• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 11755اخبار امروز : 2
1

فرمانده پایگاه دوم شهید آسیایی هوانیروز مسجدسلیمان خبر داد:
ادامه خدمترسانی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در مسجدسلیمان/ تاکنون هیچ کدام از پرسنل و یا خانواده های آنان نه به این ویروس مبتلا و نه حتی مشکوک به کرونا بوده اند

  • کد خبر : 44213
  • ۰۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-سرهنگ خلبان محمود محمد علیفام فرمانده پایگاه دوم رزمی شهید آسیایی هوانیروز شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از ادامه خدمترسانی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تیم ضد عفونی پایگاه دوم رزمی هوانیروز مسجدسلیمان علاوه بر محلات مختلف شهرستان ادارات، پارک ها […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان-سرهنگ خلبان محمود محمد علیفام فرمانده پایگاه دوم رزمی شهید آسیایی هوانیروز شهرستان مسجدسلیمان در گفتگو با سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان از ادامه خدمترسانی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: تیم ضد عفونی پایگاه دوم رزمی هوانیروز مسجدسلیمان علاوه بر محلات مختلف شهرستان ادارات، پارک ها و… را نیز ضدعفونی و با تمام وجود این خدمترسانی را تا ریشه کن شدن این ویروس این در بخش دیگری از سخنان خود  این ویروس منحوس ادامه خواهد داد.

فرمانده پایگاه هوانیروز شهرستان مسجدسلیمان ادامه داد: علاوه بر گندزدایی و ضدعفونی مناطق مختلف شهرستان کارکنان پایگاه هوانیروز طرح غربالگری و تب سنجی را نیز در شهرستان انجام می دهند. علیفام گفت: از ابتدای بحث شیوع بیماری در چند مرحله از نفتک تا بی بیان همچنین محلاتی همچون چهاربیشه، نفتون باغ ملی،پارک ۱۱ هکتاری و .. و اداراتی همچون امور عشایر، صنعت و معدن، برق، گاز، کمیته امداد،ستاد بازسازی، دادسرا و… توسط نیروهای هوانیروز ضدعفونی و گندزدایی شدند.

سرهنگ علیفام در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا با اعلام آماده باش تمامی مرخصی های پرسنل لغو و به افرادی هم که به مرخصی رفته بودند اعلام کردیم تا اطلاع ثانوی مرخصی انان تمدید می شود. وی ادامه داد: تاکنون هیچ کدام از پرسنل و یا خانواده های آنان نه به این ویروس مبتلا شده اند و نه حتی مشکوک به کرونا بوده اند و بحمدالله در صحت و سلامتی کامل به سر می برند. فرمانده پایگاه دوم رزمی شهید آسیایی هوانیروز شهرستان مسجدسلیمان در بخش پایانی سخنان خود با تقدیر امیر سرتیپ قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی گفت: بلافاصله پس از شیوه ویروس کرونا امیر قربانی دستور داد از همه امکانات جهت خدمترسانی به مردم شریف مسجدسلیمان استفاده کنیم که جا دارد از ابیشان تقدیر و تشکر کنم. وی در پایان ابراز امیدواری کرد هر چه سریع تر شاهد برچیده شدن این ویروس منحوس در کشور باشیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44213

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.