• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

امام جمعه موقت مسجدسلیمان:
آمریکا منتظر اقدام متقابل جمهوری اسلامی باشد/ دولت با کوتاه کردن دست دلالان و بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد، مشکل گرانی را برطرف کند/ گرانی روزانه کالاها، معیشت مردم را در تنگنا قرار داده است

  • کد خبر : 45718
  • ۰۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
<span style='font-family:Tahoma, Geneva, sans-serif;font-stretch:normal;font-size:9px;color:#666666' title=''>امام جمعه موقت مسجدسلیمان:</span><br><span style='font-family:ST;font-size:14px' title=''>آمریکا منتظر اقدام متقابل جمهوری اسلامی باشد/ دولت با کوتاه کردن دست دلالان و بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد، مشکل گرانی را برطرف کند/ گرانی روزانه کالاها، معیشت مردم را در تنگنا قرار داده است</span>

رویش زاگرس/ عزت الله قاسمی: حجت الاسلام ساری امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر عراق با ایشان گفت: در سخنان مقام معظم رهبری با مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق،۶ سرفصل وجود داشت. وی فرمود: آنچه در روابط دوجانبه برای جمهوری اسلامی […]

رویش زاگرس/ عزت الله قاسمی: حجت الاسلام ساری امام جمعه موقت مسجدسلیمان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار نخست وزیر عراق با ایشان گفت: در سخنان مقام معظم رهبری با مصطفی الکاظمی نخست‌وزیر عراق،۶ سرفصل وجود داشت. وی فرمود: آنچه در روابط دوجانبه برای جمهوری اسلامی ایران بسیار حائز اهمیت است منافع، مصالح، امنیت، عزت، اقتدار منطقه‌ای و بهبود شرایط در عراق است. همچنین ایران خواهان یک عراق مستقل می باشد. در این دیدار رهبر معظم انقلاب فرمود در روابط عراق و آمریکا دخالتی نخواهیم داشت همچنین حشد الشعبی را نعمت بزرگی برای عراق دانست و فرمود حفظ آن برای کشور عراق بسیار اهمیت دارد.

ایشان جنایت آمریکا در ترور سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را یک نمونه از نتیجه‌ی حضور آمریکایی‌ها برشمردند و خطاب به نخست‌وزیر عراق افزودند: آن ها میهمان شما را در خانه‌ی شما کشتند و صریحاً به این جنایت اعتراف کردند؛ که این موضوع کوچکی نیست. قطعاً جمهوری اسلامی ایران هرگز این موضوع را فراموش نخواهد کرد و ضربه‌ی متقابل را به آمریکایی‌ها خواهد زد. رهبر انقلاب اسلامی افزودند: البته گسترش روابط ایران و عراق مخالفینی دارد که در رأس آن ها آمریکا است ولی به‌هیچ‌وجه نباید از آمریکا ترسید زیرا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

ساری در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به گرانی های اخیر در بازار اظهار کرد: دولت با کوتاه کردن دست دلال ها و بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد، مشکل گرانی را برطرف کند. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس وی ادامه داد: گرانی های اخیر مردم را دچار تنگنا کرده است که از دولت انتظار می رود بهتر عمل کند و دست دلال ها را هر چه سریع تر کوتاه نماید. وی با اشاره به افزایش قیمت ارز نیز گفت: ضمن تقدیر از اقدامات قوه قضائیه در مبارزه با مفسدین اقتصادی انتظار می رود برای متعادل کردن بازار ارز هر چه سریع تر عوامل بی ثباتی شناسایی و مجازات شوند.

حجت الاسلام امین ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جسارت هواپیماهای جنگی آمریکا به هواپیمای مسافری ایرانی در خاک سوریه نیز گفت: آمریکا منتظر اقدام متقابل جمهوری اسلامی باشد. وی ادامه داد: در حال حاضر جزئیات این حادثه در دست بررسی است و پس از تکمیل اطلاعات اقدامات لازم سیاسی و حقوقی توسط مسئولان  جمهوری اسلامی به عمل خواهد آمد.

ساری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به افزایش دمای بی سابقه در استان خوزستان گفت: با علم به این واقعیت که صرفه جویی وظیفه ملی هر شهروندی است، نباید بی تفاوت از این مسئله عبور کرد. وی ادامه داد: از مردم درخواست می‌شود با رعایت نکات ساده و مدیریت استفاده از وسایل پرمصرف برقی در مصرف برق صرفه جویی کنند و استفاده از وسایل پرمصرف را به اوایل روز یا ساعات انتهایی شب موکول کنند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45718

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.