• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

اولين موضع گيري رسمي دكتر جليلي پس از بازگشت به ايران: نمایندگان استان خوزستان بر استعفا اصرار دارند

  • کد خبر : 4552
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۸:۴۲

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان پس از پايان جلسات مجمع بين المجالس آسيايي و حضور در ايران در خصوص آخرین وضعیت استعفای نمایندگان این استان گفت: استعفای نمایندگان استان به هیات رئیسه ارائه داده شده و این استعفا همچنان پابرجاست است اما هیات رئیسه به دلیل تعطیلی مجلس این استعفا را به صورت رسمی تحویل […]

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان پس از پايان جلسات مجمع بين المجالس آسيايي و حضور در ايران در خصوص آخرین وضعیت استعفای نمایندگان این استان گفت: استعفای نمایندگان استان به هیات رئیسه ارائه داده شده و این استعفا همچنان پابرجاست است اما هیات رئیسه به دلیل تعطیلی مجلس این استعفا را به صورت رسمی تحویل نگرفته است. بنابراین نمایندگان استان همچنان بر موضع قبلی خود مبنی بر استعفا اصرار دارند و منتظر نتایج اجرایی جلسه امروز با ریاست مجلس خواهند ماند.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان درخصوص آخرین وضعیت استعفای نمایندگان این استان پس از جلسه با رئیس مجلس گفت: استعفای نمایندگان استان به هیات رئیسه ارائه داده شده و این استعفا همچنان پابرجاست اما هیات رئیسه به دلیل تعطیلی مجلس این استعفا را به صورت رسمی تحویل نگرفته، بنابراین نمایندگان استان منتظر نتایج اجرایی جلسه امروز با ریاست مجلس خواهند ماند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان اسماعیل جلیلی عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان درباره جلسه مجمع نمایندگان استان خوزستان با ریاست مجلس شورای اسلامی و معاون برنامه ریزی ریاست جمهوری گفت: متاسفانه علی رغم وعده قبلی آقای نوبخت به عنوان نماینده دولت در این جلسه حضور پیدا نکردن و در جریان انتقادات نمایندگان خوزستان قرار نگرفت.

جلیلی با بیان این که در جلسه ای که با آقای لاریجانی برگزار شد نمایندگان استان دغدغه های خود را درخصوص لایحه بودجه ۹۳ و مشکلات استان خوزستان با ایشان مطرح کردند. وی اعتراض نمایندگان خوزستان در این جلسه را کاهش شدید اعتبارات عمرانی استان بیان کرد و گفت: نمایندگان معتقدند اکثر پروژه های بزرگ استان مثل بیمارستان ها، راه، آب و پروژه های بزرگ کشاورزی در صورت این کاهش اعتبار با مشکل جدی مواجه خواهند شد و احتمالا چند سال به تعویق خواهند افتاد.

نماینده مردم مسجد سلیمان لالی و هفتگل افزود: بنابراین در صورت عدم تامین هزینه مراحل پایانی این پروژه ها در سال آتی روند خدمتگذاری به مردم مظلوم استان خوزستان با چالشی جدی مواجه خواهد شد. عضو کمیسیون بودجه مجلس تاکید کرد: انتظار نمایندگان استان از دولت محترم این بوده و هست که از محل اصلاح منابع تملک دارایی ها در لایحه بودجه این کسری شدید منابع عمرانی جبران شود.

وی درخصوص پاسخ رئیس مجلس به اعضای مجمع نمایندگان استان خوزستان گفت: در جلسه مقرر شده است تا با دقت بیشتری لایحه بودجه مورد بررسی قرار گرفته و موارد که در بخش های تملک دارایی ها امکان مساعدت وجود دارد برای حل مشکلات انباشته شده استان خوزستان حداکثر همکاری صورت بگیرد. جلیلی ادامه داد: آقای لاریجانی در این جلسه قول حداکثر همکاری را با مجمع استان خوزستان به نمایندگان داد.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در خصوص آخرین وضعیت استعفای نمایندگان این استان پس از این جلسه گفت: استعفای نمایندگان استان به هیات رئیسه ارائه داده شده و این استعفا همچنان پابرجاست است اما هیات رئیسه به دلیل تعطیلی مجلس این استعفا را به صورت رسمی تحویل نگرفته است. بنابراین نمایندگان استان همچنان بر موضع قبلی خود مبنی بر استعفا اصرار دارند و منتظر نتایج اجرایی جلسه امروز با ریاست مجلس خواهند ماند.

