• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

تیراندازی در مراسم تدفین / 10 نفر در مسجدسلیمان بازداشت شدند

  • کد خبر : 4656
  • ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- روز دوشنبه، تیراندازی از سوی برخی افراد شرکت کننده در خاکسپاری یک متوفی در محله چهاربیشه مسجدسلیمان، نیروی انتظامی را برای تأمین امنیت جانی مردم وارد صحنه کرد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مأموران نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت جانی مردم شرکت کننده در يك مراسم خاکسپاری […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- روز دوشنبه، تیراندازی از سوی برخی افراد شرکت کننده در خاکسپاری یک متوفی در محله چهاربیشه مسجدسلیمان، نیروی انتظامی را برای تأمین امنیت جانی مردم وارد صحنه کرد.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان مأموران نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت جانی مردم شرکت کننده در يك مراسم خاکسپاری شلیک کنندگان را که بالغ بر10 نفر بودند بازداشت کردند.

عشایر بختیاری خوزستان معمولاً در مراسم تدفین چهره های سرشناس اقدام به شلیک گلوله از تفنگ های شکاری خود می کنند. سرهنگ ظفر فراشی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: تیراندازی با تفنگ های شکاری حتی با داشتن مجوز شکار، در خارج از منطقه شکار و درمحل های عمومی طبق قانون ممنوع است و مجوز تیراندازی برای منطقه شکار است.

وی افزود: صبح دوشنبه در يك مراسم تدفین عده ای با ادعای اجرای رسم قدیم عشایری اقدام به شلیک هوایی با تفنگ های شکاری خود کردند که مأموران انتظامی به منظور حفظ امنیت مردم مداخله کردند. سرهنگ فراشی افزود: شلیک کنندگان اغلب روستایی و ساکنان مناطق اطراف بودند؛ کسانی که کمتر با قانون ممنوعیت استفاده از سلاح های مجوز دار شکاری درمحل های عمومی آشنایی داشتند.

وی افزود: پرونده متخلفین که کمتر از 10 نفر هستند و در بازداشت به سر می برند برای پیگیری قضایی به دادستانی مسجدسلیمان ارجاع شده است. فرمانده انتظامی شهرستان مسجد سلیمان از رسانه ها خواست که برای به فراموشی سپردن و جلوگیری از عدم اجرای این رسم نادرست که قانون آن را منع کرده است، تلاش کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4656

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.