• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
0

دادستان لالی خبر داد:
قاتل متواری دستگیر و به زندان مسجدسلیمان منتقل گردید

  • کد خبر : 46292
  • ۰۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>دادستان لالی خبر داد:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>قاتل متواری دستگیر و به زندان مسجدسلیمان منتقل گردید</span>

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لالی از دستگیری قاتل متواری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد علیمحمدی دادستان لالی گفت: پس از وصول خبر قتل در ساعت ۲۳ روز جمعه مورخه ۱۳۹۹/۵/۳۱ در شهرستان لالی بلافاصله بازپرس در صحنه قتل حاضر و تا صبحگاه با مامورین نیروی انتظامی به تحقیق […]

رویش زاگرس: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لالی از دستگیری قاتل متواری خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس محمد علیمحمدی دادستان لالی گفت: پس از وصول خبر قتل در ساعت ۲۳ روز جمعه مورخه ۱۳۹۹/۵/۳۱ در شهرستان لالی بلافاصله بازپرس در صحنه قتل حاضر و تا صبحگاه با مامورین نیروی انتظامی به تحقیق از شهود و سایر مطلعین و تامین دلایل اقدام نمود.

وی افزود: با صدور نیابت های مکرر و اعزام مامورین نیروی انتظامی به شهرستان هایی که احتمال حضور قاتل در آن مناطق بود و با رایزنی های صورت گرفته با بزرگان و متنفذین، متهم با وساطت میانجی گران در مراجع انتظامی حاضر و آلت قتل(اسلحه کلاشینکف) نیز کشف و تحویل مراجع انتظامی گردید.

دادستان‌ شهرستان لالی‌تصریح کرد: بازپرس پس از تفهیم اتهام و با صدور قرار بازداشت موقت ؛ دستور اعزام متهم را به زندان صادر و متهم به زندان مسجدسلیمان منتقل گردید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46292

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.