• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

مهدی تارتار:
بازیکنان ما ۷ ماه است یک ریال هم دریافتی نداشته اند/ شب بازی با فولاد در جایی اقامت کردیم که اتاق‌ها کولر نداشت و بازیکنان تا صبح نخوابیدند

  • کد خبر : 46014
  • ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>مهدی تارتار:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>بازیکنان ما ۷ ماه است یک ریال هم دریافتی نداشته اند/ شب بازی با فولاد در جایی اقامت کردیم که اتاق‌ها کولر نداشت و بازیکنان تا صبح نخوابیدند</span>

رویش زاگرس: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره شرایط و مشکلات تیمش توضیحاتی ارائه کرد. مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره قرعه کشی جام حذفی فوتبال و مصاف تیمش با تراکتور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها اظهار داشت: به هر حال برای ما فرقی نداشت با کدام تیم بازی کنیم، زیرا هر […]

رویش زاگرس: سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره شرایط و مشکلات تیمش توضیحاتی ارائه کرد. مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره قرعه کشی جام حذفی فوتبال و مصاف تیمش با تراکتور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها اظهار داشت: به هر حال برای ما فرقی نداشت با کدام تیم بازی کنیم، زیرا هر ۳ تیم حاضر در این مرحله تیم‌های مدعی و با کیفیتی هستند. هزینه‌ای که آن‌ها برای تیم شان کردند، با هزینه‌های تیم ما قابل مقایسه نیست. منتظریم روز بازی فرا برسد و با تمام وجودمان بازی کنیم تا انشاالله در جام حذفی شگفتی ساز شویم.

پس از پایان فصل درباره تمدید قرارداد تصمیم گیری می‌کنم

تارتار درباره اظهارات عضو هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان مبنی بر این که تاکنون برای فصل آینده با او برای هدایت نفت مسجدسلیمان توافقی حاصل نشده گفت: واقعیت این است که سلیمانی، وکیل باشگاه و فرماندار شهر برای تمدید قرارداد با من صحبت کرده اند، اما شرایط در این جا واقعا سخت است. به آن‌ها گفته ام اجازه بدهید این فصل به پایان برسد تا در پایان لیگ راجع به ادامه همکاری تصمیم بگیریم. در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی‌های پیش روی نفت مسجدسلیمان است. به مسابقات لیگ به چشم بازی تدارکاتی نگاه می‌کنیم، اما با تمام وجود برابر حریفان قرار می‌گیریم.

بازیکنان ما ۷ ماه است یک ریال  هم دریافتی نداشته اند

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که تاکنون تغییری در شرایط این تیم ایجاد شده گفت: فکر می‌کنم برای شهر مسجدسلیمان خوب نباشد که من برخی مسائل را بیان کنم. واقعا سختی می‌کشیم و اگر امکانات تیم ما را بگیرند، فکر نمی‌کنم نفت مسجدسلیمان دیگر اجازه حضور در لیگ برتر را داشته باشد. ۷ ماه است که بازیکنان ما یک ریال دریافتی هم نداشته اند و در این شرایط تحمل کردن چنین مشکلی واقعا سخت است. از یکی از بازیکنان تیم که در زدن ضربات ایستگاهی مهارت دارد و در چند بازی گذشته در این زمینه افت کرده، پرسیدم چرا این قدر ضربات را بد می‌زنی و او گفت کفش مناسب ندارم و کفشی که از آن استفاده می‌کنم در گرما یک سایز بزرگ‌تر می‌شود. نمی‌دانم درباره این که یک بازیکن در این سطح نمی‌تواند کفش مناسب بخرد چه بگویم.

هر چقدر تلاش می‌کنیم به بازیکنان انگیزه بدهیم، موفق نمی‌شویم

او در ادامه گفت: نمی‌خواهم چیزی را توجیه کنم. ما بازی را باختیم و مقصرش هم من هستم، اما مسئولان خودشان را جای ما بگذارند. تیمی هستیم که نه سقوط می‌کند و نه شانس گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد. هر چقدر تلاش می‌کنیم به بازیکنان انگیزه بدهیم، موفق نمی‌شویم. در نیمه دوم بازی با گل گهر، چند بازیکن جوان که کمتر بازی کردند را به زمین فرستادیم، اما کیفیت آن‌ها طوری نبود که به تیم ما کمک کنند. در نیمه دوم گل گهر به خاطر تعویض‌های خوبی که انجام داد، بهتر بازی کرد. بازی باید مساوی می‌شد، اما با اشتباه کمک داور، گل سوم حریف پذیرفته شد و باختیم. به تیم گل گهر تبریک می‌گویم و در ادامه راه برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

قرارداد ۸۰، ۹۰ درصد بازیکنان تیم ما یک ساله است

تارتار در واکنش به این که شرایط نفت مسجدسلیمان در جدول به گونه‌ای است که نگرانی بابت سقوط ندارد و بی انگیزگی بازیکنان باعث نمی‌شود این تیم در ۲ بازی پیش رو برابر تیم‌های قعر جدولیِ پارس جنوبی جم و سایپا نتیجه نگیرد و در حق دیگر تیم‌ها اجحاف شود گفت: واقعا سخت است که به بازیکنان انگیزه بدهیم. باید برای بازیکنان انگیزه مالی ایجاد کنیم و به آن‌ها پاداش بدهیم که چنین کاری در توان ما نیست. راه دیگر این است که سهام باشگاه در بورس عرضه شود که تاکنون چنین اتفاقی رخ نداده است. قرارداد ۸۰، ۹۰ درصد بازیکنان تیم ما یک ساله است. با این شرایط چگونه می‌توانیم انگیزه ایجاد کنیم؟

