قطار تغییرات در مسجدسلیمان وارد ریل جدید شده است

آنچه مشخص است تغییرات همیشه وجود دارد و هیچ اداره یا سازمانی میراث اجدادی کسی نیست. اما انتظار مردم مسجدسلیمان این است، این جابجایی ها اصولی و بر مبنای شایسته سالاری انجام گیرد.

 باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان/ سعید مرادی: شنیده ها حاکی از آن است قطار تغییرات در مسجدسلیمان وارد ریل جدید شده و موج تازه ای از تغییرات مدیریتی در شهرستان آغاز شده است. اهمیت تغییر و تحول مثبت بر هیچ کس پوشیده نیست. معمولاً افراد در مقابل این تحولات واکنش نشان می‌دهند، واکنش افراد را می توان به ۳ دسته کلی تقسیم نمود: دسته اول افرادی که از تغییر و تحولات استقبال می‌کنند: این ها معمولاً افرادی هستند که از تغییرات سود خواهند برد یا این که از وضع موجود ناراضی هستند و به امید اصلاح، از تغییرات استقبال می‌کنند.

دسته دوم افرادی که نسبت به تغییرات بی‌تفاوت هستند: برخی از افراد امیدی به نتیجه تغییرات و تحولات نداشته و از آن استقبال نمی‌کنند با این که این تغییر و تحولات برای آن ها سود و ضرر نداشته باشد. و دسته سوم افرادی که در مقابل تغییر و تحولات مقاومت می‌کنند: معمولاً افرادی که در برابر منافع خود احساس خطر کنند، مقاومت می‌کنند.

ممکن است مقاومت در مقابل تغییرات به صورت آشکار یا پنهان باشد، معمولاً مقاومت و مخالفت آشکار از مقاومت‌های پنهانی بهتر است زیرا قابل مشاهده و پیگیری است. به هر حال طی چند روز گذشته فرماندار، ریاست اداره مسکن، ریاست بیمارستان تأمین اجتماعی، ریاست اداره ورزش و جوانان و آن گونه که از قرائن پیداست چند مدیر دیگر از ادارات و مراکز آموزشی باید جای خودشان را به نیروهای دیگری بدهند.

آنچه مشخص است تغییرات همیشه وجود دارد و هیچ اداره یا سازمانی میراث اجدادی کسی نیست. اما انتظار مردم مسجدسلیمان این است، این جابجایی ها اصولی و بر مبنای شایسته سالاری انجام گیرد. این که شایستگی چیست، شاخص ها و معیارهای آن کدام است و چگونه و با چه مکانیزمی می توان به شناسایی و ارزیابی توانایی و شایستگی افراد برای مسئولیت های مختلف اقدام کرد یک بحث جداگانه است که قطعاً مدیران تأثیر گذار در این عزل و نصب ها از آن آگاه و آن را در نظر خواهند داشت…

مسجدسلیمان برای پیشرفت و تعالی احتیاج به آرامش دارد. همین حالا هم شایعاتی در ارتباط با بعضی از اسامی در شهر پیچیده که واکنش هایی را از سوی مردم به همراه داشته است… شاید بهتر باشد از انتخاب مدیرانی که به هر دلیل انتخاب آنان ایجاد حاشیه می کند صرف نظر کنیم و فراموش نکنیم در مسجدسلیمان افراد توانمند و تحصیلکرده بسیاری وجود دارد، افراد بی ادعایی که به خاطر توانایی هایشان می توانند به رشد و پویایی مسجدسلیمان کمک کنند.

درباره نویسنده

10809مطلب نوشته است .

۱۲۴ Comments on “قطار تغییرات در مسجدسلیمان وارد ریل جدید شده است”

  • محمد wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۳:۱۲

    تلاش دکتر جلیلی برای تغییر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مسجدسلیمان کار اشتباهیه رئیس دانشگاه فردی دور از جناح بندیهای سیاسی ودرحال جبران عملکرد ضعیف روسای پیشین در تصویب کردن رشته های جدیده دکتر جلیلی باید کمکش کنه نه ….

  • منظري wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۷:۰۶

    اتفاقا یکی از کسانی که خیلی ضعیف عمل کرده همین آقاست. ایشون از همون روز اول هم اینکاره نبود.

  • مهدیپور wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۷:۲۴

    من با نظر محمد موافقم بعضی ها بیشتر دنبال افراد مطیع میگردن تا افراد صاحبنظر وکارشناس.

  • علي رضا كريمي wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۸:۱۲

    ما هم شنیدیم که می خوان رییس دانشگاه رو عوض کنن و حتی شنیدیم که یکی از گزینه ها از برادران….. می باشد. امیدوارم که حتی اگر می خوان دست به تغییرات بزنند با شعور مردم بازی نکنند. دیگه شورش رو دارن در میارن بخدا…

  • خدادادي wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۸:۲۹

    درود بر دکتر جلیلی شیرمرد بختیاری که به شدت با مدیران نالایق برخورد می کند. سال ها مسجدسلیمان از همین مدیریت های سیاسی بود که صدمه می دید. حالا یکی اومده و داره جلو این مسائل رو می گیره بعضی ها ناراحت می شن. شیر مادرت حلالت دکتر جان.

  • بهادري wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۰:۲۴

    متاسفانه خیلی ها ازش ناراضی هستند. شهبازی به هیچ وجه شایسته سالار نبود. شما فکر کنید خودش اومده اعلام کرده ایرج رشیدی بهترین عملکرد را توی دانشگاههای کشور داشته بعد می یاد و عوضش می کنه. این یعنی چی؟ این یعنی اینکه یه جای کار ایراد داره! غیر از اینه؟ یا اون حرف دروغ بوده یا این که عوض کردن رشیدی دلایل دیگه ای داشته…

  • نصيري wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۰:۳۲

    توی مسجدسلیمان به هیچ وجه انتصاب از روی شایستگی افراد نبود و نخواهد بود. در دوره قبل رضایی بود که فقط افراد باند خودش رو می اورد حالا هم که همه دارند می بینند چگونه پس از سال ها طایفه گری تو شهر مد شده … حالا باز هم خوب بود رضایی مدیرانی که تو باندش بودند را از طوایف مختلف انتخاب می کرد اما….

  • ارزاني wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۰:۴۵

    مرادی جان توی شهر ما به هیچ وجه با افراد شایسته کاری ندارند. اینجا برای تخریب این و آن از هم سبقت می گیرند و متاسفانه تصمیم گیرندگان هم توی این بازی ها قرار می گیرند. من معتقدم تغییرات خوب است و این تغییرات است که می تواند روح تازه ای در کالبد اوضاع این شهر بدمد. اما واقعا این تغییرات به چه قیمتی . من لیست کاملی از تمامی تغییراتی که در شهرستان های مسجدسلیمان، هفتکل، لالی و اندیکا از زمان جناب دکتر جلیلی انجام شده را به زودی در اختیار شما قرار می دهم تا مردم خودشون قضاوت کنند. پایدار باشی و ماندگار.

  • رضا wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۳:۳۴

    باعرض سلام خدمت آقای مرادی .باید به عرض شمادوست عزیزبرسونم چراباید بهترین نیروهای شهرخودمون درشهرهای همجوارمثل ایذه ورامهرمز بهترین باشن اماتوی شهر زادگاهشون اونارو بکارگیری نکنن بایدبگم نمونه اش آقای بصیری پوردانشگاه پیام نور وآقای مهرزادگان هلال احمروآقای قندعلی تبلیغات اسلامی ایذه مسئولیت دارن وجزو مدیران نمونه اونجان.

  • چراغي wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۵:۱۰

    بنده خدا شهبازی که هنوز عرقش خشک نشده چرا می خوان بردارنش. نکنه پای یک…. در کاره.

  • همشهری صاف صادق wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۵:۲۸

    آقا ز قدیم گودنه : لور نیده و انگیره نرسیده

    فعلاً که دو به دست حضراته، ایما هم تی به ره!

    گهپ ابویم یادمون اره باوا ! زیاد سخت نگرین !

  • محمدرضا wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۸:۲۵

    من چندساله دردانشگاه درس میدم ودوران روسای اخیر را تجربه کردم دکترشهبازی واقعا” در زمینه تصویب رشته های جدید بویژه کارشناسی ارشد تلاش زیادی انجام داده وباید حمایت بشه بنظرم اطلاعات غلط به نماینده داده شده است وگرنه دکترجلیلی ازحامیان شهبازی بوده.

  • محمدی wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۹:۱۳

    با سلام من خواستم تشکر کنم از دکتر جلیلی چون شهرستان اندیکا شهرستان تازه تاسیس هست کلی مشکل داره اما در شهر مدیران لایق وجوان گذاشته که خداشاهده من خودم میبینم چقدر پیگیرن از سلطانی میراث فرهنگی. حسین پور امور عشایر. صادقی بخشدار چلو. باقری هلال احمر.کاظمی بخشدار مرکزی و… واقعا تشکر

  • مهرداد wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۲۱:۰۱

    واقعا یک نفر مدیر لایق تو این شهره اونم دکتر شهبازیه اگه عوضش کنن نشان از بی تدبیری محضه. آقای دکتر جلیلی به جای گرفتن بودجه و حل مشکلات مرتب احساسی عمل میکنه و تمام فکرش را رو این گذاشته که کی بهتر بهش سلام میکنه مهم نیست چه کسی کار میکنه. و یک کمی دهن بین شده بدون تحقیق اقدام میکنه. از دکتر جلیلی انتظار بیشتری میرفت. دکترجان این حوزه انتخابیه مشکلاتش بسیار زیادتر از این تغییر و تحولهاست. باید از بالا حمایت بشه. به خدا نظر عموم راجع به شما خیلی بد شده. یه تحقیقی از مردم بکن. به اطرافیان زیاد اعتماد نکن. چرا یه مدیر غیر بومی تو کارخانه سیمان که سالهاخون مردمو کرده تو شیشه و همه خواهان تغییرش هستند( اقای ن) عوض نمیشه. اگه تونست عوضش کنه؟اونا را که باید عوض کنه عوض نمیکنه و فقط کسانی که صادقانه کار میکنند و اهل لابی نیستند عوض میشوند. شهر ما از همین رابطه ها که ضابطه را گرفتند داره رنج میبره.

  • الف wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۲۱:۱۱

    هروقت اکثر مردم مسجدسلیمان درانتخاب مدیرانشان با تفکر تصمیم گرفتندواشنا شدند به حقوق ومطالباتشان بعد میتوان دنبال اصلاحات دراین شهر چالش زده باشیم.

  • بامدي wrote on ۱۶ آذر, ۱۳۹۲, ۲۱:۵۶

    به نظر من خود آقای شهبازی هم اشتباهات زیادی داره. به بعضی ها بیشتر از آنچه که باید میدان داده. مهره چینی هایش بسیار ایراد دارد…آقای مرادی عزیز شما پیگیری کنید ببینید چرا طی این یکی دو سال دانشگاه آزاد اینقدر ریزش دانشجو داشته. متاسفانه شهبازی با رفتارهایی که داشته همه را دارد از دور و بر خودش فراری می دهد. بیشتر از این که به فکر سر و سامان دادن به دانشگاه باشه وقت خودش را صرف رایزنی با این مسئول و آن مسئول می کند. این که نشد کار. به نظر من باید یه تجدید نظری نسبت به مهره چینی هایش داشته باشد. هر کسی که توی روش بخنده اون خوبه و هر کسی که مستقیماً ایراداتش را بهش بگه می شه آدم بده… افراد دلسوز یکی یکی از دور و برش رفتند چرا؟

  • رضا wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۳:۱۸

    تغییر رشیدی بهترین کار شهبازی بود خون مارو تو شیشه کرده بود.

