• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

مدير توزيع برق مسجدسليمان:
برخورد شدید جرثقیل حامل بار ترافیکی بزرگ، با شبکه برق روستایی در جاده مسجدسلیمان-لالی ۵۰۰ میلیون تومان خسارت به بار آورد

  • کد خبر : 45539
  • ۲۳ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳

رویش زاگرس: برخورد شدید جرثقیل حامل بار ترافیکی بزرگ،با شبکه برق روستایی در جاده مسجدسلیمان-لالی ۵۰۰ میلیون تومان خسارت به بار آورد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مصطفی احمدپور مدیریت توزیع برق مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: با اقدام فوری و انتقال بار از سایر نقاط، از قطع برق تاسیسات آبرسانی ۷۰ روستا […]

رویش زاگرس: برخورد شدید جرثقیل حامل بار ترافیکی بزرگ،با شبکه برق روستایی در جاده مسجدسلیمان-لالی ۵۰۰ میلیون تومان خسارت به بار آورد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس مصطفی احمدپور مدیریت توزیع برق مسجدسلیمان با اعلام این خبر گفت: با اقدام فوری و انتقال بار از سایر نقاط، از قطع برق تاسیسات آبرسانی ۷۰ روستا در این منطقه پیشگیری شد. وی افزود،جرثقیل حامل بار ترافیکی در جاده لالی – مسجدسلیمان با شبکه تامین کننده برق مناطق روستایی و همچنین تاسیسات آبرسانی ۷۰ روستای این منطقه برخورد کرد و علاوه بر خسارات سنگین باعث آسیب جدی به حدود ۱۰ پایه برق شده به گونه ای که لازم است تا پایه های آسیب دیده به صورت کامل تعویض شوند.

مدیریت توزیع برق مسجدسلیمان با اشاره به این که کار جمع آوری شبکه آسیب دیده و احداث شبکه جدید با توجه به کوهستانی بودن منطقه دشوار و زمان بر می باشد ادامه داد، روستاهای پره زرد، پر نوشته و دهگه بزرگ و کوچک به صورت مستقیم از این حادثه دچار نوسان و قطعی موقتی برق شدند و تامین برق تاسیسات آبرسانی ۷۰ روستا به مخاطره جدی افتاد که با سرعت عمل و تدابیر فنی و تخصصی انجام شده از این اتفاق ناخوشایند جلوگیری شود.

احمدپور تصریح کرد،درحال حاضر شرایط و وضعیت برق در تمامی مناطق عادی است و گروه های عملیاتی مشغول کار طراحی شبکه های جدید هستند تا جایگزین شبکه آسیب دیده شود.بر اساس این گزارش برآوردهای اولیه حاکی از خسارت ۵۰۰ میلیون تومانی به شبکه های برق روستایی مسجدسلیمان می باشد که احتمال افزایش خسارت وجود دارد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45539

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.