• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

يزدي پس از بركناري از سرمربيگري نفت‌: اين تصميم شائبه‌هاي زيادي دارد

  • کد خبر : 4535
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰

تيم ما به اندازه يك تيم قهرمان، امتيازات لازم را در خارج از خانه به دست آورد ولي در خانه نتوانستيم نتيجه بگيريم كه دلايل آن مشخص و واضح است. حالا شايد برخي‌ها بخواهند اين موضوعات را ناديده بگيرند و خود را به كوچه علي‌چپ بزنند. باشگاه روزنامه نگاران مجدسليمان- داريوش يزدي پس از بركناري […]

تيم ما به اندازه يك تيم قهرمان، امتيازات لازم را در خارج از خانه به دست آورد ولي در خانه نتوانستيم نتيجه بگيريم كه دلايل آن مشخص و واضح است. حالا شايد برخي‌ها بخواهند اين موضوعات را ناديده بگيرند و خود را به كوچه علي‌چپ بزنند.

باشگاه روزنامه نگاران مجدسليمان- داريوش يزدي پس از بركناري از سرمربي‌گري تيم فوتبال نفت مسجدسليمان گفت: من با عشق هدايت اين را پذيرفتم و عاشقانه آن را دوست مي‌دارم ولي فكر نمي‌كردم اين گونه پاسخ اين علاقه را بگيرم. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان داريوش يزدي اظهار كرد: طي جلسه 18 آذرماه هيأت مديره باشگاه، من از هدايت تيم كنار گذاشته شدم. البته اين جلسه فرماليته بود و بركناري من از صبح همان روز اعلام شده بود. وي بيان كرد: من خيلي حرف‌ها براي گفتن دارم كه در فرصت مناسبي آن ها را خواهم گفت. به هر حال من از روزي كه در نفت مسجدسليمان كار خودم را آغاز كردم واقعاً يك تيم سالم و پاك را تشكيل داديم كه بيشتر بازيكنان و كادر فني، خوزستاني بودند. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان سرمربي تيم فوتبال نفت مسجدسليمان ادامه داد: ما 10 بازي تداركاتي انجام داديم كه طي اين 10 ديدار فقط يك باخت داشتيم و بردهايي مقابل تيم‌هاي خوب از جمله صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان به دست آورديم، ضمن اين كه در جام حذفي هم سه تيم قدر را حذف كرديم.

وي خاطر نشان كرد: در مسابقات ليگ هم در كل سه باخت داشتيم كه به نظرم اگر عملكردمان خيلي خوب نبود، متوسط بود. به هر حال آن چه مسلم است، اين بركناري شائبه‌هاي بسياري دارد كه فكر مي كنم اكنون زمان مناسبي براي صحبت كردن در اين زمينه نيست. من اين تيم را عاشقانه دوست دارم و به خاطر همين دوست داشتن است كه به مسجدسليمان رفتم و هدايت اين تيم را قبول كردم. يزدي درخصوص وجود بندي در قرارداد وي با باشگاه مبني بر اين كه تيم تا پايان نيم فصل نخست بايد 20 امتياز را كسب كند، گفت: درست است، چنين بندي در قرارداد من وجود داشت كه متأسفانه دوستاني كه اين بند را طراحي كردند، با حضور من در اين تيم مخالف بودند. زماني كه اين بند را در قرارداد من گذاشتند من مخالفت كردم كه همان روز دوستان گفتند كه اين موضوع خيلي نگران‌كننده نيست و شما كار خود را انجام بده در حالي كه اكنون در اين فرصت من را بركنار كردند. به هر حال فكر مي‌كنم اگر در اين زمينه مديريت پاسخگو باشد، بهتر است.

وي با بيان اين كه فكر مي كنم زحمت زيادي براي تيم نفت مسجدسليمان كشيدم، افزود: با وجود مشكلات بسياري كه وجود داشت، مديريت حتي يك جلسه را براي رسيدگي به اين مشكلات در نظر نگرفت. ما پنج بازي در مسجدسليمان انجام داديم كه واقعاً من تنها بودم و هيچ وقت مديريت براي برطرف كردن نابه‌ساماني‌اي كه در مسجدسليمان از سوي افرادي كه شناخته شده بودند، وجود داشت و من حتي نام آن ها را داده بودم، اقدامي نكرد.