  • سعیدی wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۴:۲۵

    الان فرق دکتر جلیلی با دکتر رضائی تو چیه !! اینم که داره همون کارهارو میکنه…

  • شیر کو بی کس wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۹:۲۹

    محمد رضا
    من کارمند داشگاه هستم . یک نشونی بده باور کنم تو استاد دانشگاهی تاباور کنم اضهار نظرت درسته ؟

  • navid wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۱:۵۵

    آقای شهبازی را خود آقای جلیلی و در سال 91 بعنوان رییس دانشگاه آزاد برگزید اما حس ناسیونالیستی بعضی ها این گونه افرادی که سر به زیر انداخته و کارشان را انجام میدهند و فقط به فکر مجموعه هستند را بر نمیتابند. آنها کسانی را میخواهند که دانشگاه آزاد و همه امکاناتش را دراختیار…………بگذارند تا در راستای برنامه هایشان به پیش روند و شهر را بیشتر از این قبضه کنند. افراد دانشمندی مانند شهبازی و ورناصری(که مدتی رییس دفتر جلیلی بود و نهایتا قهر کرد و رفت) را نمیخواهند چون خودشان فکر دارند و مطیع چشم و گوش بسته نیستند

  • علیرضا بهرامی مسجدسلمان wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۲:۴۴

    ضمن تشکر از سعید مرادی عزیز بخاطر پرداخت به مسائل مدیریتی شهر .در خصوص مطلب فوق بعرض همشهریانم برسانم:.1.متاسفانه. متاسفانه. اگر جمعیت شهرمان را مثل یک تیم فوتبال در نظر بگیریم همه وهمه دوست دارند فوروارد باشند بخاط همینه که در طول تاریخ این شهر هرچه گل خوردیم همه از زیر بار مسئولیتش شانه خالی کردیم ومیگوییم ما دروازبان نبودیم اما همشهریان خوبم یک تیم زمانی قهرمان میشود که همه همدل باشند وسر پستهای خودشان باشند حتی توپ جمع کن بودن در این تیم افتخار خواهد بود.2.من همیشه اعتقادم این است که اکثر مدیران شهرمان مثل دانش اموزان تنبل هستند ما باید از انها تکلیف بخواهیم نه اینکه رهایشان کنیم.3.در اخر عرض کنم همیشه میگوییم مسجدسلیمان قدیم یادش بخیر ام دوستان ان زمان هم فقر و کمبودها زیاد اما در عوض گذشت ومهربانی واحترام واحساس مسئولیت نسبت بهم زیاد بود پس خداوکیلی خیلی راحت دور هم حصار نکشیم .یاحق

  • رشيد عليزاده wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۳:۰۱

    آقا رضای گل. استاد رشیدی یکی از بهترین شخصیت های دانشگاه مسجدسلیمان است. اونایی هم که ایشون رو عوض کردند از کارنامه درخشانش هراس داشتند.

  • رضا wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۶:۵۹

    آقا رشید عزیز من درمورد شخصیت آقای رشیدی صحبت نکردم منظورم عملکردش بود.

  • باوجدان wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۷:۱۶

    من پیشنهاد میدم از الان باید یک عده ای جمع بشن وبرن دنبال دکتر رضائی که دوره بعد حتما” حضور داشته باشه. رضائی که سال به سال مدیران شهرو عوض نمیکرد 2،3 سالی فرصت میداد.

  • مهسا wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۷:۲۱

    اگر صحت داشته باشه از دکتر جلیلی میخام تجدید نظر کنه رفتار دکتر شهبازی با دانشجوها قابل مقایسه با آقای ….. نیست و واقعا” هوای دانشجوها را داره

  • بهادری wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۷:۲۹

    یک نکته جالب و بی ربط به این صحبت ها اینه که چرخش آروم دکتر جلیلی از راست به سمت چپه!!
    کمی به صحبت های جدیدش دقت کنین

  • هاشمی wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۸:۴۰

    من رای خود را به8 جلیلی دادم به این امید که استاد دانشگاه و فرد فرهیخته ای است واز تعداد زیادی افراد را هم خواستم رای به جلیلی بدهند درحالی که سایرکاندیداها هم با من آشنا بودند ولی الان بشدت پشیمان و ای کاش می شد رای ام را پس می گرفتم به چنددلیل:
    1- نگاه نماینده فعلی شهربه مقوله عزل ونصب ها نه براساس شایسته سالاری بلکه بدنبال چیدمان مجموعه ای نیرو هماهنگ با خودش ولو ضعیف و ناکارآمداست و همین است که مجددا با رو شدن ناکارآمدی همین افراد پست گرفته نماینده بدنبال عزل ونصب مجدد است اگرشهبازی پنجاه رشته کارشناسی ارشد و دکتری هم می آورد بازهم هم می باید عزل شود! می دانید چرا؟چون می خواست تعادل را رعایت کند و فلان روحانی که احتمال کاندیداتوری اش هست را به دانشگاه دعوت کرده بود برای یک سخنرانی و …. اینجور مسائل متاسفانه معیاری برای عزل ونصب مدیران شهر است .کدام یک از مدیرانی که ایشان در چهارشهرستان حمایت و به پست رسانده افراد نخبه و براساس شایسته سالاری است و اما سخنم با دکترجلیلی:
    جناب دکتر جلیلی یک فرصت تاریخی در اختیارشما قرار گرفت اما متاسفانه تاکنون نتوانسته اید ازاین فرصت تاریخی درجهت اجتماع نخبگان و خدمت تاثیر گذار بهره ببرید حتی به اندازه پاپی زاده نماینده دزفول ونماینده شوشتر درحمایت از فرزندان نخبه بختیاری هم موقق نبودید و این احساس نزدیک به یقین دارم که شما چهره های نخبه بختیاری را هرجه که بخواهند رشد بکنند مانند دکتربوستانی که فرزند لایق همین شهراست و قرار بود رییس دانشگاه علوم پزشکی شوند را سد راهشان می شویدبرای مدیرکل میراث فرهنگی آقای حیدری موافق نبودید و…. دوران شما حداکثر تا سال آینده است و بعد هم مبارزات انتخاباتی ومطمئن باشید با این روند نه تنها خیلی افراد اکنون بشدت از عملکرد شما آرزده بلکه یک طایفه محترم و بزرگ و عزیز را بشدت زیر سوال برده اید هرچند خوب می دانید بسیاری از نخبگان این طایفه هم نسبت به عملکرد شما ناراضی هستند این کامنت را کپی بگیرید من به شما قول می دهم سال آینده همین نیروهای دست پرورده به پست رسیده خودتان چگونه در ابراز ارادت به یک رقیب قوی انتخاباتی شما بشدت پشت شما را خالی خواهند کرد و ازشما ابراز برائت خواهند کرد آن وقت دیگر دوراست بخش دیگری از مشکلات این شهر نیز مربوط به هماهنگی شما با افرادی است که در مسایل اجرایی و سیاسی بدون داشتن مسئولیت کشوری بشدت دخالت می کنند برای بقای خودشان این افراد به اسم شما برخوردهایی انجام داده اند که ذهن مردم مسجدسلیمان هم فراموش نخواهند کرد…

  • مسجدسلیمانی wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۸:۴۴

    باتشکر ازآقای مرادی بابت خبررسانی سریع ودقیق.
    من از اساتید دانشگاهم و از دکتر جلیلی میخوام در مورد عملکرد دکتر شهبازی از میان اساتید نظرخواهی کنه و گوش به حرف چند نفر….نگیره، تغییر دکتر شهبازی باعث کند شدن پیشرفت دانشگاه میشه به نظرم حداقل فرصتی که باید به دکترشهبازی داد3تا4 ساله.
    جالبه آقای …. که عملا” همش توی اتاقشن بود و کاری نمیکرد بیش از 3 سال رئیس دانشگاه بوده ولی شهبازی که همش دنبال تصویب رشته های جدیده و دنبال جذب اساتید معتبر با مدرک دکتری است باید تغییر کنه، اگر اینکار بشه ظلم بزرگ دکتر جلیلی به دانشجویان این شهره.
    من از امام جمعه محبوب شهرمون میخام دراین قضیه مداخله کنند واجازه تغییر مسیر حرکت دانشگاه به سمت مسائل طایفه ای وسیاسی را ندهند.

  • از اساتید wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۸:۵۴

    این خوبه که همگی دوستان دارن نظراتشون رو شفاف بیان می کنند ولی افسوس که منافع شخصی بر منافع جمعی و پیشرفت شهرستان ارجحیت داده می شود. بنده مدت هاست که به عنوان استاد حق التدریس و سپس هیئت علمی در دانشگاه آزاد مسجدسلیمان خدمت می کنم. فارغ از نام ها، سیاسی بازی ها و قوم گراییها از نظر علمی و مدیریتی دکتر شهبازی شخصیت برجسته ای در دانشگاه تلقی می شود. شخصیت مستقل ایشان مانع از سهم خواهی بسیاری شده است و همین افراد تبلیغات بعضا کذبی را مطرح می نمایند. هرچند به سیستم مدیریتی ایشان هم ایراداتی وارد است اما گرایش فکری ایشان و اعتقاد وی به خرد جمعی، اقداماتی نظیر ایجاد کمیته تخصصی تصویب و پیگیری رشته ها(که منجر به تاسیس 2 رشته کارشناسی ارشد گردید)، ایجاد مرکز رشد و فناوری، عقد تفاهم نامه و همکاری گسترده با صنعت،کارآمد نمودن وب سایت دانشگاه و… برای نخستین بار در این دانشگاه صورت گرفت و عملا دانشگاه را از حالت رکود و مدرسه وار خارج نمود. دقت شود که مدت ریاست ایشان نسبت به روسای پیشین بسیار کوتاه تر بوده است. باید مقداری منصف بود و با یک یا دو اقدام اشتباه تمام خدمات گسترده ایشان را زیر سوال نبرد. فراموش نکنیم که روسای پیشین برای حفظ صندلی ریاست چه اقداماتی انجام داده اند.

  • احمدی wrote on ۱۷ آذر, ۱۳۹۲, ۲۱:۵۸

    از ماست که بر ماست

  • رشيد عليزاده wrote on ۱۸ آذر, ۱۳۹۲, ۰:۰۵

    آقا رضا ببخشید…آقای شهبازی هم آدم خوبی ست. اینجا بحث بحث مدیریت است و ضعف های مدیریتی مدیران شهر و غیر از این چیزی نیست. اما در ارتباط با آقای شهبازی همین شهبازی که شما سنگش رو به سینه می زنید رسما اعلام کرد آقای رشیدی در کشور مقام اول را در امور مالی کسب کرد. و چند روز ایشون رو جابجا کرد. چجور امکان داره؟! به نظرت این تصمیم غیر عادی نبود؟ مگه میشه به ارنج تیم برنده دست زد…بابا بخدا مردم خیلی چیزا رو می فهمند. اگه حرفی نمی زنند این از نجابتشون… شهبازی در مورد این عزل و نصب های غیر عادی هیچوقت پاسخ قانع کننده ای نداد. البته پاسخی نداشت که بدهد.سلیقه ای عمل کردن در مدیریت بهای سنگینی دارد. وقتی یک مدیر خودش تصمیم گیرنده نباشد و بعضی از مشاوران ضعیف به او مشاوره بدهند معلومه که نتیجه ای بهتر از این نخواهد داشت….

  • ناظر آگاه wrote on ۱۸ آذر, ۱۳۹۲, ۵:۰۸

    سلام خدمت همه دوستان :
    من تمام نظرات را خوندم یکی از مهمترین انتقادات به عملکرد شهبازی تعویض آقای رشیدی بوده. مهمترین عملکرد رشیدی کسب مقام اول مالی درسطح کشور بوده خب دستش درد نکنه زحمت کشیده اما این به چه معنائیه! چرا واحدهای بزرگ و غول های دانشگاه آزاد اول نشدن وواحد دورافتاده ای مثل مسجدسلیمان توی کشور اول شد؟یعنی معاون اداری واحد قزوین اصفهان تهران مشهد شیراز … همه اینا خواب بودن واجازه دادند ما اول بشیم؟
    کسی میتونه بگه چرا در تصویب رشته های جدید کارشناسی ارشد ودکتری اول نشدیم؟ چرا در افزایش تعداد دانشجویان جدید اول نشدیم؟ چرا در مسائل پژوهشی کتاب و مقالات isi اول نشدیم؟ خب اصلا اینا هیچی چرا دانشگاه نتونست ساختمان مسجد را تمام کنه ونیمه کاره مونده؟ جواب این سوال معلومه چون پول به اندازه کافی نداشت،خب آدم وقتی پول نداشته باشه خب نمیتونه خرید وولخرجی کنه یا به امورات روزمرش برسه.داستان اول شدن مسجدسلیمان در کشور هم همینه چون پولی نداشت پس خرجی نکرد واول شد تازه جائی هم اگر کم میاورد (مث سال 91) از حقوق استادای حق التدریسش کم میکرد.اگر دوستان نظر دیگه ای دارند خوبه که بیان کنن.

