• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 2
1

فرمانده سپاه مسجدسلیمان:
نیروهای سپاه و بسیج، تا ریشه کن شدن کامل این ویروس، در کنار مردم خواهند ماند+تصاویر

  • کد خبر : 44226
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-سرهنگ پاسدار عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده سپاه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیروهای سپاه در قالب گروه‌های جهادی و نیروهای مقاومت بسیج پابه‌پای مسئولان شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی به صورت خودجوش وارد میدان شدند. وی ادامه داد: پس […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-سرهنگ پاسدار عبدالمطلب رحیمی حسینی فرمانده سپاه شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا نیروهای سپاه در قالب گروه‌های جهادی و نیروهای مقاومت بسیج پابه‌پای مسئولان شهرستان و نیروهای نظامی و انتظامی به صورت خودجوش وارد میدان شدند. وی ادامه داد: پس از جلسه ستاد کنترل و پیشگیری از ویروس کرونا در خصوص جلوگیری از شیوع این ویروس از همان روزهای ابتدایی، کلیه ی ورودی های شهرستان در شهرک صنعتی، تلبزان و تمبی تحت کنترل قرار گرفت و علاوه بر جلوگیری از ورود خودروهایی با پلاک خارج از استان است از تمامی خودروهایی که وارد شهرستان می شوند نیز با دستگاه تب سنج تست گرفته می شود.

سرهنگ رحیمی حسینی در بخش دیگری از سخنان خود در ارتباط با اقدامات انجام شده توسط نیروهای جهادی سپاه گفت: نیروهای جهادی سپاه به صورت شبانه‌روز در امر پاکسازی، گندزدایی و ضدعفونی محیط شهری و محلات مختلف و به‌منظور حفظ سلامتی شهروندان به یک ستون اصلی و تأثیرگذار تبدیل شده‌ است و به صورت انفرادی و گروهی در کلیه ی محلات سطح شهر، با تجهیزات مختلف به پاکسازی درب های منزل، نانوایی ها و ضدعفونی خیابان ها و معابر سطح شهر و محلات می پردازند. وی با اشاره به این که رویکرد اصلی سپاه، کمک به عادی‌سازی شرایط و ایجاد امید در میان مردم است، خاطرنشان کرد: نیروهای سپاه و بسیج، مثل همیشه تا ریشه کن شدن کامل این ویروس، در کنار مردم خواهند ماند.

فرمانده سپاه مسجدسلیمان در پایان سخنان خود از تلاش های پزشکان، پرستاران، کادر درمانی، فرماندار مسجدسلیمان و اعضای محترم شورای تامین، امام جمعه، نیروهای نظامی و انتظامی، دادستان، هلال احمر، اصحاب رسانه و همه کسانی که در ارتباط با جلوگیری از سیوه این ویروس فعالیت داشته اند تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44226

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.