• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
0

بخشدار شهر چلو: تردد در محور چلو با زنجیر چرخ امکان پذیر است

  • کد خبر : 4565
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۸

بخشدار شهر چلو گفت: تردد در جاده‌های بازفت و چلو با رعایت مسائل ایمنی در حال انجام است و مشکل خاصی از نظر ترددی وجود ندارد. باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمود صادقی اظهار کرد: در حال حاضر با بارش‌های باران متناوبی که در بخش چلو و بازفت اتفاق افتاده است تردد خودروها در این مسیر […]

بخشدار شهر چلو گفت: تردد در جاده‌های بازفت و چلو با رعایت مسائل ایمنی در حال انجام است و مشکل خاصی از نظر ترددی وجود ندارد.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- محمود صادقی اظهار کرد: در حال حاضر با بارش‌های باران متناوبی که در بخش چلو و بازفت اتفاق افتاده است تردد خودروها در این مسیر در حالت عادی است و مشکل خاصی در این باره وجود ندارد. وی افزود: به همه خودروهای حاضر در این مسیر توصیه می‌شود که خودروی خود را به زنجیر چرخ و وسائل ایمنی تجهیز کنند و با سرعت مطمئنه تردد کنند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان وی با اشاره به اینکه هلال احمر در این مسیر مستقر شده است، گفت: هلال احمر شهرستان نیز در این منطقه حضوری فعال دارد و به خودروهای گرفتار در باران و برف امدادرسانی می‌کنند.

صادقی تاکید کرد: تاکنون مشکل خاصی از نظر تصادف و .. رخ نداده است و شرایط برای تردد عادی گزارش می‌شود و امکانات اسکان اضطراری در راه ماندگان نیز فراهم شده است و در صورت بروز مشکل امکان پذیرایی شام و… از در راه ماندگان فراهم شده است.

بر اساس پیش‌بینی‌های اعلام شده از سوی سازمان هواشناسی خوزستان و مدیریت بحران استان، باران‌ها در استان خوزستان از ساعتی پیش آغاز شده است و تا عصر روز شنبه نیز در استان ادامه خواهد داشت.

بر اساس این هشدارها و پیش‌بینی‌ها بارش باران و برف در شهرهای شمال خوزستان به ویژه شهرهای شوش، شوشتر، دزفول، ایذه، اندیکا و… بیش از سایر نقاط استان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4565

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درود بر هلال احمر همیشه در صحنه

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.