سرمربي سابق تيم فوتبال نفت مسجدسليمان عنوان كرد: به هر حال من فكر مي‌كنم در بحث فني تيم ما خوب و در حد رسيدن به ليگ برتر است اما يكسري مشكلات در مسجدسليمان وجود داشت. تيم ما به اندازه يك تيم قهرمان، امتيازات لازم را در خارج از خانه به دست آورد ولي در خانه نتوانستيم نتيجه بگيريم كه دلايل آن مشخص و واضح است. حالا شايد برخي‌ها بخواهند اين موضوعات را ناديده بگيرند و خود را به كوچه علي‌چپ بزنند. به هر حال من بركنار شدم و واقعاً از اين موضوع خرسند نيستم.

وي با بيان اين كه من يك معلم هستم، گفت: امروز كه به مدرسه آمدم، بركناري من براي شاگردانم عجيب بود چرا كه وقتي آن ها با من، “دو دو تا، چهار تا” كردند، مجموعاً اين اتفاق نظر را داشتند كه من نتايج خوبي را به دست آوردم. به هر حال نياز به فرصت بود و اگر به نتايج ساير نمايندگان استان در ليگ دسته يك توجه كنيد، تيم ما بهترين نتايج را به دست آورده است.

يزدي افزود: من فكر مي‌كنم بايد افرادي به دفاع از اين موضوع بپردازند و به نظرم اكنون بحث داريوش يزدي نيست و اين اتفاقي است كه براي يك مربي خوزستاني پيش آمده است و بايد عملكرد او مورد حمايت قرار بگيرد تا اين اتفاقات در آينده تكرار نشود.

وي بيان كرد: براي من تيم‌هاي بسياري است و من با وجود اين كه از ابتداي فصل پنج، شش پيشنهاد خيلي خوب داشتم ولي به خاطر عشق و علاقه ام، هدايت اين تيم را پذيرفتم، در حالي كه اكنون اين گونه پاسخ دوست داشتنم را گرفتم. من براي اين تيم آرزوي موفقيت دارم و از اين به بعد به عنوان يك هوادار پيگير نتايج اين تيم هستم. از تمام كساني كه در اين مدت از من و تيم حمايت كردند، تشكر مي‌كنم و اميدوارم اين تيم در ادامه نتايج لازم را به دست آورد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 5
  1. داریوش یزدی بهترین مربی خوزستان است ولی متاسفانه دلالها در مسجدسلیمان ب ایشان اجازه کار ندادند.همینه ک مسجدسلیمان پیشرفت نمیکنه…

  2.  دوست عزیز اگه قراره هر مربی توی زمین خودش پنج گل بخوره و بشه بهترین مربی. پس بدترین مربی ها کدوم ها میباشند.  ما در مسابقه آخر همه با شدت تمام تشویق کردیم و فقط ضعف مربی در آرایش تیم و در تعویض ها بود که ضعیف ترین شکست تاریخ در مسجدسلیمان رغم بخورد پس خواهشا احساسی ننگاریم

  3. پس خواهشا احساسی ننگاریم.  (اصلاح متن بالا)

  4. آقا علی بنظر شما چرا بازیهای بیرونو میبردیم ولی تو خونه نتیجه نمیگرفتیم؟چون آقایون دلال برا بازیکنای غیربومی و سرمربی حاشیه سازی میکردن.چ معنی داره وسط بازی فرزاد حافظی تشویق بشه.بابا فوتبال 90 دقیقست.حالا انشالا از این ب بعد نتایج بهتر بشن.بخدا داریوش خوبه…

  5. امیدوارم نظرمن کامل چاپ بشه وآقای یزدی درخلوت خودش بشینه… .شما که ادعای پاکی در فوتبال داری بازیکن هایی مثل ج-ص که به دلیل دوپینگ دو سال محروم بوده رو با قرارداد آنچنانی اوردی تو تیم که بازی با یزد لوله….آقای کوتی…..رو که هرتیمی رفته اخراج شده در بازی آخر فیکس گذاشتی…. آیا اگراین تیم مسجدسلیمان قرار 5گل بخوره با بازیکن های بومی بخوره هیچ ایرادی نداره. شما بهترنبود پولی رو که به ج دادی به چند بازیکن متوسط در سطح صادقی میدادی که کمکی به خانواده های این شهر بشه…اگه واقعا…. وقتی فورواردت 11بازی 1گل زده باید تغییرات ایجادکنی…یعنی از مورینیو مغرورتری …….برو یه سری به خودت بزن و یاد بگیر انتقاد پذیرباشی دنبال شائبه نگرد دنبال ارنج وتاکتیک وتفکر اشتباه بگرد…با سپاس از مدیریت سایت.کامل چاپ شه شاید بدردش بخوره

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.