• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11719اخبار امروز : 3
2

جاده های اصلی و فرعی مسجدسلیمان برای روزر سیزده بدر مسدود شدند

  • کد خبر : 44330
  • ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با دستور فرماندار مسجدسلیمان جاده های اصلی و فرعی مسجدسلیمان از جمله جاده چم آسیاب، تلبزان، تمبی، و… مسدود شد. دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان گفت: با توجه به اطلاع رسانی‌های مکرر و نصب بنر در مسیر‌های اصلی و فرعی شهر مبنی بر مسدود بودن مسیرها و ممنوع بودن تجمع در […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- با دستور فرماندار مسجدسلیمان جاده های اصلی و فرعی مسجدسلیمان از جمله جاده چم آسیاب، تلبزان، تمبی، و… مسدود شد.

دکتر محمد پاکدل فرماندار مسجدسلیمان گفت: با توجه به اطلاع رسانی‌های مکرر و نصب بنر در مسیر‌های اصلی و فرعی شهر مبنی بر مسدود بودن مسیرها و ممنوع بودن تجمع در روز سیزده بدر متاسفانه شاهد تخطی تعدادی محدود از همشهریان در روز دوازدهم فروردین بودیم به همین دلیل امروز تمامی ورودی و خروجی مسیرهای مختلف شهرستان مسدود گردید و به نیروی انتظامی نیز اعلام شده است هر گونه تجمع در روز سیزدهم فروردین ممنوع و با متخلفین برخورد قانونی صورت بگیرد. فرماندار مسجدسلیمان همچنین خواستار همکاری بیشتر مردم در این ایام شد و اضافه کرد: از مردم تقاضا می شود در این روز بیش از گذشته با ما همکاری کرده و با نرفتن به طبیعت و ۱۳ بدر به سلامت خود و همنوعان کمک کنند. وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: با خودروهای متخلف که به توصیه‌ها و هشدارهای پلیس راهور در روز سیزده بدر توجه نکنند، براساس ضوابط طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برخورد می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. سلام آیا تردد در آخر همین هفته مجاز است؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.