• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
0

عالی محمدی در ادامه سفر به دور ایران به خرم آباد رسید/ مرحله سیزدهم به نام اسطوره فوتبال خوزستان داریوش بهادری

  • کد خبر : 45045
  • ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

رویش زاگرس: عضو رکوردداران ملی ایران که با هدف ترویج فرهنگ دوستی و برادری بین اقوام ایرانی، معرفی ورزش مسجدسلیمان، استان خوزستان، همچنین معرفی شهدای مسجدسلیمان و اساطیر بختیاری دور ایران با دوچرخه را آغاز کرده است مرحله دوازدهم سفر خود را به نام جمعی از بزرگان ورزش مسجدسلیمان به مسافت ۱۹۹ کیلومتر از کرمانشاه […]

رویش زاگرس: عضو رکوردداران ملی ایران که با هدف ترویج فرهنگ دوستی و برادری بین اقوام ایرانی، معرفی ورزش مسجدسلیمان، استان خوزستان، همچنین معرفی شهدای مسجدسلیمان و اساطیر بختیاری دور ایران با دوچرخه را آغاز کرده است مرحله دوازدهم سفر خود را به نام جمعی از بزرگان ورزش مسجدسلیمان به مسافت ۱۹۹ کیلومتر از کرمانشاه به خرم آباد طی کرد. حسین عالی محمدی در حاشیه حضور چند ساعته اش در شهر کرمانشاه با بیان این که از حدود دو ماه پیش رکاب زنی خود را از شهر زاهدان استان سیستان و بلوچستان شروع کرده، اظهار کرد: طی این مدت از شهرهای مختلفی از استان‌های خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان عبور کردم و اکنون به کرمانشاه رسیده‌ام.

وی تصریح کرد: در دو ماه گذشته که با دوچرخه سفر خود را با هدف ترویج فرهنگ دوستی و برادری بین اقوام ایرانی و معرفی هرچه بیشتر زادگاهم شهر مسجدسلیمان، معرفی ورزش مسجدسلیمان، استان خوزستان، همچنین معرفی شهدای مسجدسلیمان و اساطیر بختیاری به مردم کشور آغاز کردم، بیش از سه هزار کیلومتر رکاب زنی داشته‌ام.

عالی محمدی محمدی در گفتگ با پایگاه خبری رویش زاگرس گفت: مرحله سیزدهم به مسافت ۳۰۰ کیلومتر از خرم آباد به اندیمشک به یاد اسطوره فوتبال دهه ۶۰ در مسجدسلیمان آقای داریوش بهادری امگذاری می شود.

وی افزود: برای اتمام این سفر حدود هزار کیلومتر دیگر باید رکاب زنی کنم و در این مسیر از شهرهای نورآباد، خرم آباد، اندیمشک، دزفول و لالی عبور کرده تا به مسجدسلیمان برسم و به سفرم پایان دهم. عالی محمدی در ادامه در رابطه با هزینه هایی که این سفر برایش در بر داشته هم گفت و افزود: هزینه‌های این سفر برایم بسیار بالا بود، اما خوشبختانه با توجه به اینکه کارمند پتروشیمی مسجدسلیمان هستم، از طرف این مجموعه مورد حمایت قرار گرفتم و به عنوان اسپانسر حامی من بودند..

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=45045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.