• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
2

رئیس جدید اداره برق شهرستان مسجدسلیمان معرفی شد

  • کد خبر : 46433
  • ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
رئیس جدید اداره برق شهرستان مسجدسلیمان معرفی شد

رویش زاگرس: رئیس جدید اداره برق شهرستان مسجدسلیمان معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در مراسمی که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد احمد منصوری به عنوان رئیس جدید اداره برق معرفی و از زحمات سید مصطفی احمدپور تقدیر شد. در این مراسم دکتر محمد پاکدل ضمن تقدیر از زحمات احمدپور از مدیریت […]

رویش زاگرس: رئیس جدید اداره برق شهرستان مسجدسلیمان معرفی شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در مراسمی که صبح امروز در فرمانداری برگزار شد احمد منصوری به عنوان رئیس جدید اداره برق معرفی و از زحمات سید مصطفی احمدپور تقدیر شد.

در این مراسم دکتر محمد پاکدل ضمن تقدیر از زحمات احمدپور از مدیریت جدید خواست مدیریت مصرف و اصلاح شبکه های فرسوده را جهت رفاه حال مردم در اولویت برنامه‌های خود قرار داهد، وی همکاری و تعامل با مسوولان و حفظ روحیه جهادی را حایز اهمیت دانست و ضمن تاکید بر ضرورت توزیع نیروی برق در زندگی افراد جامعه گفت:

با توجه به این که بخشی از آسایش مردم نیازمند برق است، لازم است برنامه ریزی های مدونی در راستای بهره مندی بهینه مردم شهرستان از نعمت برق صورت بگیرد.

فرماندار از مدیر جدید اداره برق خواست تا برنامه ریزی برای آینده، برخورد خوب با مردم ، تعامل با ادارات، اتمام پروژه های در دست اقدام، رسیدن به اهداف شرکت توزیع برق، پیگیری اعتبارات ملی و استانی را در دستور کار خود داشته باشد.

 از سوابق احمدمنصوری می توان به رئیس اداره برق شهرستان ایذه اشاره کرد.

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46433

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.