جلیلی در پایان تاکید کرد که نمایندگان استان علی رغم کم توجهی نماینده دولت به این موضوع همچنان امیدوارند تا مشکل پیش آمده با توجه منطقی مجلس و دولت به مشکلات شدید مردم مظلوم خوزستان به نحو آبرومندانه ای بر طرف شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 35در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 35
  1. درود بر دكتر اسماعيل جليلي نماينده محبوب و پرتلاش مسجدسليمان…

  2. امیداست این حرکت نمادین نباشد ونمایندگان تا رسیدن به حقوق تضیع شده ی مردم خوزستان پایداری کنند و در میانه راه سازش نکنند

  3. آقای جلیلی آنچه گفتید از اقدامات نمایندگان خوزستان بود واستعفای دسته جمعی هفده نماینده استان اما خودتان چی؟چرا حاضر نشدید استعفانامه را امضاء کنید؟چرا حالا که برگشتید از سفر بازهم استعفا را امضاء نکردید ؟ چرابا نمایندگان استان همراهی نمی کنید؟فکر تایید صلاحیت دور دیگر هستید؟آنچه که دراین مصاحبه شما به آن اشاره کرده اید اقدامات ناشی ازاستعفای دیگرنمایندگان و واکنش دولت و هیات رییسه مجلس است که زیرکانه با توضیح و شرح موضوع استعفا دیگرنمایندگان در پی القای امضای دسته جمعی هستید اما اینکه چرا شما استعفا نامه را امضا نکردیدجای بحث دارد لطفا دراین خصوص توضیح دهید؟

  4. آقاي حيدر زاده انصافا من تو انتخابات به دكتر جليلي راي نداده ام و همين حالا هم انتقاداتي را بر او وارد مي دانم. اما خدا وكيلي وقتي ميبينم اينجور به ايشون انتقاد مي شه دقيقا برام مشخص ميشه منتقدين او چيزي برا گفتن ندارن و از هز چيزي مي خوان عليه او استفاده كنن. بيشترين كمكي كه مي شه به ايشون كرد انتقاداتي اينچنيني ست. اخه عزيز من يه بچه كلاس اولي هم وقتي اون گزارش رو بخونه متوجه مي شه كه ايشون همراه و امضا كننده استعفا بوده… يه كم منطقي و اصولي تر انتقاد كنيم.

  5. آقای جلیلی درود برتو ما از شما و اقدامت حمایت می کنیم …

  6. دکتر جان درود بر شرف و عزتت پرچم بختیاری همیشه بلندست …

  7. آقا مجتبی شما خودتو ناراحت نکن آقای حیدر زاده بخاطر اینکه بگه یه چیزایی بلده نظر میده و این نظر از عمق وجود واز سر بغض وکینه است.

  8. درودبر جلیلی

  9. اقای دکتر جلیلی با توجه به حوزه وسیع انتخابیه شما و مشکلات بیشمار موجود در آن و همزمانی سفر شما با زمان تصویب بودجه سال 1393 و لزوم جذب بودجه های بیشتر جهت حل مشکلات این حوزه انتخابیه, ایا فکر نمیکنید در چنین موقعیت زمانی سفر به خارج از کشور در قالب عضویت در هیات شرکت کننده در کنفرانس بین المجالس اسیا, خود نوعی بی تدبیری محسوب میشود و مردم فهیم حوزه انتخابیه شما علی رغم تبلیغات …., همچنان به شما به خاطر این سفر نمره منفی میدهند؟

  10. اگر کسی در سطح شهر بگردد و ….. بعضي از مسئولین را نسبت به نماینده ببیند بسیار به حال این مردم و شهر تاسف میخورد. این همه پلاکارد که با پول بیت المال چه توجیهی دارد؟ اماتعجب این است که مسئولین فرهنگی در قبال این اتفاق زشت سکوت نموده اند!