  • حميد wrote on ۱۸ آذر, ۱۳۹۲, ۶:۵۵

    ناظر آگاه !!! چقدر زشت و سطحی اظهار نظر کردی. خودت فهمیدی چی گفتی؟ به شعور مردم بی احترامی نکن.

  • ناظر آگاه wrote on ۱۸ آذر, ۱۳۹۲, ۱۰:۱۱

    حمید جان با کلمات بازی نکن و لطفا” بصورت سطحی جواب سوالات منو بده. از اساتیدواحد درمورد عملکرد آقای رشیدی سوال کنید بدنیست. دوران سختی بود.

  • سیمرغ wrote on ۱۸ آذر, ۱۳۹۲, ۱۱:۳۲

    اگر منظورتون از عملکرد مقام اول مالی توبیخ هایی باشه که توی منطقه ونامه های بازرسی هست. واقعا کارنامه درخشانه…

  • منتقد wrote on ۱۸ آذر, ۱۳۹۲, ۱۳:۴۸

    با سلم خدمت.. هاشمی محترم شما به احتمالا به هشت نماینده از طایفه قندعلی در شورای شهر رای داده اید همه آنها جلیلی نبودند اصلا جلیلی بین آنها نبود در ضمن اینقدر سریع اظهار پشیمانی نکنید کمی صبر داشته باشید آقای جلیلی نماینده لایقی است متاسفانه برخی از افراد خیلی کم طاقت هستند .

  • سامان wrote on ۱۸ آذر, ۱۳۹۲, ۱۶:۱۴

    آقای مرادی دانشجوی رشته مهندسی مکانیک هستم تازه بعد از چندسال الان دارن برامون آزمایشگاه راه اندازی میکنن بدنیست این نظرات را به اطلاع مسئول دفتر دکترجلیلی برسونید تا دکترو درجریان قراربدن دکترجلیلی هرزمان که اومده مسجدسیمان بیشتر وقتشو اندیکا گذرونده و از حضور در جمع علمی ومنتقد دانشجویان واساتید هم دوری می کنن. پارسال یجلسه اومدن و دیگه ما ندیدیم بیان دانشگاه

  • حمید wrote on ۱۸ آذر, ۱۳۹۲, ۱۶:۳۵

    آقای مرادی چرا نمیشه نظرات را لایک کرد.بعضی از حرفها واقعا” ارزشمنده.

  • یه بی طرف wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۶:۳۲

    از مطالعه نظرات دوستان برداشت من اینه که ظاهراٌ هر کس با توجه به منافع اش نظر داده و نظرات بعضاٌ جهت دارند به نظر من تعقیر ریس دانشگاه در این مقطع زمانی کار درستی نیست حداقل برای ارزیابی ایشان 2 سال فرصت نیاز است تا بتونه نتایج کارکردشان را نشان بده درضمن تعقیرات متوالی باعث میشه که مسئولین بجای خدمت کردن وقت و انرژی شان را صرف نگهداری میزشان کنند امیدوارم اینجور نباشه که مردم برداشت کنند نماینده با بعضی از تعقیرات به فکر انتخابات دوره بعد به روشی غیر از رای مردم باشد

  • مجتبي wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۸:۵۹

    آقای شهبازی چه بخواد چه نخواد دیگه رفتنیه. اعتماد کردن و میدان به بعضی افراد و دور کردن افراد کارآمد نتیجه اش همین می شود. اشتباهی بود که خودش انجام داد و باید تاوانش را هم بدهد.

  • محسنms wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۹:۰۳

    باسلام خدمت شما مرسی که پیگیر مسائل شهر خوبمون هستین. آقای دکتر جلیلی تا حالا اومده توی شهرش شهری که نماینده اونه؟خودش اینجا زندگی میکنه؟ نه نمیکنه پس براش مهم نیست که چی میشه فقط دنبال اینه که مهره اهای خودشو مهره چینی کنه و این درست نیست هر کسی لایق باشه باید از اون استفاده بشه من یک دانشجو هستم برخوردی هم هنوز با دکتر شهبازی نداشتمه ولی حرف اول اخرمه اینه از کسی استفاده کنید که لایق باشه چه شهبازی چه x یا y فقط لیاقت اون پست رو داشته باشه نه مثل بعضی ازکسای که گذاشته حتی لایق کارمند بودن رو هم نداره چه برسه به پست سازمانی.مرسی از همه.

  • محمد wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۰:۴۶

    مجتبی مثل اینکه خبرائی از آینده داری!!! بنظرت اگر شهبازی بره کی میاد؟

  • دلبرشته wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۰:۵۵

    بعد از چند سال یه رئیس خوب برای دانشگاه ازاد مسجدسلیمان اومده اونم به خاطر اینکه باب میل دکتر جلیلی عمل نمیکنه میخود که عوضش کنه . دکتر شهبازی طی یک سال تونسته کلی کار انجام بده و تغییرات اساسی توی دانشگاه بده طبیعیه که افرادی که توسط دکتر شهبازی عوض شدن بیکار ننشستند و بر علیه شهبازی جو سازی می کنند آقای جلیلی نباید دهن بین باشه اصلا خود اقای جلیلی در طی این دو سال چه عملکردی داشه ؟ شهر تغییر چشمگیری کرده ؟ پس ایشان هم باید عوض بشه . گناه دکتر شهبازی اینه که به باند دکتر جلیلی پست نداده . ” آقای شیرکوه بی کس ” شما چه کارمند دانشگاهی هستید که استاد محمد رضا …. را نمیشناسید ایشان جز مسئولین شهر هم هستند تیر نشون افتاد ؟؟؟

  • موسي wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۱:۰۹

    نکنه منظورتان از یک رییس خوب آقای شهبازی رو میگی؟! اگه بگی یه آدم خوب من هم با شما موافقم اما به عنوان یک رییس یا یک مدیر خوب به هیجچ وجه موافق شما نیستم. شهبازی عملکرد بسیار ضعیفی داشته قدر آدم های پرتلاش رو ندونسته بیشتر از این که به عملکرد افراد کار داشته باشه به حرفای این و اون و اطلاعاتی که اشتباه به او می دادند توجه می کرده و همین عاملی بود که به او ضربه وارد کرد. استاد مشاوره و روانشناسی خودش از همین مشاوران نابلد ضربه خورد.

  • احسان wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۱:۳۶

    چون نیروی معرفی شده از سوی جلیلی به کار گمارده نشد،تصمیم بر این شد……

  • بنده خدا wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۳:۲۴

    برادر عزیز اتفاقا اگه دکتر شهبازی خوبه بخاطر عملکرد خوبشه. وانگهی کدوم یک از روسای قبلی عرضه آوردن یک رشته اونم از نوع کاردانیش رو داشت . چرا از روی غرض صحبت میکنید. آقای شهبازی بعد از 25 سال تونست رشته کارشناسی ارشد رشته صنایع رو برای دانشگاه و شهرستان به ارمغان بیاره.این یک مسئله برای کسانی که بی اطلاعند. ودیگر اینکه تمام جابجای های ایشون منطقی بودو چون شما نمی دونید بهتون می گم که مسئولیتها به صورت ارثی در اومده بود به طوری که اگه یک نفر 10 سال گذشته استخدام شده باشه تا حالا نتونسته یک مسئولیت رده پایین دانشگاه رو بگیره چون مدیران این ارث رو از مسئولین نا خلف گذشته بهشون رسیده بود. این آرامشی که در دانشگاه حاکمه از لطف مدیریت این رئیسه. ( خدا میدونه این مطالب رو در نهایت صداقت به شما گفتم و هیچگونه غرضی در کار نیست)آقای دکتر جلیلی اگر یک کار درست در آینده به جای میگذاری ،و همه از اون به نیکی یاد می کنن اینه که نذاری دکتر شهبازی از دانشگاه بره.ون با حرفا وظیفمو انجام دادم خواه پند گیرید خواه ملال

  • علي wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۳:۵۳

    آقا یا خانم (بنده خدا) انصافا من هم بدون غرض اظهار نظر می کنم. من هم بر این عقیده هستم آقای دکتر شهبازی آدم خیلی خوبیه و قطعا می توانست عملکرد بهتری هم داشته باشد.به اعتقاد من هم که به نوعی ارتباطاتی با دانشگاه دارم استفاده نامطلوب از پتانسیلی ست که در اختیار دارد. شما نگاه کنید به انتصاباتی که داشته است. به مدیرانی که انتخاب کرده و…بیشترین انتقادات از ایشان در تمام دوران در ارتباط با همین انتصاباتی ست که ایشان داشته . بسیاری از افراد ناکار آمد تنها به این بهانه که بالفرض دانشجوی دکترا بوده و یا … معلوم است در هر اداره ای اگر از افراد توانمند استفاده نشود سرانجامی نخواهد داشت. عزیز من انتقادات از ایشان بسیار زیاد شده است. نارضایتی از عملکرد ایشان خصوصا از سمت اساتید آن هم اساتید مورد وثوق بسیار زیاد است. نمی شود خیلی چیزها را ندید.استاد شهبازی با کمی تغییر و تعامل بیشتر می توانست بهتر باشد. بحث رشته کارشناسی ارشد ی را که فرمودید ، این انصاف نیست که تلاش دیگران از جمله نماینده محترم را در مجلس شورای اسلامی نادیده بگیریم. در ارتباط با جابجایی های منطقی ایشون که فرمودید خدمتتان عرض کنم اکثریت قریب به اتفاق اساتید و کارشناان بیشترین ضعف ایشان را در همین رابطه اعلام کرده اند. انتخاب غیر کارشناسی بعضی از معاونین شوک آور بود، در ارتباط با آرامشی که فرمودید واقعا خنده آور است. هنوز فراموش نکرده ایم اتفاقاتی چند ماه پیش را که به خاطر سو مدیریت ایشان پیش آمده است.

  • بیطرف wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۴:۰۳

    جناب آقای محسن به شهادت دوست ودشمن آقای دکتر جلیلی هر دو هفته یکبار در حوزه انتخابیه اش حضور دارد و همین حضور مستمرش در شهرستان است که خیلی ها رو غصه دار کرده در ضمن به اطلاعتان می رسانم خانه دکتر جلیلی و برادرانش در محله پشت برج پشت مسجدالرضا می باشد خوبه برید یه سری بزنید وبدون اطلاع اظهار نظرنکنید و نظرات آبدوغ خیاری هم نگذارید با تشکر

  • بیطرف 2 wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۴:۴۷

    یکی از مشکلات ما اینه که باید با چند واسطه با نمایندمون صحبت کنیم ومشکلاتو بگیم،درصورتیکه اگر دکترجلیلی ماهیانه چندساعت رودررو با مردم حرف میزد واز مشکلاتشون باخبر میشد الان وضعمون بهتر ازاین بود.

  • ناظر آگاه wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۴:۵۸

    آقا داستان آوردن رشته ارشد صنایع با همکاری امام جمعه محترم شهر و تلاشهای دکتر شهبازی بود نماینده که فقط اومد بین دانشجوها قولشو داد ورفت که رفت تا زمان تصویب رشته …

  • م wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۷:۱۲

    من هم یکی از اساتید حقا التدریس دانشگاه هستم. اولا این رابگم که چرا همه نظرها رفت سمت آقای شهبازی. مگه مطلب راجع به کل مدیران نیست. به هر حال با نظر محمدرضا کاملا موافقم. آقای شهبازی رشته های جدیدی در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دایر نمود. آزمایشگاها را راه اندازی نمود. ظرفیت پذیرش دانشجو را نسبت به دانشگاه جامع شوشتر بیشتر کرد. به اساتید و دانشجویان بر خلاف رییس قبلی که به دید پیمانکاری به آنها نگاه میکرد( لازم بدونید اگه روزی تعطیل زسمی بود انروز از حق الزحمه استاد کم میکرد. ضمن آنکه اساتید خوب بومی را رد کرد و به جای آنها اساتید کم سواد غیربومی را به دانشگاه برد) ارج و منزلت داد و ایجاد انگیزه نمود. دکتر جلیلی کاری به لیاقت ندارد. من خودم به جلیلی رای دادم. ولی مطمئن میگم انتخابات بعدی ایشون آخرین گزینه منه.

