• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11717اخبار امروز : 1
1

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان:
بسیاری از مردم توصیه های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند/ تنها راه جلوگیری و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی است

  • کد خبر : 44540
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷

بسیاری از مردم توصیه های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند/ تنها راه جلوگیری و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی است/ اگر به رفتارهای پرخطر و ممنوع شده شامل تجمع و تردد بدون فاصله گذاری اجتماعی،جلوگیری از مراسمات عزاداری و عروسی و… توجه نشود قطعا باید شاهد انتظار شیوع بیماری کرونا در همه سطوح جامعه […]

بسیاری از مردم توصیه های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند/ تنها راه جلوگیری و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی است/ اگر به رفتارهای پرخطر و ممنوع شده شامل تجمع و تردد بدون فاصله گذاری اجتماعی،جلوگیری از مراسمات عزاداری و عروسی و… توجه نشود قطعا باید شاهد انتظار شیوع بیماری کرونا در همه سطوح جامعه بیش از گذشته باشیم.

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان از مردم خواست ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی بدون استفاده از ماسک و همراه داشتن مواد ضدعفونی دست از خانه خارج نشوند. دکتر علی سرمست در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با بیان این مطلب افزود: متاسفانه با وجود تاکید مرتب نهادهای بهداشتی مبنی بر تاثیر هنگفت کاهش تماس‌های فردی بر روند شیوع ویروس کرونا، بسیاری از مردم توصیه های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند که این مسئله به وضوح در خیابان های اصلی شهر قابل مشاهده است.
وی ادامه داد: تنها راه جلوگیری و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا، فاصله‌گذاری اجتماعی است و بی توجهی به این مهم زمینه افزایش بیماری کرونا را افزایش می‌دهد.
دکتر سرمست در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با افزایش آمار مثبت در شهرستان مسجدسلیمان نیز اظهار کرد: بیشتر موارد مثبت اعلام شده مربوط به موارد سرپایی و مراکز ۱۶ ساعته ما هستند که با توجه به افزایش موارد تست چک شده، بیماریابی نیز بیشتر شده است. مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان وضعیت عمومی این بیماران را مساعد اعلام کرد و گفت: تقریبا وضعیت عمومی همه این بیماران خوب است و بسیاری از آنان در منزل قرنطینه هستند‌.
دکتر علی سرمست در بخش پایانی سخنان خود از مردم درخواست کرد تا با ادامه رعایت بهداشت فردی و توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی همراه، مدافعان سلامت در مبارزه و شکست کرونا باشند. وی گفت: اگر به رفتارهای پرخطر و ممنوع شده شامل تجمع و تردد بدون فاصله گذاری اجتماعی، جلوگیری از مراسمات عزاداری و عروسی و… توجه نشود قطعا باید شاهد انتظار شیوع بیماری کرونا در همه سطوح جامعه بیش از گذشته باشیم.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44540

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.