  11. جناب دکترجلیلی من توصیه میکنم از آنجاییکه شمافرد مستعدوتوانمندی هستید کمی ازطایفه گری فاصله بگیریدهرچندمن آنرابطور کلی نفی نمیکنم زیرا حکم احزاب رادارددرامثال شهرهای ما.وازمبتلا نمودن خود به بعضی ازسمتها که نه برای شهر وخودتان سودی نداردپرهیز بنمایید زیرااگرعاقبت بخیری وپیشرفتی برای شما باشدتنها بااتکا به رفع مشکلات مردم ودعای آنها بدست می آید وبس. هنوز چند وقتی نگذشته از دوران تصدی کسیکه از شما جایگاه بالاتری داشت ولی چون رضایت مردم مهم نبود……………….جدی بگیرید و …

  12. اين همه حمله بغض آلود به دكتر جليلي نشان از اين دارد كه بعضي ها منافع شان به خطر افتاده… و نبودن جليلي باعث مي شود كه آنها بهتر به حيف و ميل بپردازند… اينو بايد پذيرفت كه دكتر اسماعيل جليلي در قلب مردم بختياري نفوذ كرده. آنچنان كه ديگر از اين طريق نمي شود به ايشان لطمه اي وارد كرد.

  13. خدا را گواه مي گيرم من هم تو انتخابات به دكتر راي نداده ام اما عملكرد ايشون باعث شده تو انتخابات بعدي حتما از او حمايت كنم. خودتون قضاوت كنيد كدوم نماينده هر دو هفته يك بار به شهر سر ميزد؟ كدوم نماينده اين همه مدير كل رو تو شهر آورده؟ كدوم نماينده اين همه با وزرا نشست داشته؟ بابا ما كه بي سواد نيستيم دوران نمايندگي ايشون خورده به زماني كه اصلا بودجه اي به شهر ها نداده اند اما با اين حال ايشون عملكرد مثبتي داشته . من از روابط عمومي ايشون مي خوام كه عملكرد دو ساله ايشون رو در اختيار سايت ها و مطبوعات قرار بدهند تا مردم متوجه بشن. از نظر من بهترين نماينده تمام تاريخ مسجدسليمان بوده و از ايشون حتماحمايت خواهم كرد.

  14. ترک دسته جمعی صحن مجلس در یک جلسه رسمی نیز میتواند مکمل استعفای گروهی نمایندگان استان باشد. لطفاً به اطلاع جناب رییس جمهور و آقای یونسی برسانید وعده های داده شده در اهواز آنهم طی دوهفته مانده به انتخابات را فراموش نکنند. که گویا کرده اند.

  15. درود بر جليلي … دوستت داريم

  16. تلاش بی وقفه و دلسوزانه ی آقای دکتر جلیلی در پیگیری امورات مربوط به حوزه انتخابی خودش بر هیچ کسی پوشیده نیست
    و دوستانی که نظر می دهند باید نیمه پر لیوان را ببینند
    در کل ما خواهان بهترین شرایط برای شهرمان هستیم و برای همین موضوع به مجلس نماینده می فرستیم
    دکتر جلیلی باید جمع بندی کنند و ببینند در هر مسئله ای چه نوع موضع گیری به نفع مردم منطقه اش است و بر همین اساس موضع گیری کنند. مثلا در این مورد باید ببینند اعلام استعفای ایشان در نهایت به نفع حوزه انتخابی اش است یا خیر.