باشگاه به خاطر ۴، ۵ میلیون تومان رضایتنامه یکی از بازیکنان را صادر کرد

او افزود: وقتی قرارداد بازیکن یک ساله است، با خودش می‌گوید ۴، ۵ بازی دیگر کار تمام می‌شود و دلیلی ندارد در این دیدار‌ها طوری بازی کنم که مصدوم شوم. کار ما مربیان سخت است و نمی‌دانیم باید چه کاری انجام دهیم. بازیکنان در حد توان خود کار می‌کنند، اما نیمکت تیم ما خالی است. در نیم فصل محمد طیبی، سوشا مکانی، فرزاد حاتمی و چند بازیکن دیگر به دلیل مشکلات مالی از تیم ما جدا شدند. من گفتم ۲، ۳ بازیکن را نباید از دست بدهیم. باشگاه به خاطر ۴، ۵ میلیون تومان رضایتنامه یکی از بازیکنان را صادر کرد.

بازیکنان ما تا همین جا هم کار بزرگی انجام داده اند

تارتار گفت: از ما خواسته بودند که فقط در لیگ بمانیم. با این شرایط مجبور بودیم رضایتنامه بازیکنان را بدهیم. قرارداد سوشا مکانی کمی سنگین بود و برای این که در هزینه‌ها صرفه جویی کنیم، رضایتنامه چند بازیکن را دادیم. هوادار همه چیز را از چشم ما می‌بیند، اما اشکالی ندارد، ما تمام این‌ها را به جان می‌خریم. بازیکنان ما تا همین جا هم کار بزرگی انجام دادند. شب بازی با فولاد در جایی اقامت کردیم که اتاق‌ها کولر نداشت و بازیکنان تا صبح نخوابیدند. با این شرایط چطور بجنگیم؟ شاید خیلی‌ها بگویند تیمش باخته و می‌خواهد توجیه کند، اما من شکست را گردن می‌گیرم و این‌ها مسائلی است که باید بیان کنم.

وقتی هوادار باشد، بازیکن با انگیزه بیشتری بازی می‌کند

سرمربی نفت مسجدسلیمان گفت: کرونا هم به مشکلات ما اضافه کرده و هواداران ما که نقطه قوت مان به شمار می‌روند، نمی‌توانند در ورزشگاه باشند و به بازیکنان انگیزه بدهند. وقتی هوادار باشد، بازیکن با انگیزه بیشتری بازی می‌کند، اما هواداران را هم نداریم. این مشکلات دست به دست هم داده تا در هفته‌های اخیر خوب نتیجه نگیریم. ان شاالله در ۲ هفته پایانی لیگ برتر و جام حذفی بتوانیم همان تیم خوب گذشته باشیم.

مسجدسلیمان شهر محرومی است و باید برای آن فکر اساسی کنند

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که حتی اگر تیمش قهرمان جام حذفی شود، آیا نفت مسجدسلیمان می‌تواند مجوز حرفه‌ای بگیرد گفت: به هیچ وجه! فقط قهرمانی برای ما می‌ماند و فکر می‌کنم مانند سالی که نفت قهرمان شد و یک تیم دیگر به جایش به لیگ قهرمانان رفت، برای ما نیز همین اتفاق بیفتد. شرایط میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را نداریم. مسجدسلیمان اصلا فرودگاه و هتل ۵ ستاره ندارد. در واقع مسجدسلیمان هیچ چیز ندارد و شهر محرومی است که باید برای آن فکر اساسی کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46014

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. جناب تارتار واقعا دستتون درد نکنه از این نگاه دلسوزانه ای که نسبت به شهر مادارید..فقط خواستم تشکری کرده باشم که بجز این کاری ازدستم برنیامده..شما حتما مطلع هستین که دیگر فوتبال وتیم نفت دغدغه مردم ما نیست چون نگاه اقتصادی شده به فوتبال پس اگر از اول و پله های اولیه نه این باشگاه بلکه همه باشگاهها با الگوبرداری از کشورهای موفق دنیا باید قدم بردارند ..در دنیا وقتی مسابقات فوتبال مدتی تعطیل شد بخاطر کرونا اعلام کردند هر ساعت مبالغ زیادی را باشگاهها متضرر میشده و زودهم جلو گیری شد دوباره چرخ آن چرخید اما در ایران همه تعطیلی فوتبال سود هست وچون در آمدزایی بجز اندکی از ترانسفر که انهم دلالان راشامل میشو د ندارد ..و هیچکس کارش اصولی و حرفه ای نبوده ونیست..شماهم امیدوارم هرروز پیش رویتان پر از موفقیت و پیشرفت باشد در هرجا که باشید …تشکروسپاس

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.