• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 1
2

پیام تبریک فرماندار مسجدسلیمان به مناسبت سال جدید

  • کد خبر : 44159
  • ۰۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان در پیامی سال جدید را به شهروندان مسجدسلیمانی تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است. بسم الله الرحمن الرحیم یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال بهار جلوه ای […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان در پیامی سال جدید را به شهروندان مسجدسلیمانی تبریک گفت. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان متن پیام بدین شرح است.

بسم الله الرحمن الرحیم

یا مقلب القلوب و الابصار

یا مدبرالیل و النهار

یا محول الحول و الاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

بهار جلوه ای از رحمت خداوند در جهان هستی است و فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند. نوروز مظهر احیای دوباره طبیعت،فرصت مناسبی است عهد و پیمان ببندیم که لحظه ای از تلاش و کوشش برای رسیدن به شهرستانی آباد و توسعه یافته، تحقق زندگی شایسته تر توام با معنویت، آرامش،امید و نشاط دست بر نداریم و در راستای نیل به اهداف و رسالت خطیرمان که همان توسعه متوازن شهرستان است گام برداریم.امید است با افزایش بهره وری و بهره گیری بهینه از پتانسیل ها،ظرفیت ها و منابع موجود و نصب العین قرار دادن منویات مقام معظم رهبری گام های موثر و ارزنده ای در راستای خدمترسانی صلدقانه برداریم.هر چند که در واپسین روزهای سال ۱۳۹۸ متاسفانه کشور درگیر ویروس منحوس کرونا گردیده و صدماتی به مردم و کشور وارد کرده است اما تلاش های خادمان مردم در دستگاهها و نهادهای خدمات رسان قابل انکار نیست و امید آن درایم با همکاری مردم عزیز با خادمان خود این ویروس ریشه کن شود. اینجانب از تلاش و همکاری آحاد مردم شریف و قدرشناس شهرستان در سالی که گذشت صمیمانه قدردانی و تشکر می نمایم و آغاز سال یک هزار و سیصد و نودو نه و عید باستانی نوروز را به همه هموطنان و همشهریان عزیز تبریک عرض نموده و سالی سرشار از موفقیت و سربلندی را برای همگان آرزومندم.

محمد پاکدل

فرماندار مسجدسلیمان

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.