• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

توزیع ۴۰ دستگاه کولر بین نیازمندان مسجدسلیمان

  • کد خبر : 46006
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
توزیع ۴۰ دستگاه کولر بین نیازمندان مسجدسلیمان

رویش زاگرس: معاون سپاه ولی‌عصر (عج) گفت: در ادامه رزمایش کمک مومنانه با کمک خیرین مبالغی جمع آوری و ۴۰ دستگاه کولر خریداری و بین نیازمندان مسجدسلیمان توزیع شد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، عبدالرضا حاجتی هماهنگ کننده سپاه ولیعصر استان خوزستان اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم جشنواره شهرستانی مالک اشتر با هدف تقدیر […]

رویش زاگرس: معاون سپاه ولی‌عصر (عج) گفت: در ادامه رزمایش کمک مومنانه با کمک خیرین مبالغی جمع آوری و ۴۰ دستگاه کولر خریداری و بین نیازمندان مسجدسلیمان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، عبدالرضا حاجتی هماهنگ کننده سپاه ولیعصر استان خوزستان اظهار داشت: امروز توفیق داشتیم جشنواره شهرستانی مالک اشتر با هدف تقدیر از برترین‌های بسیج را برگزار کنیم و با تقدیم هدایایی از آن ها تجلیل شد.

وی افزود: در ادامه اجرای رزمایش کمک مومنانه با کمک خیرین عزیز مبالغی جمع آوری و ۴۰ عدد کولر خریداری شد که امروز بین نیازمندان شد.

حسینی فرمانده سپاه شهرستان مسجدسلیمان نیز در ادامه عنوان کرد: امروز در مسجدسلیمان، شهر هزار شهید در کنار بسیجیان عزیز هستیم و مراسمی برای گرامی داشت پایگاه های نمونه در بحث همایش اشراف برگزار شد و هدایای کمک های مومنانه نیز در بین نیازمندان توزیع شد.

حسینی ادامه داد: مسجدسلیمان در زمینه رزمایش کمک های مومنانه خوش درخشید و کمک های بسیار خوبی جمع آوری شد. وی یادآور شد: افتخار سپاه پاسداران همواره در کنار مردن بودن است و این نشانه شایستگی این بزرگواران است که در کنار مردم و برای مردم هستند.

فرمانده سپاه شهرستان مسجدسلیمان در ادامه عنوان کرد: خادمی برای مردم، درجه عالی برای ماست که خداوند توفیق آن را نصیب کرده است. وی در پایان خاطرنشان کرد: از زحمات تمام عزیزان در فرماندهی سپاه، حوزه نمایندگی، حفاظت مسجدسلیمان قدردانی می‌کنیم که امروز بهترین های همایش اشراف معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=46006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.