• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسلیمان خبر داد:
محدودیت های جدید در مسجدسلیمان از فردا ۱۲ تیرماه همانند دیگر شهرهای اعلام شده در استان خوزستان اعمال خواهد شد

  • کد خبر : 45381
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۴

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان از اعمال محدودیت در مسجدسلیمان از فردا، ۱۲ تیرماه خبر داد. دکتر محمد پاکدل اظهار کرد: اعمال محدودیت از سوی ستاد ملی کرونا همانند ۹ شهر دیگر به مسجدسلیمان نیز ابلاغ شده است. و این محدودیت‌ها از فردا پنجشنبه (۱۲ تیرماه) اعمال می‌شود. پاکدل بیان کرد:بر این اساس فعالیت دانشگاه‌ها، مدارس، […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان از اعمال محدودیت در مسجدسلیمان از فردا، ۱۲ تیرماه خبر داد. دکتر محمد پاکدل اظهار کرد: اعمال محدودیت از سوی ستاد ملی کرونا همانند ۹ شهر دیگر به مسجدسلیمان نیز ابلاغ شده است. و این محدودیت‌ها از فردا پنجشنبه (۱۲ تیرماه) اعمال می‌شود.

پاکدل بیان کرد:بر این اساس فعالیت دانشگاه‌ها، مدارس، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، مدارس شبانه روزی، حوزه‌های علمیه، زبانسرا، کتابخانه‌ها، خانه‌های بازی، مهد کودک ها، استخرهای سرپوشیده، سینماها، تئاتر، موزه‌ و باغ موزه، کافه ها، قهوه خانه و چایخانه ها، تالارهای پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مساجد و مصلاها و برگزاری آزمون های حضوری ممنوع است. همچنین کاهش فعالیت حمل و نقل دورن شهری را نیز خواهیم داشت.

وی گفت: همچنین برگزاری مراسمات عروسی و عزاداری، مراسمات اجتماعی، مذهبی، فرهنگی، همایش و پارک های شهربازی، مراکز تفریحی آبی و باشگاه های ورزشی پر خطر مانند کشتی، جودو و کاراته ممنوع است. رئیس شورای تامین شهرستان مسجدسلیمان گفت: تأکید مسولان عالی کشور نسبت به رعایت بهداشت فردی و از همه مهمتر فاصله گذاری اجتماعی، موضوعی است که نتایج مثبت آن یعنی فروکش کردن موج افسارگسیخته کرونا ویروس را به همراه خواهد داشت  و این موضوع نیازمند همکاری مردم و همگام شدن آن ها با پروتکل های تعریف شده از سوی مسوولان حوزه سلامت است که امیدواریم با رعایت موارد بهداشتی و فاصله گزاری اجتماعی شاهد فروکش کردن شیوع این ویروس در کشور و منطقه باشیم.

پاکدل گفت: این اعمال محدودیت ها به مدت یک هفته است و پس از آن مجددا وضعیت بررسی و تصمیم گیری می شود. لازم به ذکر است بازار و ادارات طبق روال قبلی فعالیت خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45381

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.