  • حسین wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۷:۲۰

    آقا علی تو هم معلومه که دلت پره. معلومه ازهمون مدیران قبلی هستی که کنار رفتی من خودم اکثر اساتید دانشگاه را که در ساعت استراحت در اتاق اساتید ملاقات میکنم و گهگاهی از این صحبها پیش میاد همه مدیریت دکتر شهبازی را قبول دارند. مگر کسانی که از سمت بر کنار شدند.

  • دانشجو wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۷:۲۸

    سلام بیطرف جان،وجدانی چرا بیطرف میزاری، وقتی که جدا نیستی. خونه دکتر جلیلی پشت برجه؟حتما خونه پدری ایشون رو میگی. بعید بدونم حتی زیتون یا کوروش اهواز باشه.از نظرات شما که آبدوغ خیاری نیستن تشکر.

  • رضا wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۱۷:۳۲

    دیگه باید برن دکتر امیدواررضایی رو بیارن.

  • احمدی wrote on ۱۹ آذر, ۱۳۹۲, ۲۳:۰۳

    دانشجویان عزیز و اساتید محترم توجه داشته باشید که مطلب فوق اشاره به عدم توجه به شایسته سالاری در تغییرات مدیران در شهر داشته و در هیچ بخشی از آن نامی از شخص خاصی برده نشده است، مگراینکه مطلب جهت دار و با هماهنگی کامنت گذاران با ناشر، منتشر شده باشد که بعید به نظر میرسد.
    علی ایحال یکبار دیگر توجه دوستان را به رئوس مطالب جلب مینمایم :
    1-” شنیده ها حاکی از آن است قطار تغییرات در مسجدسلیمان وارد ریل جدید شده و موج تازه ای از تغییرات مدیریتی در شهرستان آغاز شده است.”
    2- ” آنچه مشخص است تغییرات همیشه وجود دارد و هیچ اداره یا سازمانی میراث اجدادی کسی نیست. اما انتظار مردم مسجدسلیمان این است، این جابجایی ها اصولی و بر مبنای شایسته سالاری انجام گیرد.”

  • حمید wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۲:۳۴

    آره بخدا تازه الان ارزش دکتر رضائی رو فهمیدیم

  • پرچم بختیاری بالاست wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۸:۳۳

    با سلام.دوستان عزیز بنظر شما کار نماینده مجلس چیه؟جابجایی مدیران یا جذب بودجه و رسیدگی ب مشکلات شهرستان؟دکتر جلیلی حدود دو ساله ک نماینده شده کدوم کار شاخصی رو انجام داده ک بشه ازش دفاع کرد.کار باید دست کاردان باشه.ایشون قوم گرایی رو ب حد اعلا رسوندن.حالا عملکرد دکتر شهبازی ک حدود یک سال اومده رو با ایشون مقایسه کنید.ک فقط تصویب دو رشته فوق لیسانس صنایع وحسابداری ب اندازه تمام دوره آقای جلیلی ارزشمنده.ک اطرافیان ایشون با زدن پلاکارد سعی بر مصادره این اقدام شاخص ب نفع نماینده شهرستان دارن.در پایان دوستان اینو بدونید به عمل کار برآید ب سخندانی نیست…

  • پرچم بختیاری بالاست wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۸:۳۵

    ضمنا هر کسی از عزیزان میخواد عملکرد دکتر شهبازی رو مطالعه کنه به سایت دانشگاه مسجدسلیمان بره.

  • کریمی wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۹:۰۷

    آقای بیطرف که نحوه قضاوت شما نشانه کاملا وابستگی نزدیک شما به نماینده است حضور مرتب نماینده در شهر وشرکت درمراسم فاتحه و بازدید کدام مشکل را حل می کند؟بیکاریبیداد می کنداشتغالی درشهرنیست فقط عزل و نصب قومی رواج داره حتی یکسال است شورای کاملا قومی نتوانسته پنج بنگله را آسفالت کند

  • دو، از صد ناگفته wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۱۰:۰۳

    قابل توجه علی آقا که جواب بنده خدا رو داده : از گفته هات مشخصه که یا خودت یکی از اونهایی که عوضت کرده یا از آشناهای اونهایی، درارتباط آوردن رشته کارشناسی ارشد صنایع دکتر جلیلی هیچ گونه دخالتی نداشته است، ایشان واقعا اگر دلسوز دانشگاه هستن جهت تصویب رشته کارشناسی ارشد حسابداری و دیگر رشته های آماده که مقدمات آن توسط دکتر شهبازی مهیا گردیده و تنها تصویب وزارت علوم را می خواهد قدمی برداشته و با پیگیری مجدانه دانشگاه را به این مهم برساند.خلاصه برادر اکثر اساتید و پرسنل راضیند شما نمی خواد کاسه داغتر از آش باشید.

  • علي wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۱۰:۲۶

    در پاسخ به دو از صد گفته. مث این که شما خیلی یهتون برخورده … چرا؟عزیزم در ارتباط با رشته های کارشناسی ارشد خود شهبازی در مصاحبه اش گفته که با پیگیری های دکتر جلیلی این کار انجام شده و گفته که علی سینایی را مامور این کار در تهران کرده حالا معلوم شده کی کاسه داغ تر از آش شده. در مورد راضی بودن پرسنل و اساتید مث اینکه خیلی مطمئنی پس معلوم شد کی یکی از اوناست من یا شما؟! این رضایتمندی که میگی منظورت از کیه ! همین آقا رو میگی؟
    در ضمن چه بخواید چه نخواید دوتا مسئله رو نمیشه کتمان کرد اول این که دکتر جلیلی تو قلب مردم جا داره و دوم این که این آقای رییس رفتنیه و به دنبال آن شمایی که دارید سنگش رو به سینه می زنید هم باید برید.

  • ما wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۱۰:۴۳

    من از اساتید دانشگاه مسجدسلیمان هستم که بیش از یک دهه در این دانشگاه تدریس می کنم لذا لازم می دانم خدمت همه عزیزان عرض کنم هرکس قدمی برای این شهر واقعا عقب مانده بردارد قابل احترام و تقدیر است. آقای جلیلی نماینده شهر است و بنابر وظیفه اش بعنوان وکیل باید در خدمت مردم باشد و هیچ گروه موافقی نباید از ایشان بت بتراشد و هیچ گروه مخالفی نیز حق ندارد ایشان را تخریب نماید بالاخره مردم شعور دارند و عملکرد ایشان را با شعور خوذ اندازه گیری می کنند. ایشان نماینده منتخب اکثر مردم است و برای همه محترم و عزیز می باشد چه اونهایی که به او رای داد ه اند و چه رای نداده باشند. آقای شهبازی هم یکی از مسئولین شایسته ای است که الحق و الانصاف در این مدت کوتاه برای دانشگاه بنحو احسن تلاش کرده و باید به او فرصت داد بالاخره هرمدیری حق دارد تیمش را انتخاب کند و نباید در مورد عملکرد ایشان غیر منصفانه قضاوت نمود معمولا رییس دانشگاه را مسئولین بالادستی دانشگاه تعیین می کند نه نماینده. ما از آقای دکتر جلیلی انتظار داریم از ایشان بطور جدی حمایت کند چون واقعا دلسوز ، علاقه مند و پیگیر هستند. در دانشگاه برخی می گویند آقای جلیلی از رشیدی حمایت می کند گرچه فکر می کنیم این مطلب صحت ندارد ولی واقعا رشیدی قبلا آزمایش شده و اصلا قابل مقایسه با آقای شهبازی نیست و اکثر اساتید دانشگاه بویژه اساتید حق التدریس دل خوشی از ایشان واقعا ندارند. از آقای شهبازی هم انتظار داریم که کماکان بطور جدی مسائل دانشگاه را پیگیری کند و تحت تاثیر یرخی سیاه نمایی جناحی قرار نگیرد و یادشان باشد که به درخت ثمردار سنگ می اندازند و هرکس قدمی برای دانشگاه بردارد به عنوان یک مسجدسلیمانی از اوسپاسگزاریم.

  • شاهرخ wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۱۲:۴۲

    عجب! خیلی جالب است هر آنکه در دفاع از شهبازی کامنت می گذارد و از او حمایت می کند علیه جلیلی هم کامنت می گذارد!!!

  • صدای آشنا wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۱۳:۱۲

    شاهرخ عزیز : ما از دکتر جلیلی انتظار حمایت از مسئولین زحمتکش را داریم همانطور که تا حالا مشاهده شده و آقای شهبازی هم یکی از اون مسئولین پرتلاش این شهره . ما میگیم باید به امثال ایشون فرصت داد. تون یک سال نمی شه انتظار شق القمر داشت . چاله هایی که مسئولین قبلی برای دانشگاه و شهرستان کندن با یک سال رییس دانشگاه بودن و چهار سال نماینده بودن پر نمی شن . دکتر جلیلی عاقل تر از اونه که از روی احساسات تصمیم بگیرند. ممنون از انسانهای با انصاف

  • حق گو wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۱۳:۱۹

    آقا علی حالا تو کاسه داغتر از آشی یا دو از صد ناگفته. اینهمه استاد و دانشجو دارن منصفانه میگن شهبازی داره کار میکنه و کارشو خوب انجام می ده شما دیگه کوتاه بیایین. اصلا بیین یک نظر سنجی از استادا و کارمندا و دانشجوها انجام بدین تا برای همه روشن بشه. نه اینکه بعضی ها بشینن یک گوشه و بگن لنگش کن.

  • پرچم بختیاری بالاست wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۱۴:۳۴

    در پاسخ ب علی باید بگم اگه دکتر شهبازی گفته که دکتر جلیلی برا رشته های فوق لیسانس تلاش کرده بخاطر این بوده که رسم ادبو بجا بیاره و به ایشون احترام بذاره وگرنه هممون میدونیم که دکتر جلیلی با اینکه عضو کمیسیون بودجه مجلسه نتونسته ی بودجه درست حسابی برا شهر بگیره چه برسه به اینکه بیاد تو سیستم دانشگاه آزاد رایزنی بکنه…

  • علي wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۱۵:۰۰

    آقای حق گو! یه جوری میگی ایین همه استاد و دانشجو فکر می کنی مردم هم باور می کنن. اساتید دانشگاه شجاعت دارند اگه حرفی بخوان بزنن با اسم واقعی شون حرف میزنن. اینایی که می بینی به اسم استاد و دانشجو هستند که دارند حمایت می کنند و گرنه اکثریت اساتید از ایشون ناراضی هستند. در ضمن شما از کجا می دونید که از اساتید و دانشجوها نظر سنجی نشده است!؟ جالبه اقای حق گو تمامی اونایی که گفتن شهبازی خوبه آدمای منصفی هستند و بقیه بی انصاف. بزودی خیلی از اتفاقاتی که تو اون دانشگاه با مدیریت ایشون افتاده را خواهیم گفت. در پاسخ صدای آشنا هم باید عرض کنم ما هم از دکتر جلیلی می خواهیم از مدیران پرتلاش حمایت کند به همین دلیل است که به رییس محترم دانشگاه انتقاد داریم.

