• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

بیانیه انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)

  • کد خبر : 46472
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۲
بیانیه انجمن خبرنگاران و مطبوعات مسجدسلیمان در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص)

رویش زاگرس: انجمن خبرنگاران و مطبوعات شهرستان مسجدسلیمان در بیانیه ای اسائه ادب به محضر پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد(ص) توسط نشریه ” شارلی ابدو ” بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، متن بیانیه شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم اهانت نشریه ” شارلی ابدو ” فرانسه به ساحت مقدس […]

رویش زاگرس: انجمن خبرنگاران و مطبوعات شهرستان مسجدسلیمان در بیانیه ای اسائه ادب به محضر پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد(ص) توسط نشریه ” شارلی ابدو ” بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، متن بیانیه شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اهانت نشریه ” شارلی ابدو ” فرانسه به ساحت مقدس ختم الرسل پیامبر مکرم اسلام، آخرین و برترین رسول رحمت، اخلاق و بیداری به بهانه آزادی بیان، دل وجدان‌های بیدار جهان را جریحه‌دار کرد. در حالی که تمدن غرب با اغواگری، در پی اثبات برتری فکری و فرهنگی خویش بر سایر ملل و تمدن‌های جهان است، سریال تکراری و سخیف توهین به مقدسات میلیون‌ها مسلمان و سکوت تأییدآمیز استکبار و مجامع جهانی، عمق سخافت این شعارها و ادعاها را آشکار می‌سازد.

انجمن خبرنگاران و مطبوعات شهرستان مسجدسلیمان همگام با دیگر اقشار جامعه اهانت به ساحت قدسی پیام‌آور صلح، رحمت و اخلاق را محکوم و از خداوند متعال برای همگان توفیق فهم صحیح سلوک اجتماعی، سیاسی و اخلاقی پیامبر اعظم (ص) و حرکت در مسیر نورانی آن حضرت را مسالت دارد.

لازم به ذکر است نشریه فکاهی «شارلی ابدو» چاپ پاریس روز یازدهم شهریورماه در اقدامی گستاخانه و توهین‌آمیز، کاریکاتورهای موهن به پیامبر اکرم(ص) را بازنشر کرد که موجب اعتراض گسترده مسلمانان در سراسر جهان گردید…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.