب گذشته نیز سیدمجتبی حسینی از سرمربیگری نفت‌مسجدسلیمان استعفا داد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46637

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب آقای هدایت عزیز سلام / از اینکه شمای جوان هم صادقانه از بی نظمی در نفت مسجدسلیمان اظهار نظر فرمودید جای تشکر و قدردانی دارد / آقایان مسئول نفت خواهشا” فرصت را در اختیار دلسوزان و اهل ورزش و هواداران فوتبال قرار دهید . / خداحافظی سرمربی و مدیرعامل یک باشگاه با یک دید و نگاه در ۲۴ ساعت جای قضاوت جدی و جای تاسف برای افرادی دارد که این وضعیت بد را برای فوتبال و هواداران مسجدسلیمان بوجود آورده اند دارد .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.