  • شاهین wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۱۵:۱۳

    تا زمانی که شاهد قوم گرائی، طایفه بازی، و سهم خواهی افراد هستیم وضعیت شهرمان بهتر از این نخواهد شد، به وضعیت بهداشت و درمان، خیابان ها و آسفالت آن، جاده ها، آب و فاضلاب، بیکاری، فضای سبز و مکان های تفریحی و… توجه نمائید و با شهرها و حتی بخش های همجوار مقایسه ای داشته باشید آیا شهر ما نسبت به دو سال پیش تغییراتی داشته؟ آیا مردم مسجدسلیمان با داشتن این همه منابع غنی شایسته چنین جایگاهی هستن ؟ اگر ریشه یابی شود یکی از علل مهم این امر همین قوم گرائی است، شایسته سالاری حلقه گمشده مدیریت این شهر می باشد. متاسفانه در طول این مدت و تغییرات انجام شده بیانگر این مطلب می باشد که قوم گرائی شدت بیشتری پیدا نموده است و تغییرات جهت پیشبرد اهداف و حل مشکلات مردم شهر نمی باشد.
    نماینده محترم بداند که مسجد سلیمان شرکت سهامی نیست تا بر اساس سلیقه به آن ها سهم بدهد ،نمایندگی امانتی است که از طرف همه مردم به نماینده سپرده می شود لذا نماینده نیز باید عادل و بصیر باشد. نماینده علاوه بر قانون گذاری می بایست طبق قانون و مقررات برخورد نمایدو مسائل کلان کشور و مشکلات حوزه انتخابیه خود را شناسائی و جهت حل آن با کمک مردم و کارشناسان حل نماید. ورود نمودن به امور جزئی آنهم بنا به سفارش مشاورانی که خود به دنبال سهم و پست و جایگاه هستن پسندیده نیست. لازمه داشتن عملکرد خوب و مناسب مدیران شایسته حمایت و پشتیبانی از آن ها و داشتن امنیت کاری و ثبات می باشد نه این که این مدیران لایق را رقیب خود دانسته و به جای تقدیر از عملکرد مناسب آن ها در صدد حذف آن ها باشیم.

  • دانشجو ارشد wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۱۹:۲۲

    دکتر شهبازی در مدت 1 سال مدیریت خود عملکرد قابل دفاعی دارند . ایشان مدیری دلسوز و پویا هستند و شهر ما به چنین مدیرانی شایسته و پر تلاش نیاز دارد . ما دانشجویان از توجه به مسائل رفاهی و پیگیری جدی مشکلات از سوی ایشان تشکر می نماییم .

  • ظریف wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۲۰:۲۸

    آقای شاهین نیست که آقای دکتر جلیلی 16 سال نماینده شهر بودند بخاطر همین است که شهر هیچ پیشرفتی نداشته و اینهمه منابع غنی دست نخورده باقی مانده است،عزیز مردم شعور دارند ومیفهمند………….

  • فرهاد wrote on ۲۰ آذر, ۱۳۹۲, ۲۲:۱۶

    2 سال هم زمان کمی نیست. میشه خیلی کارا کرد .و برای شناخت یک فرد و کارنامه اش زمان زیادی است…

  • آزاد wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۵:۴۲

    دوستان منتقد چرا بجز بحث جابجائی نیروها که حق مسلم یک رئیس است چرا انتقاد دیگه ای از شهبازی مطرح نمیشه؟
    یعنی اگر افراد قبلی سرکار بودن دیگه این آقا هیچ مشکلی نداشت؟

  • ناشناس wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۶:۵۹

    ظریف جان اینطور که شما میگید با این دوره دکتر جلیلی عمر مجلس 20ساله است.آره؟ آخه فقط 16سال نمایندگی دکتررضایی رو در نظر دارید و فکر میکنیدقبل از ایشون کسی نبوده. شاید هم از اعتماد چهاردوره پیاپی ملت به رضایی سخت ماتم زده ای. بعد هم از اسمی که انتخاب کرده اید معلمو میشود دوره ای هستی هرکسی به قدرت برسد هم نام او میشوی.

  • ایرج wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۷:۰۴

    همه میدانند که مردم عزیز ما دارای شعور بالایی هستند. فقط اسم ظریف را انتخاب کرده ای ولی عمق کاربردی و سیاستش را خیر.

  • ناشناس wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۷:۰۵

    باحمید موافقم الان قدر میدانیم وجود دکتر امیدوار رضایی را.

  • قوم گرایی ممنوع wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۱۲:۱۱

    ب نظر بنده دکتر شهبازی فردی بسیار توانمند و مدبر است ک توانسته با درایت کشتی طوفان زده ی دانشگاه مسجدسلیمان را ب ساحل آرام برساند و این مهم را باید با توجه ب بیلان کاری ایشان و همچنین نظر دانشجویان و اساتید و کارمندان جویا شد ن با صحبت افرادیکه دنبال منافع شخصی خود میباشند و آینده شهر برایشان ارزشی ندارد.دکتر جلیلی هم بعنوان نماینده همه مردم باید سنجیده عمل نماید و با فاصله گرفتن از افراد مغرض و قوم گرا برای آبادانی مسجدسلیمان تلاش کند.

  • شهر من wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۱۲:۲۴

    یکی نیست بگه آقای جلیلی شما کارتون آوردن بودجه و دفاع از حق مردم چهارتا شهرستانه ن عوض کردن این مدیرو اون مدیر.بابا الان شش ماهه جاده دراشکفت خرابه، گردوخاک مردمو خفه کرد شما هم هر هفته میاید میزنید توش و میرید چرا رسیدگی نمیکنید.حالا افتادی دنبال رییس دانشگاه ک عوضش کنی.ه آقای دکتر.حالا شهبازی خوبه ی دوتا فوق لیسانس آورده شما چ کردید.وضع شهر ک هیچ تغییری نکرده بدترم شده.

  • داتیس wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۱۲:۳۹

    درود به همه ی دوستان…

    به نظر نمی رسه که نویسنده ی محترم مطلب-آقای سعید مرادی-منظورش آقای شهبازی بوده باشد به گونه ی راست وروشن، اما چنانچه این کار راست باشد ودکتر جلیلی بخواهند دگرگونی وجابجایی در مدیریت دانشگاه آزاد وارد نمایند ، وی باید مدارک مستند خود را در باره ی مدیریت ایشان بازگو نمایند وروشن نماید که به چه دلایلی دکتر شهبازی را میخواهند برکنارکنند .
    اگر درمدیریت وسازمان مدیریتی وی نارسایی وناکارآمدی بوده آیا این امر برخاسته از کارکرد بد ایشان است یا همراه نشدن افراد و عوامل مادی ومعنوی با وی بوده است که این امر نیز نمیتواند بیرون از ازدودلیل باشد یا ایشان توان همراهی عوامل مادی وانسانی ومعنوی را نداشته ویا آن عوامل از همکاری با وی به دلیل شکاف عقیدتی خودداری کرده اند.کارکرد وسازماندهی آقای شهبازی با تکیه بر آثار ونشانه هایی که اودر این هنگامه کوتاه مدیریتی خود برجای نهاده ، برخلاف آن است که وی را دوراندیش وخرد گرا ندانیم و به احساسی بودن وبرکنارکردن مدیران توانا برچسب زنیم.دستاوردهای دکتر در گرفتن دو سهمیه کارشناسی ارشد وآوردن اساتید کارآزموده با توان علمی بالا،برگزاری نشستهای علمی وکارآمد در دانشگاه،کوشش در راه اندازی آزمایشگاهای دانشگاه با کیفیت نسبتا خوب وتشویق به ارایه مقالات بیشتر با کیفیت فنی بهتردرمیان استادان در فنون گوناگون ،در سایتهای علمی نخبگان داخلی وخارجی که به بالا رفتن سطح علمی دانشگاه مسجدسلیمان بسیار یاری رسانده است،احترام به مردم ودانشجویان وتوجه به نظرات کارشناسی ….وکارهای بسیارسودمند دیگری که آقای دکتر شهبازی گاهی با وجود تنگ نظری ها وکج سلیقگیهاوکارشکنی های بسیار ، با کوشش فراوان، پایمردی در به سرانجام رسانیدنشان داشت را نباید از یاد برد..دکتر شهبازی پزوهشگرنمونه استان وکشور است که با دیدی کارشناسی به مصدر امور نشست ونبایددر حق ایشان داوری عجولانه کرد بنده به پاکی ایمان وکارآمدی علمی وعملی ایشان باوردارم که در این وانفسای نبود مدیران پاکدست وشایسته ودلسوز وبدور از فسادمالی ، فرصت دادن وهمراهی با اینگونه وارستگان ویاری رساندن به ایشان با نگاهداشت حق انتقاد درست وسالم از آنان برای خود،امری خداپسندانه وخردگرایانه است. با سپاس از دوستان خواننده.

  • سیمرغ بختیاری wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۱۳:۴۸

    آقای مرادی نظر من راچرا کامل چاپ نکردین. اسنادی که پول اساتید وحق شان پایمال شد در زمان همین آقای …. و….موجوداست.چاپ کنید 

  • قوم گرایی ممنوع احسنت wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۱۳:۵۹

    رییس دانشگاه برا یکسال سرپرست دانشگاه بود عملکردی مناسب نداشت……. تخفیف به دانشجویان فامیل اش !!! از صحنه بدر کردن نیروهای مجرب و کارشناسان 20-30ساله دانشگاه و به حاشیه راندن آنان. گرم کردن دور برای بعضی کاسه لیسان و بله قربان گو.. شما خبر از ظلمی که به کارمندان رفت خبر ندارید .. دکتر جلیلی دکتر رضایی اگر می توانید و قذرت دارید جابه جاش کنید ؟؟؟ آدم ضعیف را حتی موافق شما باشد باید تعویض کرد ..
    این دوستان که خودشان را اساتد معرفی کردن اگر می شود یک آدر س ایمیل بدهند تا من باور کنم استادی هست که بدون چشمداشت از سرپرست بی عملکرد دفاع می کند.

  • ارزانی---- طایفه گرایی میراث شوم دکتر جلیلی wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۱۴:۳۹

    باسلام خدمت همه ی همشریان عزیز ……دو صد گفته چون نیم کردار نیست….باید به حال خودمان گریه کنیم ما بختیاریها همه منمیم و این وضعیت شهرمونه.شهری که تبدیل به روستایی بزرگ شده است همه از این وضعیت ناراضی هستیم و در صحبت و محفلهای گروهی همه کس و همه چیز را به باد انتقاد میگیریم که چرا وضعیت اینجوریه. ولی آیا شده پیش خودمان فکر کنیم که من چقدر تلاش کردمه و آیا با حقوق شهروندی خویش آشناییم. متاسفانه میبینیم اگه واقعا درست فکر کنیم مشکل اول از خودمونه که این وضعیت شهرمونه.وقتیکه من شهروند هر چند محتاج رای و عقیده خودم را به یک سیمکارت 5000 تومانی میفروشم وقتیکه من شهروند رای به طایفه گرایی میدهم و……………غیره چگونه باید انتظار داشته باشم شهرم پیشرفت کنه.از ماست که بر ماست ….. مسجدسلیمان عرصه تاخت و تاز باند بازیهای سیاسی و ……… شده است. عزل و نصبها بر اساس شایسته سالاری نیست و میزان وفاداری به بعضی افراد است. خشت اول گر نهد معمار کج/ تا ثریا میرود دیوار کج…..وقتی در انتخابات رای به شایسته سالاری ندادیم باید منتظر چنین روزهایی میبودیم بنده به عنوان یک شهروند عادی بر اساس حقوق شهروندی رای خود را به شایسته سالاری که همان مهندس بابادی بود دادم و برای رسالت و روشنگری همشریان بارها در سایت مسجدسلیمان از درد شهرمان و از رنجیکه شهرمان بایت طایفه گرایی میکشه گفتم و نوشتم ولی افسوس….متاسفانه آقای نماینده تا اینجای کار فقط بر طبل طایفه گرایی کوبیده است و احتمالا برای پست ریاست دانشگاه آزاد هم روی یه …… نظر داره. خوب ایشان فردی میخواد که در انتخابات آتی مجلس بتونه ازش حمایت کنه و وفداریشو نشون بده. تا اونجایی که من میدونم و کارهاییکه آقای شهبازی انجام واقعا عملکردش خوب بوده و این را میتوان از نظرات دانشجویان هم فهمید.به یه مدیر باید وقت داد تا عملکردش و برنامه هایش اجرایی بشه ولی افسوس …. گناه شهبازی اینه که در دانشگاه دنبال شایسته سالارییه….و مطلب دیگر اینکه در ایل رشید قندعلی هم افراد باسواد و دلسوز هست و ما نمی گوییم قندعلی نباشد بلکه میگوییم بر اساس اصل شایسته سالاری مدیران انتخاب شوند. شما به همین آقای مهندس ورناصری که کاندید شهرداری مسجدسلیمان بودند نگاه کنید یه فرد باسواد و دلسوز. اما چرا نشد باید به روابط پشت پرده نگاه کرد. شاید آقای ایکس از این میترسید که با عملکرد خوبش تبدیل به رقیبی برای وی شود. به هر حال این بابا بیاد سوار تاکسی بشه و ببینه وضعیت جاده های شهر چگونه اند. ………. مطلب و دردل زیاد است…..

