• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
0

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:
افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در مسجدسلیمان همزمان با هفته دولت

  • کد خبر : 46184
  • ۰۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران اجرائی شهرستان اولین روز از هفته دولت را با حضور و غبار روبی مرقد مطهر شهدا و تقدیر از خانواده های معزز شهدا آغاز کردند. دکتر محمد پاکدل در گفتکو با خبرنگار پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان به همراه جمعی از مدیران اجرائی شهرستان اولین روز از هفته دولت را با حضور و غبار روبی مرقد مطهر شهدا و تقدیر از خانواده های معزز شهدا آغاز کردند.

دکتر محمد پاکدل در گفتکو با خبرنگار پایگاه خبری رویش زاگرس ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و اسوه های ساده زیستی و خدمت شهیدان رجایی و باهنر همچنین تبریک هفته دولت به دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد به ویژه کارمندان و کارگزاران دولت در شهرستان مسجدسلیمان از افتتاح و کلنگ زنی تعدادی پروژه در این شهرستان با حضور استاندار خوزستان در هفته دولت خبر داد.

ایشان با بیان این که جذب سرمایه‌گذار با هدف کاهش نرخ بیکاری و ایجاد اشتغال در شهرستان جز اولویت های ماست و برای تحقق این مهم همه تلاش خود را انجام و حمایت از سرمایه گذاران و رفع موانع سرمایه‌گذاری را در دستور کار خود و دیگر دستگاه های اجرایی متولی اقتصاد و اشتغال قرار گرفته است. وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان توسط سرمایه گزاران در این شهرستان سرمایه گذاری یا مراحل پایانی آن در حال انجام است.

فرماندار مسجدسلیمان در ارتباط با افتتاح و کلنگ زنی پروژه ها در هفته دولت نیز گفت: افتتاح پانسیون های شبکه بهداشت و درمان، کلنگ زنی اورژانس بیمارستان ۲۲ بهمن با اعتباری بالغ بر ۹ میلیاردتومان، کلنگ زنی شهر خودرو، کلنگ زنی کارخانه تولید دانه مرغ و طیور، افتتاح کارخانه ظروف یک بار مصرف،۲ طرح آبخیزداری از جمله پروژه هایی ست که در این هفته افتتاح یا کلنگ زنی خواهند شد همچنین دو باب مدرسه که مراحل نهایی آن در حال انجام است.

محمد پاکدل در ارتباط با شهرک ولیعصر نیز گفت: با ۵۱ میلیارد تومانی که به این شهرک اختصاص داده شد ۵۰۰ واحد آن در حال تکمیل نهایی ست. و با ۵۰۰ واحد که سال گذشته نهایی و در اختیار مردم گذاشته شد در مجموع ۱۰۰۰ واخد نهایی خواهد شد و تلاش خواهیم کرد با جذب اعتبار ۴۰۰ واحد باقی مانده را نیز به سرانجام و در اختیار مردم قرار دهیم…

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46184

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.