• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

نماینده مردم مسجدسلیمان:
باید برای تحقق مدیریت جهادی متحد شویم/از بیش از ۱۴۰ فوق تخصص بخش درمان و پزشکی خوزستان سهم ۴ شهرستان حوزه انتخابیه بنده صفر است

  • کد خبر : 44960
  • ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰

از بیش از ۱۴۰ فوق تخصص بخش درمان و پزشکی خوزستان سهم ۴ شهرستان حوزه انتخابیه بنده صفر است/ مردمی که منابع‌شان تأمین کننده ۸۰ درصد درآمدهای کشور است، استان‌های مجاور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ توسعه و رفاه می‌بخشد  خود دچار ابرچالش‌های بیکاری بیش از ۴۰ درصد، فقر زاینده و زایش خودکشی است/آقایان وزراء! اگر فقط تاکنون نامی […]

از بیش از ۱۴۰ فوق تخصص بخش درمان و پزشکی خوزستان سهم ۴ شهرستان حوزه انتخابیه بنده صفر است/ مردمی که منابع‌شان تأمین کننده ۸۰ درصد درآمدهای کشور است، استان‌های مجاور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ توسعه و رفاه می‌بخشد  خود دچار ابرچالش‌های بیکاری بیش از ۴۰ درصد، فقر زاینده و زایش خودکشی است/آقایان وزراء! اگر فقط تاکنون نامی از مسجدسلیمان، لالی، هفت‌کل و اندیکا شنیده‌اید مستحضر باشید که سال‌هاست مردم شریف حوزه انتخابیه من با مظلومیت و شکیبایی به دلیل درک بصیرانه شرایط حساس کشورمان دندان بر جگر فشرده و حجم عظیمی از معضلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تاب آورده‌اند.

رویش زاگرس: نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس با تاکید بر ضرورت اتحاد منتخبان مردم در قالب مدیریت جهادی تصریح کرد: باید نهضتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بازگشت مجلس به خویشتن و قرار گرفتن در راس امور ضمن تعامل با دولت فعلی و آینده خلق کنیم. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس، علیرضا ورناصری در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹) گفت: بن بست برای ایران و ایرانی معنا ندارد. چنانچه با استراتژی دفاع در شرایط نابرابر در جهاد مومنانه تحسین برانگیز همبستگی در خط مقدم مبارزه با کرونا علی رغم تحریم‌های ناجوانمردانه، ایثار و موفقیت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ معنا بخشیدند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فطرت راستین انقلاب اسلامی منعطف است و آمادگی دارد تصحیح اشتباهات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سرلوحه برنامه‌هایش قرار دهد. مطابق با فرمایشات تعهد برانگیز رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر ضرورت اهتمام دوچندان جهت تحقق عدالت و بهبود معیشت مردم نهایت تلاش ما در مجلس یازدهم باید این باشد که ساختار و کارکرد مجلس را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تقویت کنیم و به دنبال تقویت فرد و جناح نباشیم زیرا مردم تفاوت سیاست بازی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ با تدبیر اندیشی به راحتی تشخیص می‌دهند.

وی افزود: ما نمایندگان مجلس یازدهم که دعوی مجلس انقلابی داریم، مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ضرورت تعمیق پیوستگی ملت و مسؤولان نباید اشتیاق عمومی موکلانمان برای تغییرات سریع فراگیر و گذر از تنگناهای کنونی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به یاس تبدیل کنیم. ورناصری خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌کنم از ابتدای کار در قالب مدیریت جهادی متحد شویم و طرحی نو برای مردم شریف ایران در حوزه‌های انتخابیه خود درافکنیم. از حقوق کرامت آنان صیانت کنیم و نهضتی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای بازگشت مجلس به خویشتن و قرار گرفتن در راس امور ضمن تعامل با دولت فعلی و آینده خلق کنیم.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آقایان وزراء! اگر فقط تاکنون نامی از مسجدسلیمان، لالی، هفت‌کل و اندیکا شنیده‌اید مستحضر باشید که سال‌هاست مردم شریف حوزه انتخابیه من با مظلومیت و شکیبایی به دلیل درک بصیرانه شرایط حساس کشورمان دندان بر جگر فشرده و حجم عظیمی از معضلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تاب آورده‌اند.

وی افزود:با وجود ۲۰ درصد منابع آب تنظیم شده کشور در مخازن سدهای عظیم حوزه انتخابیه بنده، ۴ شهرستان فوق الذکر از آب شرب مداوم محروم و لب تشنه‌اند. ورناصری خاطرنشان کرد: مردمی که منابع‌شان هم تأمین کننده ۸۰ درصد درآمدهای کشور است، منابع‌شان ملی قلمداد می‌شود، استان‌های مجاور را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ توسعه و رفاه می‌بخشد اما خود دچار ابرچالش‌های بیکاری بیش از ۴۰ درصد، فقر زاینده و زایش خودکشی است.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از بیش از ۱۴۰ فوق تخصص بخش درمان و پزشکی خوزستان سهم ۴ شهرستان حوزه انتخابیه بنده صفر است و به همین دلیل امروز در قرن بیست و یکم مردم حوزه انتخابیه بنده بر اثر عقرب گزیدگی و نبود امکانات جان می‌دهند. وی در پایان با اشاره به دیگر مشکلات حوزه انتخابیه خود همچون مشکلات راه و… از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آن ها شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44960

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. درود بر دکتر ورناصری که صدای مظلومیت و محرومیت منطقه را فریاد زد

  2. ۳ مشکل عمده حوزه انتخابیه عنوان شده در اولین نطق جناب آقای نماینده محترم و گرامی ; ۱- آب شرب ۲ – بیکاری ۴۰ درصد ۳ – نبود فوق تخصص بخش درمان و پزشکی .
    انشاالله با پشتکاری و روحیه ای که جناب نماینده عزیز دارند البته با همکاری متولیان امور دولت شاهد آبادانی حوزه انتخابیه باشیم .
    آقای نماینده برادر عزیز ; ابتدای راه نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی دعای عاقبت بخیری را پذیرا باشید.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.