  • مراد بختیاری wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۱۷:۴۴

    سال گذشته پروفسور کرمزاده در حالی که سخن ران ویژه دانشگاه آزاد بود سخنانی گفت که به دل برخی نشست به دل برخی ها از جمله ریاست دانشگاه ننشست !!دلیلم عدم دعوت از پروفسور کرمزاده در مراسم این هفته هست و غایب بزرگ این مراسم است مگر می شود در یک مرکز بزرگ علمی در مسجدسلیمان ، نامی از کرمزاده ها بعنوان سخنران مدعو نیایید ؟ . نکند آقای شهبازی فکر می کنند در مقابل آقتاب پروفسور کرمزاده روشنایی وجود برنامه هاشان کم جلوه می کند ؟؟؟؟ افسوس از این قدر نشناسی ها

  • پارسوماش wrote on ۲۱ آذر, ۱۳۹۲, ۲۱:۵۸

    شهردار نداریم،نیمی از شهر از نعمت گاز محرومند،نظارت بر کار تاکسی ها نیست،آب آشامیدنی شهر بدون اطلاع قبلی قطع میشه،جاده ها و خیابون این شهر رو ببینید.هیچ یک از روسا یا مدیران این ادارات نبایستی مورد نقد شما عزیزان باشند؟نقد صادقانه و بدون غرض ورزی قابل احترام است.لطفا با چشمان باز به شهرتان بنگرید.این شهر به افزاد دلسوز و باسواد و کاردان و با لیاقت چون دکتر شهبازی نیازدارد.عملکرد یک ساله دکتر شهبلزی این نوید و امید را به ما میدهد که دانشگاه این شهر آینده روشنی با ریاست ایشان دارد.عملکرد ایشان قابل ستایش و امیدوارم که همیشه سلامت و پیروز باشند.

  • ali wrote on ۲۲ آذر, ۱۳۹۲, ۱۰:۴۹

    با سلام،تکرار نظرات در مورد رییس دانشگاه در مقایسه با تیتر خبر که کل مدیران شهر را مد نظر داشت نشانده کثرت علاقه و رجوع دانشگاهیان به این سایت است،خوب بود دوستان در مورد سایر مسئولین شهرى و عملکردشان در اینجا سخن میگفتند تا شاید مورد توجه نماینده محترم واقع شود و بحث تحلیلى گردد،بنده هم نسبت به عملکرد نماینده محترم انتقاد دارم البته میدانم ایشان در تهران و اهواز پیگیریهاى خوبى براى شهرستان نموده اند که متأسفانه توسط دفتر نمایندگیشان در شهرستان بازتاب نیافته است،انتقاد من به ایشان یکى نسبت به نحوه جمع آورى اطلاعات از عملکرد نهادهاى شهرى و مشکلات شهر است و پیشنهاد میکنم که در مورد کانالهاى خبرى و معتمدینشان تجدید نظر نمایند،دوم توجه بیشتر به شهرستان و ارتباط با اقشار جامعه است نه اینکه همیشه توجه ایشان به مسائل کلان و در تهران باشد،و سوم اگر از افراد طایفه خودشان میخواهند براى بعضى مسئولیتها استفاده کنند از بهترین هایشان که مقبول مردم هستند استفاده نمایند،با تشکر 

  • ای ایران..... wrote on ۲۳ آذر, ۱۳۹۲, ۰:۰۹

    والا بنده دانشجو هستم، هر مدیری یه خوبیهایی داره و یه بدی هایی..،اولا چرا داوودی رو برکنار کرد؟همون رشته کارشناسی ارشد و خیلی دیگر از کارشناسی ها در زمان ایشان تصویب شدن.1.کارشناسی کامپیوتر2.کارشناسی برق قدرت و …حالا هم که آقای شهبازی رو انتخاب کردن حداقل یک ساله دیگه بمونه(البتهبه جابجایی های فراوان که ایشان انجام دادن انتقاد دارم).
    آقای جلیلی هم که ماشالله هرچی فامیل و طایفش بود یا وارد شورای شهر کرد یا مدیر یه اداره شدن.. نوش جونشون!
    از ماست که بر ماست…ما بختیاری ها فقط ادعا دارم و فقط منم منم می کنیم.
    ببخشید که طولانی شد…!!!

  • جوان مسجدسلیمانی wrote on ۲۳ آذر, ۱۳۹۲, ۷:۲۹

    شاهین جان : نظر سنجی وقتی میگن ، از همه نظر سنجی بشه نه اینکه چهار نفر که با شهبازی بدن بیان نظر بدن، اگه نظر سنجی شده پس چرا کسی متوجه نشده ، خودتون هم می دونین که شهبازی آدم کارآمدیه ، چون نزاشته آدمایی مثل شما توی دانشگاه جولان بدین میشه آدم بده . نه شاهین جان مشکل ما مسجدسلیمانیها اینه نمی تونیم آدم خوب رو تحمل کنیم . مسجدسلیمان مشکل فرهنگی داره با این طرز تفکر صد سال دیگه هم به جایی نمی رسیم ( البته پتانسیل بسیار بالایی داریم ولی از اونا استفاده که نمی کنیم هیچ ، چون از ما بهترن برای ریشه شون هم می زنیم .) از دکتر جلیلی تشکر می کنم به خاطر اینکه به حرف این آدمها گوش نمی کنه . قشر تحصیل کرده از دکتر جلیلی و دکتر شهبازی به خاطر همه دلسوزیها و تلاشهای شبانه روزی ممنونه.

  • ستون wrote on ۲۳ آذر, ۱۳۹۲, ۷:۳۹

    قابل توجه ای ایران :اگه کارشناسی ارشد رو آقای داودی آورد پس چرا توی مدیرتش دانشجو نگرفت . یک سال تلاش و پی گیری پشت این کارشناسی ارشد بود تا بالاخره بعد از 25 سال به دانشگاه مسجدسلیمان آورده شد. مسئولین قبلی دانشگاه چون خودشون مدرکشون کارشناسی ارشد بود نمی خواستن ببینن دانشجوهاشون هم از لحاظ علمی هم سطح خودشنن . به همین خاطر تلاشی برای اوردن کارشناسی ارشد نمی کردن.

  • میخک wrote on ۲۳ آذر, ۱۳۹۲, ۷:۵۴

    آقای بختیاری نمیشه که همش پرفسور کرمزاده بیاد برای سخنرانی . استادان جدید ، با رشته های جدید رو معرفی کردن بهتره یا اینکه همش از یکی دعوت کردن . خوب سال گذشته اونو دعوت کرد امسال پرفسور علیرضا زراسوندی. اشکالش کجاست . اگه این دلیل نا کارآمدی شهبازی محسوب میشه ، پس وای بر ……… پرفسور زراسوندی هم بچه همین شهره . بختیاری سرافرزه چه کرمزاده چه زراسوندی و چه جلیلی.باید دیدمون رو ارتقاء بدین . همش دنبال خراب کردن دیگران نباشیم.به امید شهری آباد با فرزندان بختیاری .

  • محمد wrote on ۲۳ آذر, ۱۳۹۲, ۱۷:۱۲

    ………..یکی نوشت اگه نظر اساتیده. شجاعتش دارن با اسم واقعی بنویسن .ولا تو این شهر اقایون اینقدر جو بدی راه انداختن. که من که دانشجو و بیکار هستم هم نمیتونم اسمم بنویسم . چون میترسم اقایون اشناهام اخراج یا برکنار کنند. دکتر شهبازی حرف نداره اگه دکتر راست میگه اداری کارخانه سیمان و عوض کنه که از معادن این دیار به کجاها که نرسیده و تو این بیست سال چه کارهایی که نکرده

  • مرداس wrote on ۲۳ آذر, ۱۳۹۲, ۱۷:۳۲

    شهر در کنترل بنرهای تبلیغاتی مسئولین شهری به عضویت دکترجلیلی در مجالس آسیائیه. همه چی آرومه برید بخابید.

  • فاطمه wrote on ۲۳ آذر, ۱۳۹۲, ۲۱:۳۴

    با سلام.در جواب ای ایران باید متذکر شویم که مطالب شما بدون دلیل و مدرک و مغرضانست.اگه دانشجو بودی و یه جو وجدان داشتی تغییرات مثبت و پیشرفت یکساله رو به گذشته نسبت نمیدادی.خدمت کردن به مردم این شهر وظیفه مسوولین محترم است،در عوض مردم هم باید قدرشناس باشند.اینجانب در دوران ریاست 2رییس ، دانشجو بوده ام.ولی قابل مقایسه نیستند.تمام افرادی که طی یک سال پست گرفته اند بهتر از افراد قبلی به دانشجویان خدمات ارایه میدهند و دکتر شهبازی،انسانی دلسوز و مدیری لایق هستند.از آقای دکتر جلیلی نیز سپاسگذازیم و انتظار داریم که مدیرانی چون دکتر شهبازی در بقیه ادارات به کار بگیرند و سکان هدایت ادارات را به دست اینچنین افراد لایق بسپارد.

  • شهني wrote on ۲۴ آذر, ۱۳۹۲, ۱۲:۵۰

    سرکار خانم فاطمه شما از کجا می دانید که مطالب ای ایران بدون مدرک و سند است. مگر شما قاضی هستید که بخواهند مدارک را به شما نشان دهند. صحبت های اهانت آمیز شما مثل این که اگر وجدان داشتید و ادبیات به کار رفته نشان دهنده عصبانیت بیش از حد شماست. به هر حال ضعف مسئولین دانشگاه، به همریختگی و آشفتگی موجود در دانشگاه، نارضایتی اکثر اساتید و دانشجویان را به هیچ وجه نمی شود نادیده گرفت.

  • باقری wrote on ۲۴ آذر, ۱۳۹۲, ۱۳:۳۶

    آقای شهنی مثل اینکه یکسالی نیومدی دانشگاه وبیخبری!!!!
    پیشرفت های دانشگاه با دلایل بسیاری قابل تائید است ونیازی به ارائه مستندات نیست
    تصویب رشته های کارشناسی ارشد پس از25 سال نشاندهنده پسرفت دانشگاست؟
    سایت دانشگاه را اگر بخونی متوجه میشی 11 رشته دیگه هم بزودی تائید خواهند شد که شامله 4 رشته کارشناسی ارشده.
    باید به آقای شهبازی بگیم دست نگه داره اینقد دنبال تصویب رشته های جدید نباشه اینطور کم کاری گذشتگان واضح وپیدا میشه.

  • جواد wrote on ۲۴ آذر, ۱۳۹۲, ۱۶:۵۶

    دکتر رضایی ریاست گروه دوستی پار لمانی ایران وچند کشور بوده نه رییس خود پار لمان. البته راست میگه همون موقع هم خبری از این همه بنر وتبریک نبود.

  • فاطمه wrote on ۲۴ آذر, ۱۳۹۲, ۱۹:۴۲

    شهنی آقا یا خانم،جواب شما رو همشهری عزیزم به خوبی دادند.شما عملکرد ارزنده دکتر شهبازی را با فرافکنی نمی توانید نادیده بگیرید.خدا ناظر و شاهد اعمال همه ماهاست.امیدوارم خدا به همه ما این توانایی را عنایت کند که قدر شناس افراد دلسوز این شهر باشیم .ناراحتی من از اینست که شماها روز را شب میبینید و اصرار دارید که ماها هم وجود روز را انکار کنیم.

