• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

یکی دیگر از مجروحان حادثه انفجار گاز در منطقه نمره۱ مسجدسلیمان درگذشت

  • کد خبر : 45762
  • ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۸
یکی دیگر از مجروحان حادثه انفجار گاز در منطقه نمره۱ مسجدسلیمان درگذشت

رویش زاگرس: مجروح دوم حادثه انفجار گاز در یک خانه مسکونی در منطقه نمر۱ مسجدسلیمان درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در پی انفجار گاز هفته گذشته در یک منزل مسکونی در منطقه نمره ۱ شهرستان مسجدسلیمان که یک مرد حدودا۶۰ ساله به همراه همسر و دخترش دچار سوختگی شدید شده بودند پس از […]

رویش زاگرس: مجروح دوم حادثه انفجار گاز در یک خانه مسکونی در منطقه نمر۱ مسجدسلیمان درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس در پی انفجار گاز هفته گذشته در یک منزل مسکونی در منطقه نمره ۱ شهرستان مسجدسلیمان که یک مرد حدودا۶۰ ساله به همراه همسر و دخترش دچار سوختگی شدید شده بودند پس از فوت مرد خانواده متاسفانه  همسر ایشان نیز بر اثر شدت جراحات درگذشت. علت این حادثه همچنان در حال بررسی ست.

لازم به ذکر است در تاریخ ۲۷ تیرماه در محله نمره یک مسجدسلیمان سه عضو یک خانواده شامل پدر، مادر و دختر بر اثر انفجار گاز در خانه مسکونی مصدوم شدند. در این حادثه پدر و مادر با سوختگی ۹۰ درصد و دختر با سوختگی حدودا ۶۰درصد توسط تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان ۲۲ بهمن این شهر انتقال و پس از اقدامات اولیه از طریق بالگرد به اهواز منتقل شدند. متاسفانه پدر خانواده در آن حادثه در همانروز فوت و همسر ۴۷ ساله ایشان نیز شب گذشته در بیمارستان اهواز درگذشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45762

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.