• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

بنا بر اعلام خانواده شهید قاسمی پور
سی و پنجمین سالگرد شهادت خبرنگار شهید اکبر قاسمی پوربرگزار نمی شود

  • کد خبر : 44651
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با ۲۵ اردیبهشت سالروز شهادت شهید خبرنگار اکبر قاسمی پور بنا بر اعلام خانواده شهید قاسمی پور سی و پنجمین سالگرد شهادت خبرنگار شهید اکبر قاسمی پور به دلیل بیماری کرونا و تاکیدات مکرر مقامات بهداشتی و شورای تامین برگزار نمی شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- همزمان با ۲۵ اردیبهشت سالروز شهادت شهید خبرنگار اکبر قاسمی پور بنا بر اعلام خانواده شهید قاسمی پور سی و پنجمین سالگرد شهادت خبرنگار شهید اکبر قاسمی پور به دلیل بیماری کرونا و تاکیدات مکرر مقامات بهداشتی و شورای تامین برگزار نمی شود. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان شهید خبرنگار اکبر قاسمی پور در سال۱۳۴۷ در منطقه کلگه شهرستان مسجدسلیمان به دنیا آمد. دوران ابتدایی و راهنمایی را در دبستان نوروز و ابوریحان بیرونی. سپری و دوران دبیرستان را نیز در دبیرستان شهید داریوش محمدی پشت سر گذاشت. با پیروزی انقلاب، جذب نهادهای انقلابی از جمله: سازمان تبلیغات اسلامی، بسیج دانش آموزی، جهاد مدارس، بنیاد شهید، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان شدند و در همین مقطع زمانی نیز در کسوت خبرنگاری در آمدند.

شهید اکبرقاسمی پور خبرنگار مجله آینده سازان بودند. وی در تاریخ ۶۳/۱/۱۵ بنا به دعوت حضرت امام خمینی (ره) به جبهه های نور علیه ظلمت شتافتند و در تاریخ۶۴/۲/۲۵در تنگه چزابه دعوت حق را لبیک و در گلزار شهدای کلگه به خاک سپرده شد. یادش گرامی و راهش پر رهرو باد.

*بخشی از وصیت نامه شهید آمده است*

همه باید بدانند که این دنیا فانی است ،وشاید اگر چه برخی می دانند اما هنوز یقین پیدا نکرده اند.
به اندازه احتیاجتان و به اندازه توشه ی راهتان از این دنیا برگیرید وبقیه را به فقرا بدهید.
این قدر به فکر زندگی و زندگی کردن با هر وسیله ی ممکن نباشید.
آیا شما پیش خود فکر میکنید که آنهایی که جان عزیزشان را در طبق اخلاص نهاده وشب و روز را در جبهه ها به سر می برند وشهید می شوند از این زندگی بهره ای برده اند؟آیا آنها انسان نیستند وعیا آنها زندگی را نمی خواهند و زندگی را دوست ندارند؟
چرا آن ها هم می خواهند ولی وقتی که اسلام اقتضاء داشته باشد که همه بروند وجهاد کنند ،دیگر باید دست کشید ؛بایستی که بار دیگر تاریخ مبارزه اسلام با کفر تکرار شود.
برادران و خواهران عزیز، نکند خدای نکرده به جمهوری اسلامی فشار بیاورید وبا حرف های یاس آور دید بعضی را نسبت به انقلاب و اسلام برگردانید.*
هرگز از رحمت الهی ناامید نشوید که بجز کافران کسی از رحمت الهی نومید نخواهد شد.
تنها رمز پیروزی حفظ وحدت وتوکل بر خداست.
اگر دیدید زمانی تفرقه و اختلافات وسایه تاریک و شوم تفرقه و جدایی وشرک و کفر بر ما حاکم گشت، اگر میخواهید حق را از باطل تشخیص دهید ،اگر میخواهید در راه خدا حرکت کنید وخیر دتیا وآخرت راکسب کنید، دامن روحانیت مخلص را بگیرید ، مبادا دست از روحانیت آگاه وبیدار بردارید.*
گاهی ممکن است دشمن انقلاب در هر لباسی ظهور نماید وسعی در فریب اذهان وافکار شما داشته باشد،منافقین امروزه در لباسهای دیگر پیدا می شوند که شاید فکر آن را هم نتوانید بکنید.
شاید حتی از خوارج نهروان پیشانی های شان پینه بسته تر باشد و از فرط روزه لب های شان ترکیده باشد که الان البته کمتر کسی از آن ها این گونه است و چهره کریه و پلیدشان بر همه مشخص است ولی شما آگاه باشید حتی اگر اکثریت باطل هم با آنان باشند.
نماز جمعه وشرکت در جلسات دعا،همکاری و کمک به نهاد های انقلابی را فراموش نکنید.
ابتدا خود را بسازید و سپس جذب نیروهای متعهد را برای خدمت به انقلاب فراموش نکنید و در عمل تان به یاد قیامت باشید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44651

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.