• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
2

گزارش باشگاه روزنامه نگاران از تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان و خوزستان/ تناقض در سخنان مسئولان استانی و کشوری در اعلام اسامی شهرهای سفید

  • کد خبر : 44562
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۱

تناقض در سخنان مسئولان استانی و کشوری در اعلام شهرهای سفید خوزستان/ چگونه شهرستانی همچون مسجدسلیمان با ۵۰ بیمار مثبت کرونایی به عنوان شهر سفید و شهرستان لالی که پس از دو ماه امروز اولین بیمار کرونایی در آن ثبت شده است به عنوان شهر قرمز معرفی شده است!/ در صورت صحت لیست ارائه شده […]

تناقض در سخنان مسئولان استانی و کشوری در اعلام شهرهای سفید خوزستان/ چگونه شهرستانی همچون مسجدسلیمان با ۵۰ بیمار مثبت کرونایی به عنوان شهر سفید و شهرستان لالی که پس از دو ماه امروز اولین بیمار کرونایی در آن ثبت شده است به عنوان شهر قرمز معرفی شده است!/ در صورت صحت لیست ارائه شده مردم حق دارند به آمار ارائه شده ستاد کرونا به دولت مشکوک شوند!

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– دکتر علی احسان پور، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از شناسایی ۱۶۵ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته استان خوزستان خبر داد که با احتساب این موارد مبتلایان در خوزستان به ۳۲۰۶ مورد افزایش یافت.

موارد جدید به تفکیک
اهواز ۷۴ مورد
آبادان ۲ مورد
خرمشهر ۲ مورد
اندیمشک ۱۰ مورد
ایذه ۷ مورد
باغملک ۱ مورد
باوی ۳ مورد
بهبهان ۵ مورد
حمیدیه ۳ مورد
دزفول ۱۰ مورد
دشت آزادگان ۱ مورد
رامشیر ۱ مورد
رامهرمز ۸ مورد
شوش ۱ مورد
شوشتر ۵ مورد
کارون ۷ مورد
لالی ۱ مورد
ماهشهر ۶ مورد
مسجد سلیمان ۲ مورد
هندیجان ۹ مورد
هویزه ۷ مورد
بوده است.
دکتر احسان پور افزود: تعداد موارد بستری در حال افزایش است و در حال حاضر نیز ۴۱۰ بیمار در مراکز درمانی بستری هستند. سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی کادر درمانی استان تاکنون ۲۵۷۰ نفر از مبتلایان پس از بهبودی از بیمارستان های استان ترخیص شدند. وی در پایان با ابراز تاسف عنوان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست داد تا فوت شدگان به ۲۲۶ نفر برسد.
به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با مثبت اعلام شدن ۲مورد جدید تعداد مبتلایان به کویید۱۹ در مسجدسلیمان به ۵۰ نفر رسید. همچنین در حال حاضر ۷ نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری هستند. از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز متاسفانه ۵ نفر نیز در مسجدسلیمان جان خود را از دست داده اند.
یکی از نکاتی که تعجب همگان را برانگیخت تناقض اعلام شده در اعلام اسامی شهرهای سفید است به نوعی که شهرستانی همچون مسجدسلیمان با ۵۰ بیمار مثبت کرونایی و حدود ده بیمار بستری که هر روز نیز بر آمار آن افزوده می شود به عنوان شهر سفید و شهرستان لالی که پس از دو ماه امروز اولین بیمار کرونایی در آن ثبت شده است به عنوان سهر قرمز معرفی شده  و این با گفته های مسئولان استانی در تضاد کامل و باعث شده است مردم به آمار ارائه شده ستاد کرونا به دولت کاملا مشکوک شوند! که امیدواریم استاندار خوزستان سریعا در این رابطه واکنش نشان دهند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.