• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11754اخبار امروز : 1
1

تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان/ فوت۲ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان

  • کد خبر : 46467
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان/ فوت۲ بیمار دیگر مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان

رویش زاگرس: دو بیمار مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان جان خود را از دست دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دو بیمار مرد که بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بودند  طی ۴۸ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بنا بر شنیده ها در […]

رویش زاگرس: دو بیمار مبتلا به کرونا در مسجدسلیمان جان خود را از دست دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دو بیمار مرد که بر اثر ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بودند  طی ۴۸ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بنا بر شنیده ها در حال حاضر۱۹ نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان بستری هستند که از این تعداد ۱۰نفر در بخش ایزوله و ۹ نفر نیز در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استان های تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

همچنین استان های آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارند

متاسفانه همه گیری این ویروس همچنان رو به شتاب است و مهمترین عامل در کنترل آن، تقویت عزم و اراده در رعایت اصول بهداشتی از جمله شست و شوی مرتب دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک است. امیدواریم با همدلی و همراهی یکدیگر در پایبندی به اصول مذکور شاهد شکست زنجیره انتقال بیماری در کشور باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46467

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. کاش زودتر بفکر پلیس بهداشتی افتاده بودیم تا کسانی که با ندانم کاری حالا عمدی یا سهوی به این مردم ظلم میکنند و باعث شیوع بیشتر میشوند .جلو گیری کنیم..میشود از بعضی داوطلبان مردمی از کسبه از رانندگان از همه کمک گرفت و کاری کرد که نکند دیوانه ای سنگی بندازد و هزار عاقل نتوانند کاری بکنند…از ما گفتن فصل پاییز نزدیک است و سرما خوردگیها و آنفولانزاهم در راه .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.