• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 11765اخبار امروز : 0
1

فرماندار مسجدسلیمان:
شهروندان با ورود به سامانه خودارزیابی الکترونیک کرونا وضعیت سلامت خود و خانواده را در اسرع وقت ارزیابی و ثبت نمایند

  • کد خبر : 44122
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان از شهروندان درخواست کرد با ورود به سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا وضعیت سلامت خود و خانواده را در اسرع وقت ارزیابی و ثبت نمایند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر محمد پاکدل گفت: سامانه salamat.gov.ir برای رفاه حال هموطنان عزیز و به منظور غربالگری افراد مشکوک […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- فرماندار مسجدسلیمان از شهروندان درخواست کرد با ورود به سامانه خودارزیابی الکترونیکی کرونا وضعیت سلامت خود و خانواده را در اسرع وقت ارزیابی و ثبت نمایند. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان دکتر محمد پاکدل گفت: سامانه salamat.gov.ir برای رفاه حال هموطنان عزیز و به منظور غربالگری افراد مشکوک به بیماری کووید-۱۹) راه اندازی شده است که امیدواریم همشهریان گرامی به جای مراجعه به مراکز درمانی و جلوگیری از هر گونه ازدحام که خود سبب انتشار ویروس کرونا می گردد از طریق این سامانه ارزیابی بیماری کووید-۱۹ را ارزیابی و راهنمایی لازم را مطابق آخرین دستور عمل های وزارت بهداشت دریافت نمایند.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، با ورود به سامانه ثبت خود اظهاری افراد مشکوک به کرونا و پاسخ به پرسش‌های موجود، چنانچه فرد مشکوک به ابتلا به این ویروس شناسایی شود، پیگیری مراقبت بیمار از طریق واحد‌های بهداشتی و درمانی تحت مجموعه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام خواهد شد. همراه داشتن کد ملی، تاریخ تولد و شماره تلفن همراه از ضروریات ورود به این سامانه می‌باشد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44122

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.