  • ناصري wrote on ۲۴ آذر, ۱۳۹۲, ۲۰:۴۹

    دوستان عزیزواقعیت این است آقای شهبازی روزهای آخر مدیریت شان را بر دانشگاه آزاد می گذرانند. دو سه گزینه هم برای جانشینی ایشون مشخص شده که اسامی آنان هم مشخص شده است. قطعاً خود آقای شهبازی هم از این مسئله با خبر است. ایشان اشتباهاتی در نحوه مدیریت خود داشته اند. یکی از آن اشتباهات عدم استفاده از مدیران توانمند بوده است. برخورد نامناسب و دور از شأن با بعضی از اساتید با سابقه باعث موجی از نارضایتی از ایشان شد. این که بعضی از دوستان آوردن چند رشته کارشناسی ارشد را به ایشان نسبت می دهند هم دور از انصاف می باشد چرا که سیر این مسئله از قبل از ایشان آغاز شده بود و همان طور که خود ایشان هم در مصاحبه اشان رسماً اعلام کردند بعد از این که آقای علی سینایی به تهران رفت و از طریق دکتر جلیلی این مسئله پیگیری شد و همچنین تلاش های امام جمعه محترم و رایزنی هایی هم که ایشان داشتند این اتفاق خوش آیند افتاد. حالا بعضی از دوستان می خواهند بگویند این کار تنها توسط ایشان انجام شده است هم جای سؤال و تعجب دارد. خودش می گوید اینگونه بوده است شما می گویید نه؟ پس این نشان میدهد که بعضی از دوستان می خواهند فقط از ایشان حمایت کنند. من هم نمی گویم ایشان هیچ زحمتی نکشیده اند اما واقعیت این است که پس از 1 سال تصمیم بر این شد که شخص دیگری بیاید. همانگونه دکتر علیار حسینی بیشتر از 1 سال نبود … انشالله هر کسی که می آید بتواند تحولی ایجاد کند. به اعتقاد من حتی اگر آقای شهبازی هم ابقا بشود باید در بعضی رفتارها و تصمیم گیری هایش تجدید نظر کند.

  • یکی از اساتید wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۲, ۰:۰۲

    ما اساتید دوران خوبی با دکتر شهبازی طی یکسال سپری کردیم.اگه بماند که به نفع دانشگاه و شهره.اگه هم رفت کاش انسان لایق و شایسته ای بیاد.اساتید ذکر شده فقط بخاطر اینکه از پستها برکنار و جا را به افراد جوان و دلسوز و متخصص داده اند ،دارند آب را گل آلود می کنند.به نظر شما اساتید جوان و با علم بایستی تا کی جذب شهرهای دیگر شوند؟کاش به همه مسولین شهر که اصلا دستاوردی برای شهر نداشته اند نگاهی نقادانه می انداختین!!!!رییس فعلی دانشگاه چون باب میل باند آقایون نیست فعلا مورد غضب و بی مهری است.تمام تغییرات از بالا به پایین بوده و وقتی مدیر کل در استان تغییر کند،زیر مجموعه نیز تغییر می کنند،نماینده شهرها می توانند از عملکرد خوب روسا و مدیران جهت ابقا دفاع کنند.حوزه انتخابیه دکتر جلیلی فقط مسجدسلیمان نیست.هفتکل،لالی،اندیکا را هم در نظر بگیرید.یعنی همه مسوولین مناطق نامبرده خیلی خوب هستن و هیچ مشکلی هم نیست فقط تلاش در جهت عوض کردن رییس دانشگاه مسجدسلیمان.گناه ایشان ،با سواد بودن،پاک بودن،لایق و جسور بودن و تملق گو نبودن و….و مطلب آخر اینکه وجدان و انصاف را قاضی کنید و عملکرد یکساله دکتر شهبازی را با عملکرد روسا و مدیران دیگر ادارات مقایسه کنید و روسای ناکارامد را نقد و به چالش بکشیم

  • سرشار wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۲, ۸:۱۱

    اقای ناصری : شاید واقعیت این باشد که شهبازی قرار برود ولی این انصاف هم نیست که شما با این همه تلاش و پیگیری شبانه روزی شهبازی بگویی کار و تلاش روسای گذشته بوده . و اگر هم از کسی اسمی به میان آمد جهت احترام است . این هم نه به این معناست که آنها کمکی نکردند ولی اگر تلاشهای شهبازی هم نبود این مهم به ثمر نمی نشست . معمولا اگر کسی می خواهد انتقاد سازنده کند ، ابتدا می بایست کمی از طرف تعریف و تمجید کند بعد انتقاد خودش را بگوید نه اینکه طرف را اول بکوبد بعد در آخر بگوید ایشان هم زحمت کشیدند. این روش شما خراب کردن تلقی می شود . برادر عزیز هر کس مسولیت جدیدی می گیرد ، قاعدتا دست به یکسری تغییرات میزند ایشان هم این کار راکه در از اختیاراتشان بوده انجام داده اند و طبیعتا بعضی ناراحت و بعضی خوشحال می شوند . این را نمی شود گفت که نقطه منفی مسئولیت ایشان باشد چرا که اگر مطالب بالا را به خوبی مطالعه کرده باشید در میابید که بعضی از این تغییرات راضی و بعضی هم ناراضی بودند. اگر این انتقاد بجاست پس روسای جمهور هم در هر دوره که روی کار می آیند دست به تغییرات می زنندآیا می شود آنها را هم سرزنش کرد . نهایتااین نکته رادوستانه به نویسندگان عزیز بگویم که اذهان مردم را با این مسایل خراب نکنند . مسولین شهری از جمله دکتر جلیلی نماینده محترم شهرستان هم خود به خوبی بر تمام مسایل اشراف دارند ،ان شائ ا… تصمیمی اتخاذ می کنند که هم خداوند متعال و هم مردم نجیب و محترم مسجدسلیمان راضی باشند. به امید شهری زیبا با مسولین فهیم و توانمند.

  • فرديپور wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۲, ۸:۲۹

    آقای سرشار عزیز فرمودید هر کسی مسئولیتی می گیرد دست به تغییرات می زند. هیچ کس مخالف این مسئله نیست. موضوع این است که باید این تغییرات اصولی باشد و افراد جایگزین شایسته تر از افراد قبلی باشند که این اتفاق نیفتاد.

  • صالحی wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۲, ۹:۰۶

    متاسفم بعضی ها 16 سال ویران شدن یک شهر را جزء پیشرفت می دانند و هنوز دنبال کسانی هستند که 5840روز باعث فرصت سوزی در این شهر شدند.آن وقت خودت را با انصاف جلوه میدهی؟کدوم انصاف؟؟؟

  • صفاپور-کلگه wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۲, ۹:۳۳

    در جواب آقای ارزانی که نوشته میراث شوم طایفه گرایی و ازین حرفا…
    یه موضوعی رو باید توی ذهنت جا بدی دکتر هیچ وقت طایفه گرا نبوده البته طایفه اش را دوست دارد..
    دوما 27000نفر به یک نماینده همه با سیم کارت 5000تومانی رای دادند؟؟
    چجور باید به شما فهماند که به شعور 27000انسان توهین نکنی؟
    چون فعلا نان شما تو روغن نیست این حرف رو میزنی؟
    مطمئن باش هر کسی تو این شهر به فکر دوخت کیسه باشه اشتباه کرده تو هم داری اشتباه میکنی طایفه گرایی و سیاست بازی میراث شوم کسانی هست که با اینکه هیچ جایگاهی درون این شهر ندارند شبها جلسات سیاسی برپا میکنند..چرا مطلب برا اونا نمینویسی؟؟؟؟؟؟

  • عباس wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۲, ۱۰:۰۹

    ناصری جون خیلی ذوق میکنی، اینو بدون که آدم شاخص همه جا معلومه دکتر شهبازی بر اساس توانائی وشایستگی خودشان به چنین جایگاهی رسیده اندومطمئن باشید روند رو برشد ایشان ادامه خواهد داشت ،وی چهره علمی و پژوهشگر نمونه می باشد بنابر این ،شخصی با این مشخصات به خود اجازه نمی دهد که برخورد دور از شان واخلاق با هر کسی آنهم با اساتید و آدمها فرهیخته داشته باشد و اتفاقا بسیار با احترام با همه برخورد می نماید ، البته مدیریت ایجاب می نماید که با آدمهای فرصت طلب و زیاده خواه و بی مسئولیت برخورد مناسب و قاطع و درخور شانشان با آنها بشود تا خوب و بد تمیز داده شود.
    بنابراین نوشته شما کذب محض و مغرضانه وبدور از انصاف می باشد.

  • زیر آسمان این شهر wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۲, ۱۱:۳۳

    آقای فردیپور : همون طور که سرشار گفتند این یک مسئله جابجایی افراد نسبیه ، بعضی خشنودند ولی بعضی دیگه بخاطر بعضی مسایل ناراضیند.معلومه کسانی که سالهای متمادی مسئولیت داشتند و حالا مسئولیتشونو ازشون گرفتند طبیعیه که ناراحتند. مطمئن باشید کسانی که جایگزین شدن کارمندای بی لیاقتی نیستن. باید به بقیه هم فرصت داد تا تواناییهای خودشونو بروز بدن. این نیست که فقط همون قبلیها میتونن از پس مسئوالیتها بر بیان. همه یکسری تواناییهایی دارند فقط کافیه به اونها اعتماد کرد و فرصت داد. این با دموکراسی بیشتر سازگاره. چون برای نمایندگی مردم در شهرستانها و ریاست جمهوری و حتی خبرگان رهبری هم هر چهار سال یک بارانتخابات برگزار می کنن. اگه رأی اوردن باز مسول می شن نه اینکه هر کی یک مسولیت گرفت مادام العمر باید در اون پست باقی بمونه. اگه این طور باشه میشه موروثی و پادشاهی.

  • مولايي wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۲, ۱۱:۴۱

    عباس جون معلومه با رفتمن شهبازی موقعیت تو هم به خطر می افته! که اینقدر داغ شدی. ما هم آرزو می کنیم روند رو به رشد آقای شهبازی ادامه پیدا کنه…البته نه تو دانشگاه آزاد مسجدسلیمان. انشالله از توانایی های ایشون در جاهای دیگه مثل معاونت آموزش و پرورش استفاده بشه.

  • شایسته سالاری wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۲, ۱۳:۵۸

    به نظرم آقای شهبازی از جمله کسانی هستند که در مدت فعالیتشان بهترین عملکرد را داشتند امیدوارم تصمیم ها بر اساس شایسته سالاری باشد و آقای شهبازی با قدرت به کارشان ادامه دهند.

  • ناشناس wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۲, ۱۶:۲۱

    صالحی جون از چه ماتم زده ای نمیدانم،فقط عملکرد عالی دو ساله رو نام ببر؟؟؟ صفاپور کلگه سال 86 دهن کجی به 37هزارتا رای شد،اهانت نبود؟به آرای بالای سه دوره قبل از 86توهین نبود؟؟ کجا قرار گرفته اید؟به خود بیایید.تا به کی اجهاف؟

  • میرزاده wrote on ۲۵ آذر, ۱۳۹۲, ۱۶:۴۵

    ازنظر من ابشان تا دو سال دیگر ریاست دانشگاه را عهده دار خواهند بود.
    پس حکم ایشان تمدید شده است.برای منتقدین آرزوی همراهی باایشان را دارم.

  • مهمدی کرتلایی wrote on ۲۶ آذر, ۱۳۹۲, ۵:۱۲

    دوستانی که از سرپرست دانشگاه صحبت می کنند و دفاع جانانه می کنند با شمارش))) IP(((آنها می توان دریافت فقط ده نفر هستند ..!!! جان من . مرگ من آقای مدیر سایت رو کن !!

