• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

عمل جراحی تعویض کامل مفصل لگن برای اولین بار در شهرستان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 46547
  • ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳
عمل جراحی تعویض کامل مفصل لگن برای اولین بار در شهرستان مسجدسلیمان

رویش زاگرس: عمل جراحی تعویض کامل مفصل لگن برای اولین بار در شهرستان مسجدسلیمان توسط متخصصین ارتوپدی بیمارستان ۲۲ بهمن انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، دکتر شایسته شمی پور با اعلام این خبر افزود: بیمار آقای ۵۶ ساله‌ای که سه سال قبل در یکی از مراکز درمانی اهواز به دلیل شکستگی لگن […]

رویش زاگرس: عمل جراحی تعویض کامل مفصل لگن برای اولین بار در شهرستان مسجدسلیمان توسط متخصصین ارتوپدی بیمارستان ۲۲ بهمن انجام شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، دکتر شایسته شمی پور با اعلام این خبر افزود: بیمار آقای ۵۶ ساله‌ای که سه سال قبل در یکی از مراکز درمانی اهواز به دلیل شکستگی لگن تحت عمل جراحی قرار گرفته بود، با درد شدید و عدم توانایی راه رفتن به دلیل جوش نخوردن شکستگی و خراب شدن مفصل لگن که عوارض این نوع شکستگی است، مراجعه کرده؛ و پس از انجام بررسی های لازم در بیمارستان ۲۲ بهمن، و تشخیص تخریب مفصل لگن، تحت تعویض کامل مفصل لگن قرار گرفت.

شمی پور ادامه داد: عمل تعویض مفصل لگن دارای چند نوع مختلف است و موفق‌ترین عمل جراحی قرن بیست و یک می باشد؛ وسیع ترین نوع آن که تعویض کامل مفصل است تا به حال در مسجدسلیمان انجام نشده بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان در پایان از دکتر میلاد حیدریان و دکتر امین نیک‌خلق به عنوان جراح و متخصص ارتوپد، آقای نجفی و خانم مرداسی به عنوان دستیاران عمل جراحی و همچنین تیم بیهوشی سرکار خانم دکتر اسفندیاری، متخصص بیهوشی و خانم سرابی به عنوان کارشناس بیهوشی که این عمل را با موفقیت به پایان رساندند، تشکر و قدردانی نموده؛ و به این نکته اشاره کردند که در حال حاضر تمامی انواع عمل های تعویض مفصل لگن در شهرستان مسجدسلیمان به انجام می رسد و نیاز اعزام به اهواز کاملا برطرف گردیده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46547

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.