• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

فرماندار مسجدسلیمان:
همه مدیران مسجدسلیمان موظفند پاسخگوی مردم در تمام روزهای هفته باشند

  • کد خبر : 44957
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۱

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان گفت همه مدیران مسجدسلیمان موظفند پاسخگوی مردم در تمام روزهای هفته باشند. دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم موظفند که به مردم و افرادی که برای انجام کاری به آن ها مراجعه می کنند در […]

رویش زاگرس: فرماندار مسجدسلیمان گفت همه مدیران مسجدسلیمان موظفند پاسخگوی مردم در تمام روزهای هفته باشند. دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با اعلام این خبر افزود: مدیران به عنوان خدمتگزاران مردم موظفند که به مردم و افرادی که برای انجام کاری به آن ها مراجعه می کنند در تمام روزهای هفته پاسخ درست و شفاف بدهند.
وی تکریم ارباب رجوع را لازمه اعتمادسازی دانست و تاکید کرد: همه مدیران دستگاههای اجرایی باید نسبت به مطالبات مردمی پاسخگو باشند و فرمانداری نیز به عنوان نماینده دولت به صورت نامحسوس عملکرد آنان را زیر نظر خواهد داشت.
پاکدل در بخش دیگری از سخنان خود اظهاد داشت: طی بخش نامه ای از همه مدیران خواستیم عملکرد سال گذشته و برنامه های سال جدید خود را به فرمانداری ارائه تا بتوان عملکرد مدیران شهرستان را با ظرافت و دقت بیشتری بررسی کنیم.
وی گفت: مدیران ادارات باید در ارائه برنامه عملیاتی و نقشه راه تمامی ظرفیت ها، چالش ها، فرصت ها و محدودیت ها را منطبق بر اصول برنامه ریزی لحاظ کرده و هر سه ماه یکبار نیز به تشریح نقشه راه و ارزیابی اقدامات صورت گرفته بپردازند ضمن آن که برنامه ارائه شده باید به گونه ای تدوین شود که قابلیت ارزیابی داشته باشد.
دکتر پاکدل همچنین به نقش رسانه ها به عنوان واسطه بین مدیران و مردم اشاره کرد و افزود: وظایف رسانه‌ها مطالبه گری است. مدیران با رسانه و خبرنگاران ارتباط گسترده‌ای داشته باشند چرا که انتشار اخبار صحیح به مردم موجب تقویت امید و نشاط اجتماعی خواهد‌ شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.