    به نظر بنده از اونجایی که اتحاد و همدلی با دیگر نماینده های استان برای ایشون و مسجدسلیمان بهتره
    و از طرفی ایشون اگر فکر می کنند استعفا دادن درست نیست و نمی خواهند استعفا بدهند باید یک کار مهمی در این زمینه انجام بدهند مثلا” می تونند در قالب یک نامه سرگشاده به مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بابت اجحافی که برخی مسئولین در حق خوزستان می کنند گلایه کنند و تقاضای رسیدگی نمایند، که مطمئنا” این کار از استعفا دادن هم منطقی تر است و هم نتیجه ی بهتری خواهد داشت و با این کار از دیگر نمایندگان استان حمایت هم کرده اند.

  17. آره تمام شهر شده بنرهای میلیونی آن هم نه مردمی بلکه ادارای و بیت المالی. جناب دکتر سفر شما همزمان شد با انتقال بودجه برای شهرها و تصویب ان آيا از اين بابت شهر متضرر نشد؟

  18. استعفای دستع جمعی معنای نداره. باید جدا استعفا میدادن.بعدش هم نماینده دشت ازادگان اعلام کرد 17 نفر استعفا داده اند.

  19. تشكر از زحمات دكتر اسماعيل جليلي نماينده محبوب شهرمان. اين انتقادات طبيعي ست وقتي كسي بيايد و دست خيلي ها رو كه موروثي تكيه زده بودند بر قدرت را كوتاه كند. وقتي به نيروهاي نالايق اجازه خودنمايي ندهد، وقتي زير بار تحميل افرا د نالايق نرود، وقتي فلان شخص براي ابقايش صدها نفر را واسطه كند و ايشون توجه اي نكرد بايد هم اين چنين مورئد حمله قرار بگيرد. جناب دكتر شما با اين حرفا تخريب نمي شويد. همه مردم مي دونند اين مسائل از كجا آب مي خورد. نگران نباش كه بچه هاي مسجدسليمان مثل كوه پشت سرت ايستاده اند… علي يارت باشه.

  20. دکتر تشکر….با نظر برادر مراد بختیاری کاملا موافقم

  21. سلام پروبن خانم آیا این همه حمایت شما از دکتر جلیلی نشان از این دارد که شما هم منافعی دارید؟ چرا دیگران را متهم میکنید؟مطمئن باشید انتخابات مجلس اینده همه چیز را به شما ثابت خواهد كرد.

  22. سلام بچه ام ای اس شما به چه کسانی میگوید نالایق؟ چند نفر از مدیران لایق منصوب نماینده محبوبتان را نام ببرید اتفاقا تمام مدیران منصوب و وابسطه به ایشان جز ضعیف ترین مدیران تاریخ مسجد سلیمان هستند و اتفاقا همین مسئله باعث هجمه انتقادات به ایشان شده است ایشان خودش هم میداند که این کوهی که شما ازش نام میبری الان تبدیل به تل خاکی شده که تا دو سال اینده باد ان را خواهد برد

  23. بچه ام آی اس اتفاقا مدیرانی که دکترجلیلی برایشان مشکل درست کرده بود در زمره بهترین مدیران شهرستان بودند مدیران منصوب جللی را هم دیدیم….مشکل جلیلی این است اهل تعامل نیست و نتوانسته توازن را درشهر برقرارکند وعرصه مدیریت شهر بشدت افت کرده است چون مدیر فعال نمی خواهند مدیر بله قربان گو می خواهند و بس.

