• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 11757اخبار امروز : 1
1

بازدید فرماندار و فرمانده سپاه مسجدسلیمان از قرارگاه امیرالمومنین(ع) بزرگترین کارگاه تولید ماسک شهرستان

  • کد خبر : 44341
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ُفرماندار مسجدسلیمان به همراه فرماندهی سپاه شهرستان، از بزرگترین کارگاه تولید ماسک شهرستان بازدید کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مجدسلیمان همزمان با ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی دکتر محمد پاکدل فرماندار به همراه سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان، مهندس بهرامی معاون فرماندار، نواب خراسانی بخشدار مرکزی از […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- ُفرماندار مسجدسلیمان به همراه فرماندهی سپاه شهرستان، از بزرگترین کارگاه تولید ماسک شهرستان بازدید کردند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مجدسلیمان همزمان با ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی دکتر محمد پاکدل فرماندار به همراه سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان، مهندس بهرامی معاون فرماندار، نواب خراسانی بخشدار مرکزی از کارگاه تولید ماسک قرارگاه امیرالمومنین”ع”موسسه خیریه محبان علی ابن ابیطالب (ع) در دوازدهمین روز فعالیت مورد بازدید قرار گرفت.

قرارگاه امیرالمومنین“ع” مسجدسلیمان- موسسه خیریه علی ابن ابیطالب “ع”به همراه جمعی از اصحاب رسانه و جامعه خیرین در جهت رسالت سلامت شهروندان و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهرستان تشکیل شده که تا کنون اقدام به تهیه و توزیع سبدهای اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه به ویژه خانواده های کم بضاعت داشته است امروز پس از دوازده روز کار و تلاش شبانه روزی جمعی از خواهران و برادران این قرارگاه در کارگاه تولید ماسک مورد بازدید فرماندار و فرماندهی سپاه شهرستان قرار گرفت. دراین قرارگاه ۲۵چرخکار مشغول به فعالیت و تولید ماسک هستند که ۱۵نفر از انان در منازل خود در حال تولید ماسک می باشند. در کارگاه تولید ماسک این قرارگاه روزانه ۵۰۰۰هزار ماسک تولید و به صورت رایگان به صورت هدفمند توزیع می شود.

دکتر پاکدل طی این بازدید عنوان نمود: فعالیتی که در این کارگاه شکل گرفته است کاری قابل تقدیر است حتی می شود گفت در سطح استان هم کم نظیر است همه چیز منظم مرتب و اصولی است حضور این تعداد خواهر خیر خواه باعث افتخار جامعه ما می باشد.

سرهنگ حسینی فرماندهی سپاه شهرستان مسجدسلیمان نیز اظهار داشت: بدون شک به لطف خداوند متعال با همت مردم و مسئولین کرونا راشکست خواهیم داد،وی ادامه داد: امروز در این قرارگاه شاهد تجلی ایثار و معرفت جمعی از خواهران و برادران موسسه خیریه محبان امام علی ابن ابیطالب ع هستیم که برای سلامتی شهروندان و امنیت جامعه به میدان مبارزه و جهاد امده اند این حرکت و این اقدام کم نظیر انها قابل تقدیر است.

در پایان محمدرضا کرمزاده مدیرعامل موسسه در سخنانی ضمن تشکر از حضور فرماندار محترم و فرماندهی محترم سپاه پاسداران شهرستان و سایر مسئولان و همراهان گفت: حضور شما عزیزان قوت قلبی برای همه سربازان این عرصه است. کرم زاده در ادامه بیان کرد: این کارگاه ازاول فروردین شروع به کار کرده است و به طور متوسط روزانه پنج هزار ماسک تولید می کند و تدارک اولیه ۲۰۰هزار ماسک دیده شده است و تا ریشه کنی کامل کرونا در سایه عنایت قائم آل محمد (ص) این فعالیت ادامه خواهد داشت. وی ادامه داد: در این مسیر از مدیران محترم ادارات، سازمانها، نهادها، افراد حقیقی، حقوقی، عموم شهروندان و خیرین گمنام دعوت بعمل می آید تا در این اقدام خداپسندانه مشارکت نمایند. شماره کارت بانک صادرات جهت همیاری و واریز کمک های مردمی۶۰۳۷-۶۹۱۹-۹۰۳۷-۱۵۴۴ بنام موسسه محبان امام علی ابن ابیطالب(ع) می باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44341

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.