• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

بیمار مشکوک به کرونا از شهرستان اندیکا درگذشت/سه عضو خانواده ایشان در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری شدند

  • کد خبر : 44929
  • ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

رویش زاگرس– یک بیمار مشکوک به کرونا از شهرستان اندیکا درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بیمار مشکوک به کرونا اهل شهرستان اندیکا پس از اعزام به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان مسجدسلیمان و انجام سی تی اسکن با تشخیص پزشک معالج در بخش بیماران کرونایی بستری که متاسفانه درگذشت. پس از فوت این بیمار […]

رویش زاگرس– یک بیمار مشکوک به کرونا از شهرستان اندیکا درگذشت. به گزارش پایگاه خبری رویش زاگرس بیمار مشکوک به کرونا اهل شهرستان اندیکا پس از اعزام به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان مسجدسلیمان و انجام سی تی اسکن با تشخیص پزشک معالج در بخش بیماران کرونایی بستری که متاسفانه درگذشت. پس از فوت این بیمار از اعضای خانواده ایشان نیز سی تی انجام که آنان نیز مشکوک به کرونا و در حال حاضر بستری هستند. به گفته یکی از پزشکان ملاک مثبت بودن کرونا درگیر شدن ریه ها به کرونا ویروس درسی تی اسکن است.

شنیده ها حاکی از آن است حال عمومی اعضای خانواده متوفی مساعد گزارش شده است. این درحالی ست که شهرستان اندیکا همچنان به عنوان شهر سفید معرفی می شود! یکی از شهروندان اندیکایی در گفتگو با پایگاه خبری رویش زاگرس با ارسال تصاویری اعلام کرد قرار است در روز جمعه (امروز) در چند نقطه این شهرستان مراسمات عزاداری برگزار شود. وی از اعضای شورای تامین شهرستان خصوصاً فرماندار اندیکا خواست از برگزاری مراسماتی که باعث تجمع افراد و در نتیجه موجبات شیوع کرونا در این شهرستان می شود به جد جلوگیری نماید. وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فوت یکی از بیماران و بستری شدن سه نفر دیگر از اعضای خانواده ایشان در بخش بیماران کرونایی از مسئولین بهداشت و درمان  خواست در آگاهی بخشی به مردم در ارتباط با کووید ۱۹ تلاش بیشتری انجام شود چرا که این موضوع می تواند از شیوع گسترده این ویروس منحوس جلوگیری نماید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.