• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 0
1

عالی محمدی در مرحله اول سفر خود سیستان بلوچستان تا خراسان جنوبی را به یاد شهید ایمان قاضی رکاب زد

  • کد خبر : 44546
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– حسین عالی محمدی ورزشکار مسجدسلیمانی که با هدف معرفی ورزش مسجدسلیمان، استان خوزستان همچنین معرفی شهدای مسجدسلیمان و اساطیر بختیاری  دور ایران با دوچرخه را آغاز کرده است مرحله اول سفر خود را طی ۵ روز به یاد شهید ایمان قاضی به طول ۴۶۶ کیلومتر به پایان رساند. عالی محمدی در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– حسین عالی محمدی ورزشکار مسجدسلیمانی که با هدف معرفی ورزش مسجدسلیمان، استان خوزستان همچنین معرفی شهدای مسجدسلیمان و اساطیر بختیاری  دور ایران با دوچرخه را آغاز کرده است مرحله اول سفر خود را طی ۵ روز به یاد شهید ایمان قاضی به طول ۴۶۶ کیلومتر به پایان رساند. عالی محمدی در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: مرحله اول از اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان به سمت بیرجند بود که در ۵ روز با طی ۴۶۶ کیلومتر هم اکنون به شهر بیرجند مرکز خراسان جنوبی رسیده ام.وی گفت: این مرحله را به یاد شهید ایمان قاضی طی نمودم و پس از یکروز استراحت مرحله دوم را به مسافت ۴۹۰ کیلومتر از بیرجند به مشهد به یاد معلم اخلاق و اسطوره شعر و موسیقی بختیاری آبهمن علاالدین آغار خواهم خواهم کرد. لازم به ذکر است عالی محمدی قرار است طی ۴ ماه حدود ۶ هزار کیلومتر رکاب بزند.

وی هدف خود را از این کار زنده نگه داشتن یاد شهدا و اساطیر بختیاری همچنین رسانه ای کردن نام مسجدسلیمان اعلام کرد. پسر نیک مسجدسلیمانی در بخش پایانی سخنان خود گفت: جا دارد از دکتر داودی مدیرعامل مجتمع پتروشیمی مسجدسلیمان و جامعه ورزش شهرستان برای همکاری و تشویق بنده کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته باشم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. آفرین و هزاران آفرین بر پسر دلیر و نیک مسجدسلیمان

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.