• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
1

تقدیر فرماندار مسجدسلیمان از حسین عالی محمدی رکوردار ملی کشور

  • کد خبر : 45378
  • ۱۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۶

دکتر محمد پاکدل: فرمانداری در راستای ترقی و پیشرفت همه جوانانی که در زمینه های مختلف ورزشی، علمی، هنری و… فعالیت می کنند، حمایت و پشتیبانی مجموعه اجرایی شهرستان را اعلام می دارد. رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان از حسین عالی محمدی ورزشکار و رکوردار ملی کشور تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر […]

دکتر محمد پاکدل: فرمانداری در راستای ترقی و پیشرفت همه جوانانی که در زمینه های مختلف ورزشی، علمی، هنری و… فعالیت می کنند، حمایت و پشتیبانی مجموعه اجرایی شهرستان را اعلام می دارد.

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان از حسین عالی محمدی ورزشکار و رکوردار ملی کشور تقدیر کرد. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان گفت: تمامی جوانان نخبه در عرصه های مختلف علمی، ورزشی و هنری مایه افتخار و سربلندی شهر هستند و مسئولین شهرستان موظف به حمایت از این نخبگان هستند. فرماندار مسجدسلیمان ادامه داد: این امیدواری را داریم که در حوزه ورزش با برنامه ریزی درست و اقدامات مناسب شاهد افتخارآفرینی های بیشتری در آینده این شهرستان باشیم. وی گفت: برای مسجدسلیمان وجود چنین قهرمانانی مایه مباهات است و این نسل از جوانان نخبه در حوزه های مختلف می توانند کشور، استان و شهرستان را در راه رسیدن به اهداف و آرمان های متعالی خود یاری نمایند. پاکدل گفت: مجموعه فرمانداری در راستای ترقی و پیشرفت همه جوانانی که در زمینه های مختلف ورزشی، علمی، هنری و… فعالیت می کنند، حمایت و پشتیبانی مجموعه اجرایی شهرستان را اعلام می دارد.

لازم به ذکر است حسین عالی محمدی رکوردار ملی کشور که با هدف معرفی ورزش مسجدسلیمان، استان خوزستان همچنین معرفی شهدای مسجدسلیمان و اساطیر بختیاری دور ایران با دوچرخه را آغاز کرده بود پس از دو ماه رکابزنی و طی حدود ۶ هزار کیلومتر مدتی پیش به زادگاه خود مسجدسلیمان بازگشت.

عالی محمدی تنها ورزشکار در رشته همگانی مسجدسلیمان است که تاکنون چندین رکورد از جمله طی مسافت اصفهان به شاهین شهر، فتح برج میلاد (سال های ۹۲ و ۹۳ )،طی مسافت بین شاه عبدالعظیم تا مرقد امام خمینی(ره)، مسافت ۱۵ کیلومتری مرز بین آسیا و اروپا را که از پل معروف بسفر می گذشت، فتح دیوار چین و… را با ضربات نمایشی توپ به نام مسجدسلیمان به ثبت برساند. وی همچنین فاصله ۱۱۰۰ کیلومتری از شهرستان چالوس تا مسجدسلیمان را با پای پیاده با هدف صلح و دوستی و مبارزه با مواد مخدر طی کرده است.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45378

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.