• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

اختصاصی رویش زاگرس:
باند سارقان مامورنمای مسجدسلیمان دستگیر شدند

  • کد خبر : 46538
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>اختصاصی رویش زاگرس:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>باند سارقان مامورنمای مسجدسلیمان دستگیر شدند</span>

رویش زاگرس: بنابر شنیده ها با تلاش فرماندهی و ماموران نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان باند سارقین مارمورنمایی که حدود ۱ ماه پیش در پوشش ماموران نیروی انتظامی با ورود به یک خانه در شهرستان مسجدسلیمان اقدام به سرقت کرده و از صحنه متواری شدند بازداشت و پس از تشکیل پرونده، به مقام قضائی تحویل داده […]

رویش زاگرس: بنابر شنیده ها با تلاش فرماندهی و ماموران نیروی انتظامی شهرستان مسجدسلیمان باند سارقین مارمورنمایی که حدود ۱ ماه پیش در پوشش ماموران نیروی انتظامی با ورود به یک خانه در شهرستان مسجدسلیمان اقدام به سرقت کرده و از صحنه متواری شدند بازداشت و پس از تشکیل پرونده، به مقام قضائی تحویل داده شدند.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس شنیده ها حاکی از آن است با تلاش شبانه روزی جان برکفان نیروی انتظامی این باند در یکی از شهرهای همجوار دستگیر و در حال حاضر در بازداشت بسر می برند. قاسمی یکی از اهالی محله ای که جرم در آن اتفاق افتاده است در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تقدیر از فرماندهی نیروی انتظامی و ماموران اداره آگاهی شهرستان که در کمترین زمان ممکن موفق به بازداشت این سارقان گردیدند گفت: احساس امنیت در جامعه از امنیت مهمتر است. از پلیس و همه نیروهای نظامی و انتظامی که در راستای بالا بردن احساس امنیت تلاش می کنند و در این مسیر با مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع داشته اند تشکر و قدردانی می نمایم. وی ادامه داد: از قوه قضائیه می خواهیم با افرادی که این گونه باعث ایجاد ناامنی در جامعه می شوند برخورد جدی شود…

لازم به ذکر است در خبری که در تاریخ ۱۱ مرداد ۹۹ در همین سایت خبری منتشر و بازتاب گسترده ای نیز به همراه داشت آمده است: چند سارق با پوشش ماموران نیروی انتظامی و به بهانه تفتیش با حکم جعلی پس از ورود به یک منزل مسکونی در یکی از محلات شهرستان مسجدسلیمان و بستن دست و پای اعضای خانواده اقدام به سرقت مقداری طلاجات نموده و از صحنه متواری شدند.

پدر این خانواده از اسراء و جانبازان دفاع مقدس بود که متاسفانه چند سال پیش فوت کرد. در هنگام وقوع سرقت مادر و سه فرزند خانواده در خانه حضور داشتند که چند نفر به در خانه آن ها آمده خیلی گذرا و سریع برگه‌ای را نشان و مدعی بودند مجوز قضایی دارند و سپس به بهانه بازرسی، وارد منزل شدند و با تهدید اقدام به بستن دست و پای اعضای خانواده کرده و پس از سرقت مقداری طلاجات سریعاً خانه را ترک و متواری شدند….

بنابر شنیده ها سرهنگ کارآگاه علی حسینی فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان که خود از کارآگاهان خبره و سابقه خوبی در کشف چنین جرائمی دارد شخصاً به این پرونده ورود کرده است….

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس از عوامل زمینه‌ساز اصلی وقوع چنین جرائمی می توان به عدم آشنایی افراد با حقوق شهروندی خود و تسلیم شدن بی‌قید و شرط در برابر مامورنماها، غفلت و سهل‌انگاری شهروندان در احراز هویت افراد مدعی مامور پلیس و دستپاچگی و فقدان تمرکز افراد در مواجهه با ایراد اتهام از سوی مامورنماها اشاره کرد. برابر دستورالعمل رسمی نیروی انتظامی، کلیه ماموران این نیرو، چه با لباس نظامی و چه با لباس شخصی، حتی بدون درخواست فردی که مورد بازرسی قرار می‌گیرد، مکلف به ارائه نشان و کارت شناسایی خود هستند. در صورتی که فرد مدعی کارتی ارائه نکرد، باید از وی بخواهید این کار را انجام دهد و بدانید که این امر کاملاً قانونی و از حقوق مسلم شهروندان است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46538

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.