• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11764اخبار امروز : 0
1

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خبر داد:
اجرای عملیات روکش آسفالت خیابان باغ ملی

  • کد خبر : 44537
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : عملیات روکش آسفالت گرم منطقه باغ ملی به همت این شرکت و در جهت تأمین رضایت مندی شهروندان انجام شد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : عملیات روکش آسفالت گرم منطقه باغ ملی به همت این شرکت و در جهت تأمین رضایت مندی شهروندان انجام شد.
به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مهندس قباد ناصری ضمن اعلام این خبر اظهار داشت : این اقدام در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت و ارایه خدمات عام المنفعه به شهروندان توسط همکاران زحمت کش مدیریت خدمات انجام شد .
به گفته ی این مقام مسئول ، این عملیات در ادامه نهضت خدمت رسانی صنعت نفت به شهروندان و بمنظور بهره مندی شهروندان و ساکنین این منطقه ی پرجمعیت شهری از روکش آسفالت سالم به طول ۲۶۰۰ متر و مساحت ۲۴۰۰۰ متر مربع توسط اداره خدمات مهندسی این شرکت اجرا گردید.
لازم به ذکر است سطح آسفالت خیابان اصلی منطقه باغ ملی که یکی از مناطق پرجمعیت شهری مسجدسلیمان است و طی سالیان اخیر بدلیل حفاری های متعدد دوایر متفرقه دچار تخریب و آسیب دیدگی شدید شده و تکدرخاطر و انتقاد شهروندان را موجب گردیده بود که با پیگیری های مهندس قباد ناصری این پروژه عام المنفعه پس از کسب بودجه توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان عملیاتی شد و بدین ترتیب یکی از دغدغه های چندساله شهروندان این منطقه مرتفع گردید.
پیش از این نیز با همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، مناطق نفتون و خیابان اصلی اسکاچ تا پل سواره رو کوی شهید چمران عملیات روکش آسفالت گرم آن اجرا شد تا خدمتی دیگر در جهت کسب رضایتمندی شهروندان از سوی این شرکت ارایه گردد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44537

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. پشت برج وسربرج گویاجزشهرنیست نیم نگاهی بندازید فقط تبلیغ نکنید

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.