• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
0

گزارش حضور سرلشکر محسن رضایی در شهرستان مسجدسلیمان+ تصاویر

  • کد خبر : 46613
  • ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
گزارش حضور سرلشکر محسن رضایی در شهرستان مسجدسلیمان+ تصاویر

رویش زاگرس: صبح امروز دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و جمعی از مسولان استانی وارد شهرستان مسجدسلیمان شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در ابتدای حضور ایشان وی مورد استقبال فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان قرار گرفت. سرلشکر محسن رضایی ابتدا […]

رویش زاگرس: صبح امروز دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام به همراه فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و جمعی از مسولان استانی وارد شهرستان مسجدسلیمان شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در ابتدای حضور ایشان وی مورد استقبال فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان قرار گرفت.

سرلشکر محسن رضایی ابتدا با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام نمود. وی پس از آن در آئین افتتاحیه ۳۰۰ واحد مسکونی مناطق زلزله زده شرکت نمود و به صورت نمادین کلید یکی از منازل احداثی را به یکی از شهروندانی که منزل ایشان به صورت کامل آسیب و بازسازی شده بود اهداء نمود. سردار رضایی ضمن تقدیر از مجموعه سپاه استان خوزستان،شهرستان مسجدسلیمان و گروههای جهادی گفت: جای تقدیر دارد که در این مدت کوتاه بیش از ۳۰۰ واحد مسکونی و ۵۰ مدرسه به ارزش  ۷۰ میلیارد ریال احداث، بازسازی یا مرمت شده اند…   ایشان پس از آن با حضور در خیریه زنده یاد احمد رضایی با تعدادی از ایتام و خانواده های تحت پوشش این موسسه  دیدار و پس از ان به منطقه زیلایی رفت و از کارخانه آلومینیوم و مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان نیز بازدید نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46613

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.