  • یک دانشجو wrote on ۲۶ آذر, ۱۳۹۲, ۸:۲۰

    دکتر شهبازی تو قلب دانشجویان و افراد فرهیخته جا داره و خوشم میاد که به زمین و زمان متوصل شدین که عوضش کنن چون نکته ضعفی نداره سرش بالاست،اگه کوچکترین ضعفی داشت خدا را گواه می گیرم که شماها تو بوق و کرنا میکردین و خبرشو تا کینو جار میزدین .انصاف هم داشته باشیم،آخرتی هست

  • صفاپور wrote on ۲۶ آذر, ۱۳۹۲, ۹:۰۷

    میراث شوم این شهر 16 سال واپسگرایی بوده است خدا میداند کی این واپس گرایی باید جبران شود…شاید امام زمان باید بیاید تا بتواند کاری بکند … جلیلی که سهل آنقدر آن میراث شوم 16 ساله ریشه دارد که به این سادگیها کنده نمیشود…سرطان است آقا ….باور نمیکنی…بپرس ببین شبها چند جلسه سیاسی از طرف کسانی که هیچ جایگاهی بین مردم ندارند برگزار میشه
    قابل توجه آقای ناشناس دیگه سهم شما از 33 هزار رای معلوم شد طرفدار کی بودی به هر حال باید بفهمی که کار هر دو جریان در مسجدسلیمان به پایان رسیده…
    جلیلی هم که نباشه این دو جریان برای همیشه مرد…
    فاتحه

  • سر نی wrote on ۲۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۲:۴۹

    خانم مهمدی کرتلایی : معلوم شد همه کسانی که برعلیه دکتر شهبازی پیام گذاشتن خودت تنهایی.

  • منتقد wrote on ۲۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۵:۲۴

    توصیه من به کلیه کسانی میباشد که درمورد عزل ونصب دردانشگاه نظرداده اند:اولا نظرات توسط چندنفرخاص داده شده آنچنان که براورد میشود دوما وضعیت دانشگاه آنقدرروی وضعیت شهر تاثیر گذار نیست که روی آن وقت میگزارید توصیه های عالمانه خود را روی تصدیهای حساس مانندفرمانداری بگذارید که سکاندار شهر میباشد وازاین طریق چهره های توانمند را مطرح بنمایید حتما که نباید منتصب به جنا ح خاصی باشد امیدمیرود در هر نظر نام چهره توانمندی برده شود

  • منتقد wrote on ۲۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۵:۵۱

    دلیل آوردن کارشناسی ارشددرخیلی از رشته ها ودر خیلی از شهر ها اولا به کف دیگ خور دن وضعیت مالی دانشگاه آزادکل است دوما دیگر به تعداد کافی باتوج ه به سیاست کاهش جمعیت دانشجو برای دوره ها ی کاردانی وکارشناسی نیست ومجبورند که برای تامین درامد اقدام به راه اندازی مقطع ارشد درواحدهایی بنمایندکه سالها آنجا کارشناسی بو ده است اینقدر روی شمامنت نگذارند مجانی که نیست وبصورت خودجوش درسراسر کشور درحال اجراست کمی نگاهتان را وسعت ببخشید

  • ارزانی wrote on ۲۶ آذر, ۱۳۹۲, ۱۹:۵۹

    در پاسخ به دوست عزیز آفای صفاپور- گلگه باید عرض کنم که دوست عزیز بنده هیچ وقت دنبال نان و روغن و اینجور چیزا نبودمه و نخواهم بود.دوم اینکه بنده با آقای جلیلی دشمنی ندارم،من منتقد ایشانم و هدفم روشنگری است.سوم اینکه من به کسی توهین نکردوم ولی آنطور که در نوشتار شما آمده است به من توهین کردید. دوست من در یه رسانه آزاد ما باید به نظرات و عقاید و تفکرات هم احترام بگذاریم و این لازمه دمکراسی است.(تحمل عقیده مخالف)بنده هیچ وقت صحبت از طایفه ام نکردمه ولی همیشه با افتخار میگم من بختیاریم.دوست عزیز بیا با خود فکر کنیم که شهر نخستین ها چرا با آن قدمت باید اینقدر پسرفت داشته باشه.برای مثال مقایسه دزفول و مسجدسلیمان… در دزفول شهروند آنجا با حقوق شهروندی آشناست و مطالبه گر است ولی در شهر من وتو نه با حقوق شهروندی آشناییم ونه مطالبه گریم.در دزفول یقه مدیران را میگیرند ولی در اینجا ما مدیران را رها میکنیم و از آنها کار نمیخواهیم. شاید خیلی از مدیران اداره ها انسانهای خوبی هستند ولی از بس که ما آنها را رها میکنیم،طرف هم دنبال حساب و کتاب خودش میرود.بگذریم .در مورد طایفه گرایی و باند بازی باورکن آقای نماینده این قضییه را تشدید کرده است و این حرف بر اساس مستندات است کافیست نگاهی به لیست تغییر و تحولات مدیریتی در زمان دکتر جلیلی نگاه کنید.(80 درصد طایفه…..)ولی بدبختی شهر ما تنها این نیست در حال حاضر مسجدسلیمان عرصه تاخت و تاز سه گروه سیاسی شده است.1) نیروهای وفادار به دکتر رضایی 2) نیروهای وابسته به حاج آقا حاجتی3)نیروهای وفادار به دکتر جلیلی. حالا شما خودتان قاضی…..به جای اینکه این نیروها به فکر سازندگی و سربلندی مسجدسلیمان باشند ،انرژی و فکر خود را صرف حذف و تخریب همدیگر میکنند. ای کاش و ای کاش به جای تهمت و بهتان وبه جای کج فکری و کج اندیشیهای سیاسی همه وهمه دست به دست هم میدادیم و با بهره گرفتن از ظرفیتهای انسانی و جغرافیایی شهرمان مسجدسلیمانی آباد میساختیم…..ولی افسوس……قضاوت با دوستان

  • ای ایران..... wrote on ۲۶ آذر, ۱۳۹۲, ۲۲:۰۰

    بابا ایذه و رامهرمز هم کارشناسی ارشد آورده بعد می خواستین مسجدسلیمان نیاره؟!؟الان جمعیت جوانها برای ورود به دانشگاه کم شده باید هزینه ها رو با کارشناسی ارشد پر کنن!!

  • ای ایران..... wrote on ۲۶ آذر, ۱۳۹۲, ۲۲:۰۹

    بنده هم هیچوقت طرفداره داوودی نبوده و نیستم و طرفداره هیچ رییسی هم نیستم آخه ایناها مگه دلشون برای دانشجو میسوزه؟!بنده 5ساله دانشجو هستم(87به بعد)زمان 3تا رییس هم بودم و هیچ فرقی بحاله من دانشجو نداشتن!!خانوم فاطمه که میگید اقای شهبازی نور الا نوره،تا حالا از سلف نهار نوش جان کردینه؟!!بخدا نمیخوام خیلی چیزها رو بگم آبرو شهرم میره!!خیلی از اساتید جلوی چشمم به شهرم توهین کردن و میکنن آخه آدم میمونه چی بگه؟!؟البته دانگاهمون از خیلی دانشگاههای اطراف سرتره به دور از بلوف!!
    خواهشن اینقدر الکی بهم تهمت نزنید و هرکسی رو از دار و دسته یکی ندونید!!

  • یک دانشجو wrote on ۲۶ آذر, ۱۳۹۲, ۲۲:۱۳

    انتقادهای شما به ریاست دانشگاه بسیار خودجوش می باشد و گرنه آوردن کارشناسی ارشد نیاز به بستر سازی دارد که طی یک سال گذشته این مهم اتفاق افتاد.افراد دیگری هم مطالب شما را مطالعه میکنند،لطفا احساسی مطلب ننویسید فکرای دیگه میکنن.

  • ناشناس wrote on ۲۷ آذر, ۱۳۹۲, ۱۸:۴۸

    جناب صفاپور تمام مطالب شما پر است از توهین و…. خب از همان اول هم معلوم بود با چه شخصیتی بودم. اول بروید خودتان را از …پاک کنید.حرف شما را قبول دارم که عده ای رفتنی هستن از این شهر.ولی بدانیدعقاید شوم عده ای تا ابد در ذهن مردم خواهد ماند.

  • محمد wrote on ۲۸ آذر, ۱۳۹۲, ۱۶:۵۴

    صفاپور جان،باید فاتحه انصاف رو خوند،نه ختم گرفت برای رفتن سیاسیون،اینها هستند حالا حالا. وجدانن به دکتر رضایی انتقادهایی وارده ،اما اینطور نیست که شما از ایشان یک شخص وحشتناک ساخته اید.

  • خبررسان wrote on ۱ دی, ۱۳۹۲, ۵:۳۹

    با سلام
    کارشناسی ارشد را زحمتهایش را ریسای قبلی مثل ملک محمدی و داودی کشیدند . شهبازی تا اومد اون رشته ها را داده بودند بابا شهبازی شجاع باش بگو چند بار ملک محدی و معاونش ورناصری رفتن تهران بگو داودی چند بار التماس کرد برا آوردن ارشد . تازه مگر غیر از این کارشناسی ارشد عملکردی دیگری داشته ؟؟؟؟ نام ببرید ریییس دانشگاه چه کرده ؟ کدام دانشجو در دلش جا دارد ؟ فامیل بازی و سیاسی بازی نشد ریاست کردن

  • مستقیم wrote on ۱ دی, ۱۳۹۲, ۸:۱۴

    آقای خبر رسان: انصاف هم خوب چیزیه. چند نمونه از عملکرد شهبازی1- آوردن کارشناسی ارشد صنایع (اگه روسای قبلی حتی سرسوزنی کاری کرده بودن اونو توی بوق و کرنا می کردن) تصویب چند رشته دیگه از جمله ارشد ژئو فیزیک، ارشد حسابداری ، ارشد نانو فیزیک و چند رشته کارشناسی،که فقط مونده وزیر اونا رو امضا کنه.2 تأسیس مرکز رشد که در استا سومین دانشگاهی هستیم که این مرکز رو داریم. 3-تأسیس مرکزذهنهای خلاق. 4-دعوت از اساتید مجرب مسجدسلیمانی از جمله پرفسور کرمزاده، پرفسور نبی پور، پرفسور زراسوند و سرکار خانم علاسوند. و خیلی چیزهی دیگه.آقای خبر رسان این طور می خوای خبررسانی کنی. این با روح انصاف و عدالت سازگار نیست. اگه می خوای انتقاد کنی، می تونی دست روی چیزهای دیگه ای بذاری، که قابل طرحند.

  • توفیق wrote on ۱ دی, ۱۳۹۲, ۱۲:۴۰

    خبررسان عزیز لطفا،سطحی قضاوت ننمائید ،همه مسئولین قبلی دانشگاه به وسع وشرایط خودشان تلاش کردن وهمه مردم ودانشجویان نیز قدرشناس و فهیم هستندو خدمات گسترده دکتر شهبازی نیز برکسی پوشیده نیست، نوع بیان وادبیات شما قابل تامل و بیانگر رشد فکری شماست، اخذمجوز کارشناسی ارشد کار بسیار مهمی است واز نظر ارتقاء سطح علمی دانشگاه مسجدسلیمان گام بزرگی است و این امر با اهمیت نیاز به آماده نمودن زیزساخت و جذب هیات علمی متناسب، تلاش وپیگیری مستمردر استان وتهران و… دارد،بنابراین نادیده گرفتن تلاش و زحمات دکتر شهبازی منصفانه نیست و نباید مغرضانه قضاوت نمائم .

  • احمدی wrote on ۲۵ دی, ۱۳۹۲, ۱۵:۵۵

    بنظر من دکتر مسعود شهبازی آبروی دانشگاه مسجد سلیمان هستند و باید به چنین افراد باسوادی ارج و منزلت نهاد ولی متاسفانه افسوس ……………………..

  • مستر wrote on ۲۵ دی, ۱۳۹۲, ۱۵:۵۸

    جناب ارزانی ازنیروهای وفاداربه مهندس بابادی نام نبردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

تمام حقوق این سایت برای © 2023 رویش زاگرس. محفوظ است.
ویرایش شده توسط سعید مرادی