• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

خداحافظی احساسی تارتار از مردم مسجدسلیمان

  • کد خبر : 46447
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰:۴۰
خداحافظی احساسی تارتار از مردم مسجدسلیمان

رویش زاگرس: سرمربی محبوب فصل گذشته نفت مسجدسلیمان در صفحه شخصی خود با انتشار پستی اینستاگرامی برای آینده نفت با مجتبی حسینی آرزوی موفقیت کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به رغم مشکلات عدیده مالی که در لیگ نوزدهم نفت مسجدسلیمان گذراند، آن‌ها توانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند و بهترین جایگاه تاریخ […]

رویش زاگرس: سرمربی محبوب فصل گذشته نفت مسجدسلیمان در صفحه شخصی خود با انتشار پستی اینستاگرامی برای آینده نفت با مجتبی حسینی آرزوی موفقیت کرد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس به رغم مشکلات عدیده مالی که در لیگ نوزدهم نفت مسجدسلیمان گذراند، آن‌ها توانستند نتایج قابل قبولی را کسب کنند و بهترین جایگاه تاریخ نفت در ادوار لیگ برتر به ثبت رسید؛ اتفاقی که بدون تردید رکن اصلی صبوری و تاکتیک‌های مهدی تارتار روی نیمکت زردپوشان مسجدسلیمانی بود. تارتار که توانسته بود نفتی‌ها را به مرحله نیمه نهایی جام حذفی برساند و این‌چنین سال رویایی‌اش را در مسجدسلیمان تکمیل کند، پس از حذف از جام حذفی در مقابل تراکتور اعلام کرده بود که همکاری دیگر با نفت نخواهد داشت.

مدیران نفت روز گذشته مجتبی حسینی را به عنوان سرمربی جدید خود در لیگ بیستم معرفی کردند و حال دقایقی قبل مهدی تارتار در صفحه اینستاگرامی خود متنی احساسی را برای مردم مسجدسلیمان نوشت و از محبت‌های تقدیر و تشکر داشت. 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46447

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.