  24. وقتی بودجه بسته شده و سهم همه استانها و ارگانها و وزارت خونه ها مشخص شده، نمایندگان خوزستان بیان سر چی چانه زنی کنند؟؟ مسئله فقط بالا بردن مقدار بودجه خوزستان نیست، مسئله نگاه تحقیر آمیزی است که دولت های گذشته و کنونی به خوزستان دارند،سر مسئله ی انتقال آب کارون سالهاست که نمایندگان خوزستان فریاد میکشند و این مسئله را نابود کننده ی خوزستان مینامند، کی به حرف آنها گوش کرد؟ چیزی که میبینیم اینه که 5 تونل انتقال آب زده شده و برای تونل بهشت آباد بودجه ی 4 هزار ملیاردی تعیین کرده اند، بودجه ای که از بودجه 93 کل خوزستان کمتره، بودجه ای که از پول نفت خود خوزستان بدست اومده، زمانی که اکثریت مرکز نشین مجلس رو اشغال کرده اند، زمانی که 9 وزیرمان اصفهانی است ماندن و چانه زدن و التماس کردن حقارتی بیش نیست، نمایندگان با این حرکتشان نشان دادند که دیگر اجازه نمیدهند مردم خوزستان را با دادن چند کرسی نا کار آمد مجلس به استهزا بگیرند. فروش سهام فولاد خوزستان که دودش د رحلقوم خوزستانی هاست و ساخت مترو و اتوبان در تهران دیگر بی عدالتی نیست، تحقیر و تمسخر خوزستان است که ما هر بلای سرتان می آوریم و نفستان بالا نیاید. درود بر شرف و غیرت نمایندگان خوزستان بالاخص دکترجلیلی نماینده وخادم مردم مسجدسلیمان

  25. عده ای منافع در خطر دارند. بعد کدام مدیر لایق؟انتخابات دهم مجلس به طور جدی نشان خواهد داد که چه خبره.

  26. نظر سازنده بدور از غرض باعث رشد واصلاح میشود دوستانی که احساسی اظهار نظر مینمایند جای تاسف دارد ،با پول بیت المال بنر به دیوار های شهرآویزان نمودن آنهم توسط اداراتیکه همیشه دستشان پیش مردم دراز است بجز اینکه عملکرد ضعیف خودشان رابا این کارها پنهان می نمایند معنی دیگری ندارد، برگشت از بین المجالس آسیایی چه تبریکی دارد ؟ چه دستاوردی برای مردم شهر داشته ؟ صادقانه عرض مینمایم وقتی مهمانی از شهرستانهای دیگر داریم وبه مسجد سلیمان می آیند ما با این وضعیت شهرپیش آنها شرمنده می شویم .

  27. برادر صادق !! کمی بیا صادق باش . یک بنر که نصب شد150هزارتومن پولشه!!! هفت عدد بنر نصب شد جمعا میشه یک میلیون تومن . هفت اداره حق ندارن برا این افخار که از بین 400نماینده نصیب نماینده شهرمون شده هزینه کنن ..؟ جلیلی بچه همین شهره – خاک همین شهر رو خورده – افتخار بختیاری هست اگر من بهش تبریک نگم کی باید بگه ؟ تو ؟تو که با هزینه کردن بیت المال برای خود بچه های شهر مخالفی . مسولان هم که چون هرهفته موی دماغشون می شه نگران موقعیت شون هستن . باور احترام به دکتر جلیلی احترام به موکلاش هست بابا اداره ازش حساب ببره بهتره یا بیخیالش بشه . من و تو شهروند! باید یک نفر باشه بعنوان نماد مون بهش احترام بشه / خداوکیلی اگه خودت باهات رفتار بدی توی یک اداره شده برو به دکتر جلیلی بگو اگه یقه شو پاره نکرد . بیا اینجا بگو دروغ گفتی .. صادق جان نه طرفداری ناحق کردم .نه خواستم حرف تورا نقض کنم . من با تو موافق حیف و میل هستم اما اینجا جای تبریک داره تبریک به تو و من که نماینده ای انتخاب کردیم که دیگران هم سرش حساب باز کردن ..

  28. اصلا باور كردني نيست موفقيت هاي پي در پي و محبوبيت روزافزون دكتر جليلي بعضي ها رو اين قدر آشفته و عصبي كرده باشد. درود بر دكتر جليلي فرزند غيور بختياري.

  29. شیر کوه نماینده های مجلس به 300نفر نمیرسند،از کجا آمار میدهی؟ بنر اول مسجدسلیمان 150تومان یا بنر زیر فلکه زندان همون مقداریه که گفتی؟ بیلبورد ها دیگه 200تومانه. جناب منجزی کیه که بدش بیاد از کسب افتخارات برای نماینده اش؟،اما دکتر جلیلی تنها نبوده قبل از ایشون هم بوده که دارای مناصب بالا نه تنها در مجلس بلکه در ارکان های عالی نظام در حال خدمت بوده و هست.

