• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

فرماندار مسجدسلیمان: گلگیر توانمندی‌ها و استعدادهای زیادی برای پیشرفت دارد.

  • کد خبر : 4451
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۸:۴۸

باشگاه روزنامه نگاران مسحجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان خواستار همکاری مضاعف شهرداری برای توسعه کتابخانه شهر گلگیر شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، سيد مجيد صالحي در مراسم افتتاح کتابخانه شهر گلگیر، پس از تقدیر و تشکر از دست اندرکاران، افتتاح این کتابخانه را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: شهرستان گلگیر توانمندی‌ها […]

باشگاه روزنامه نگاران مسحجدسليمان- فرماندار مسجدسلیمان خواستار همکاری مضاعف شهرداری برای توسعه کتابخانه شهر گلگیر شد. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، سيد مجيد صالحي در مراسم افتتاح کتابخانه شهر گلگیر، پس از تقدیر و تشکر از دست اندرکاران، افتتاح این کتابخانه را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: شهرستان گلگیر توانمندی‌ها و استعدادهای بسیار زیادی برای پیشرفت دارد.

وی اضافه کرد: فرمانداری چشم‌انداز و آینده بسیار روشنی را برای این شهر و روستاهای همجوار در نظر دارد که امیدواریم با تامین اعتبار، این کتابخانه را گسترش داده و خدمات بهتری را با همکاری شهرداری ارائه کنیم.

فرماندار مسجدسلیمان از کتاب و مطالعه به عنوان عنصر زیربنایی برای زندگی دنیای امروز نام برد و افزود: کتابخانه می‌تواند آینده این منطقه را تغییر دهد، چرا که این مرکز فرهنگی فضای علمی و کاربردی مناسبی برای جوانان و نوجوانان است که با حضور در این محل و استفاده از آن به قله‌های رفیع دانش خواهند رسید.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4451

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 2
  1. اقای صالحی
    دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیدید قدم رنج نمودیداگر تونستید یک چشم انداز روشنی هم برای مسجدسلیمان طراحی کنید……….

  2. تشکر از لطف اقای صالحی فرماندار جدید مسجدسلیمان و بخشدار سابق گلگیر اقای صالحی قبلا با مشکلات گلگیر دست و پنجه نرم کردند و امیدوارم اکنون در پست و مقام بالاتر بتواند مشکلات اولیه گلگیر را حل کنند .گلگیر در مشکلات یک قرن پیش هنوز دارد میسوزد

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.