• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 11753اخبار امروز : 0
2

گزارش باشگاه روزنامه نگاران از تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان و خوزستان

  • کد خبر : 44555
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۳ اردیبهشت ماه، ۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شد. دکتر علی احسان پور موارد جدید ابتلا به کووید۱۹ را به تفکیک شهرستان به شرح زیر اعلام […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار داشت: از دیروز تا امروز ۱۳ اردیبهشت ماه، ۱۰۹ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شد. دکتر علی احسان پور موارد جدید ابتلا به کووید۱۹ را به تفکیک شهرستان به شرح زیر اعلام داشت:
اهواز ۵۹ مورد
آبادان ۴ مورد
دزفول ۴ مورد
شوشتر ۶مورد
اندیمشک ۸ مورد
باغملک ۳ مورد
باوی ۵ مورد
دشت آزادگان ۱ مورد
کارون ۱ مورد
مسجدسلیمان ۲ مورد
هویزه ۶ مورد
خرمشهر ۲ مورد
گتوند ۱ مورد
رامشیر ۱ مورد
امیدیه ۳ مورد
ایذه ۱ مورد
شوش ۲ مورد

با احتساب موارد جدید شمار مبتلایان به ۳۰۴۱ مورد رسید. دکتر علی احسان پور ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴نفر از مبتلایان جان خود را از دست داد تا فوت شدگان به ۲۲۳ نفر افزایش یابد. وی افزود: در حال حاضر ۳۹۷ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه تاکنون ۲۴۲۱ نفر پس از بهبودی از مراکز بیمارستانی استان ترخیص شدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با مثبت اعلام شدن ۲مورد جدید تعداد مبتلایان به کویید۱۹ در مسجدسلیمان به ۴۸ نفر رسید. همچنین در حال حاضر ۱۲نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن و ۲ نفر نیز در بیمارستان شفا مسجدسلیمان بستری شده اند. از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز متاسفانه ۵ نفر نیز در مسجدسلیمان جان خود را از دست داده اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44555

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.