  30. به به خسته نباشید!!!از طریق مدیران لایقت بگو خبر رسانی کنند تا بیلبورد بزرگی بر دروازه روستای بزرگ که نماینده اش هستی نصب کنیم اگر مدیران لایقت بگذارند که دیده شود .بیلبوردی از بچه های بی بضاعت و معصوم روستاهای لالی که در هوای سرد و بارانی زیر درخت کنار بدون سر پناه درس می خوانند .بیلبوردی از استخدام افراد غیر بومی طی 2سال نمایندگیت و بیکاری و منزوی شدن جوانان باسواد و کاردان روستایت و تعطیلی کارخانه پتروشیمی . اگر مدیران لایقت بگذارند تصویر سیلندر گاز و شیلنگ را هم جای دهیم تا شاید به برکت وجود طلای سیاه دیارمان دل مادران و فرزندانمان را خوش کنیم که لالی و مسجد سلیمان هم از نعمت گاز و آب بهره مند می شوند.راستی گفتم روستا خواستم خیالت راحت باشه و زحمت شهردار انتخاب کردن رو کم کنیم !!! اگه روز بارونی اومدی بگو تا جوانان بیکار ،برات قایقی درست کنن که به سلامت از نهر های آب خیابون بگذری،اگه بارون نبود،بهترین مسیر برای ره یافتن به درون روستا از وسط بلوار گذشتنه.اگه بد نوشتم می بخشید یه روستاییم.لطفا سانسور نکنید که آقای جلیلی کامل مطالعه بفرمایند.

  31. آقای “رضا “جهت اطلاع جنابعالی اسم و امضای آقای جلیلی پای استعفا نبوده

  32. خلایق را هرکه لایق: برای کسانی که انتقاد می کنن . شما 16 سال سال عقب گرد را ندیدید مگه . مگه میشه با یک سال و دو سال این شهر درست کرد این شهر اونقدر چاله چوله داره که با 4 دوره نمایندگی دکتر جلیلی هم نمیشه درستش کرد چه رسد به اینکه پیشرفت هم داشته باشه. جناب آقای منتقد استعفا یعنی شانه خالی کردن از مسئولیت . اکه راست میگن استعفا ندن ولی محکم پاش ایستن که نذارن حقی از ما خورده بشه. کسانی هم که استعفا دادن مطمئن باش با یک آب نبات برمیگردن. ما هم نسبت به بعضی عملکرد دکتر منتقدیم ولی بی انصافیه که مقرضانه بنویسیم. این رو هم بگم که نماینده قبلی اسم محله های مسجدسلیمان رو هم نمی دونه .

  33. احسنت کوگ تاراز.شیر مادرت حلالت…

  34. در پاسخ به تعدادی از نظرات باید گفت عادت ناپسندی که در بعضی از افراد دیده میشود فرهنگ مخفی نگه داشتن ؛ پنهان نمودن و خساست به خرج دادن دربیان موفقیت های مالی ؛ علمی ؛ شغلی و خبرهای خوب و مثبت افراد در جامعه که باعث ارتقاء روحیه وانتشار انرژی مثبت در جامعه میشود؛ است . حتی زمانی که خبر موفقیت های دیگران را هم می شنویم به جای تبریک وتمجید ؛ شروع به سم پاشی در مورد آن فرد یا خانواده می کنیم و آتش حسادت در درونمان زبانه می کشد!

  35. مستقیم جان وا قعا حرفت که میگی درسته خالایق هرچه لایق. اما قبل از 16سال، نمایندگان دیگری نبوده اند؟بی انصافی را به اوج رسانده ای. بنشین حرف هایت را به دقت مطالعه کن که چه گفته ای. به دکتر رضایی نقد هایی وارده، اما مشکلات فراوان قبل از نمایندگی آقای رضایی رو هم در نظر بگیر.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.