• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران از تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان و خوزستان

  • کد خبر : 44523
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آخرین آمار مبتلایان به کووید۱۹ در خوزستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر علی احسان پور گفت: از روز گذشته تا امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۸۳ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شد تا مبتلایان به […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان– سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آخرین آمار مبتلایان به کووید۱۹ در خوزستان خبر داد. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر علی احسان پور گفت: از روز گذشته تا امروز ۹ اردیبهشت ماه، ۸۳ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شد تا مبتلایان به ۲۴۴۰ نفر افزایش یابد.

موارد جدید به تفکیک شهرها
اهواز ۳۳ مورد،آبادان ۳ مورد،خرمشهر ۴ مورد،دزفول ۸ مورد،دشت ازادگان ۸ مورد،ماهشهر ۲ مورد،شوش ۱ مورد، بهبهان ۱ مورد،شوشتر ۴ مورد،باغملک ۲ مورد،مسجدسلیمان ۲ مورد،هفتکل ۴ مورد،باوی ۴ مورد، ایذه۱ مورد،حمیدیه ۲ مورد، اندیمشک ۴ مورد بوده است. وی ادامه داد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از هم استانی های عزیز جان خود را از دست داده تا فوت شدگان به ۲۰۳نفر افزایش یابد. در حال حاضر ۳۴۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و با تلاش های شبانه روزی مجموعه های علوم پزشکی ۱۸۹۳ بیمار نیز پس از بهبودی از مراکز بیمارستانی استان ترخیص شدند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان با مثبت اعلام شدن ۲ مورد جدید تعداد مبتلایان به کویید۱۹ در مسجدسلیمان به ۳۵نفر رسید. همچنین در حال حاضر ۱۲نفر در بیمارستان ۲۲ بهمن بستری شده اند. از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا امروز متاسفانه ۵ نفر نیز در مسجدسلیمان جان خود را از دست داده اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44523

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.