• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

کنایه توهین آمیز روزنامه جمهوری اسلامی به استعفای نمایندگان خوزستان

  • کد خبر : 4570
  • ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۸:۴۲

چرا آشامیدن باقیمانده لیوان آب رئیس جمهور سابق به عنوان تبرک از تشنگی مردم خرمشهر – آبادان و مسجد سلیمان با اهمیت‌تر بود؟ باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- روزنامه جمهوری اسلامی در خبری درباره استعفای نمایندگان خوزستان در مجلس نوشت: از لحظه دریافت خبر توسط مردم در شهرهای خوزستان نه تنها این موضوع انعکاس مثبتی نداشت […]

چرا آشامیدن باقیمانده لیوان آب رئیس جمهور سابق به عنوان تبرک از تشنگی مردم خرمشهر – آبادان و مسجد سلیمان با اهمیت‌تر بود؟

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- روزنامه جمهوری اسلامی در خبری درباره استعفای نمایندگان خوزستان در مجلس نوشت: از لحظه دریافت خبر توسط مردم در شهرهای خوزستان نه تنها این موضوع انعکاس مثبتی نداشت بلکه مردم طی تماس‌های خود از هر طریق می پرسند ظاهرا نمایندگان ما هم در مجلس هستند ولی این آقایان در این مدت چند سال کجا بودند؟ خوبست حداقل در این ۱۰۰ روز که از دولت آقای روحانی می گذرد آنقدر فضا باز شده است که این آقایان اعتراض هم می کنند؟سئوال مردم این است که چرا در چند سالی که از انتخاب شما میگذرد در مقابل سوء مدیریتها و ظلم به مردم خوزستان کمترین اعتراض را نداشتید؟ و بجز یکی دو نفر که در نطق‌های خود انتقادات نرم و گلایةگونه داشتید بقیه ساکت بودید و موضوعات سیاسی در اولویت کاریتان قرار داشت؟

آیا آقایان نمایندگان خوزستانی، نابودی لحظه به لحظه تالاب شادگان، رنج مردم از آلودگی کارون و ریزگردها را نمی دیدید؟ آیاوضعیت آب وتشنگی مردم مسجدسلیمان که در محاصره دریاچه‌های آب شیرین قرار دارند شما را ناراحت نکرد؟ آیا وضعیت آب آشامیدنی مردم خرمشهر و آبادان حل شده بود که با وجود اعتراضات مردمی در این شهرها باعث نشد که کمترین اعتراضی به دولت آقای احمدی نژاد بکنید؟ چرا آشامیدن باقیمانده لیوان آب رئیس جمهور سابق به عنوان تبرک برای برخی از نمایندگان اهواز ازتشنگی مردم خرمشهر – آبادان و مسجدسلیمان با اهمیت‌تر بود؟ چرا قرارداشتن واگن آموزش و پرورش خوزستان در انتهای قطار آموزش و فرهنگ کشور شما را برافروخته نکرد؟ شاید چون برخی از آقایان سهم خانواده خود رااز پست‌های مدیریتی این سازمان گرفته بودند و جای اعتراض نبود؟

اما از این که شما دولت نوکار تدبیر و امید را این چنین مورد اعتراض قرار داد‌ه‌اید ناراحت نیستیم چون آن را از برکات رای مردم در ایجاد فضای نسبتا آزاد میدانیم والبته می دانیم شما هرگز استعفای واقعی نخواهید کرد چون برای به دست آوردن این کرسی هزینه و زحمات زیادی را تقبل کرده‌اید . اما خداوکیلی، ای کاش درسالهای پر رنج ونومیدی که گذشت شجاعانه از حقوق مردم خوزستان دفاع میکردید و دیدن شما به صورت دسته‌جمعی یک دست و معترض و عصبی را به فال نیک می گیریم و البته با سئوالات بالا هم روبرو شده‌ایم.

منبع /شوشان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. 1) در پاسخ به این گفته ها یک جمله کافیه و اون هم اینه که ماهی را هر وقت از آب بگیریم تازه است…
    اگر در گذشته این طور نبوده باید به حساب خویشتن داری و نجابت و صبوری مردم خوزستان و نمایندگان آن گذاشت.

    2) جالبه که مسئولین تهران نشین این روزنامه که اینطور دقیق از مشکل آب آشامیدنی مسجدسلیمان و آبادان و خرمشهر خبر دارند چرا خودشان تا کنون برای رفع این مشکل شهر ما حتی یک تیتر نزده بودند؟!!!
    البته ما مردم مسجدسلیمان هم این مطلب روزنامه را که در آن اشاره ای به یکی از مشکلات مسجدسلیمان شده را به فال نیک می گیریم و البته با سئوال بالا هم روبرو شده‌ایم!!

  2. کجاش کنایه آمیز بود حرف حق بود

  3. نمایندگان خوزستان دارن سیاه بازی میکنن،آخه نزدیک به 2ساله دیگه به انتخابات مونده این از حالا شروع کردن!!!
    نظرمو تایید کن
    ممنون

  4. خوزستانیها حق بزرگی به گردن این کشور دارند. البته مقصر اصلی این مشکلات خود مردم هستند و الا اونهایی که تهران نشینن و از مشکلاتی که از 8 سال جنگ به خوزستان وارد اومد اطلاعی ندارند چه انتظاری است . خود کرده را تدبیر نیست.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.