• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
1

گزارش تكميلي/تیم تنیس نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر تنیس کشور راه یافت

  • کد خبر : 4518
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۹:۱۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم تنیس خاکی نفت مسجدسلیمان با قهرمانی در مسابقات لیگ برتر استان خوزستان موفق به کسب جواز حضور در رقابت های لیگ برتر کشور شد. تیم تنیس خاکی نفت مسجدسلیمان  با شکست تیم ملی حفاری اهواز در بازی فینال با نتیجه2 بر صفر موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- تیم تنیس خاکی نفت مسجدسلیمان با قهرمانی در مسابقات لیگ برتر استان خوزستان موفق به کسب جواز حضور در رقابت های لیگ برتر کشور شد.

تیم تنیس خاکی نفت مسجدسلیمان  با شکست تیم ملی حفاری اهواز در بازی فینال با نتیجه2 بر صفر موفق به کسب عنوان قهرمانی در مسابقات لیگ برتر خوزستان شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان به نقل ازروابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، تیم های ملی حفاری اهواز و ماشین سازی تاشا نیز عنوان های دوم و سوم این مسابقات را کسب کردند.

این مسابقات با حضور 11 تیم در دو گروه 5 و 6 تیمی و به صورت متمرکز به میزبانی شهر اهواز و در زمین های تنیس مجموعه ورزشی شماره یک نیوساید شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مدت سه روز برگزار شد.

تیم نفت مسجدسلیمان در این رقابت ها با ترکیب شاهین رحیمی، معین محمدی ، محمد نکوهی، حمید آل یاسین ، حمزه سرخی و بامربیگری مجتبی قاسمی و سرپرستی بابک نکوهی در این مسابقات حضور یافت.

در شب پایانی مسابقات، با حضور آقایان حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری و محمد نظری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی مناطق نفتخیز جنوب کاپ قهرمانی به تیم نفت مسجدسلیمان اهداء گردید.

ضمن آن که حمید آل یاسین به عنوان تنیسور تیم نفت مسجدسلیمان از سوی کمیته فنی مسابقات به عنوان با ارزشترین بازیکن این دوره معرفی گردید.

لازم به ذکر است کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای لیگ برتر استان خوزستان، اولین عنوان قهرمانی شهرستان مسجدسلیمان در این رشته ورزشی بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی محسوب می شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4518

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.