• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 11767اخبار امروز : 0
1

گزارش باشگاه روزنامه نگاران از تازه ترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان و استان خوزستان

  • کد خبر : 44102
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۲۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان شناسایی شد و تعداد مبتلایان در این استان به ۳۳۱ نفر رسید. به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، دکتر علی احسان پور سه شنبه اظهارداشت: از موارد جدید […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: ۲۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان شناسایی شد و تعداد مبتلایان در این استان به ۳۳۱ نفر رسید.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان، دکتر علی احسان پور سه شنبه اظهارداشت: از موارد جدید به تفکیک هشت مورد در اهواز، پنج مورد آبادان، دزفول و ایذه هر کدام سه مورد، ماهشهر ۲ مورد و شهرستان‌های باوی،خرمشهر،شوش و رامهرمز هر کدام یک مورد گزارش شده است.

وی افزود: در حال حاضر ۱۲۵ نفر در بیمارستان های اهواز بستری هستند و تاکنون از ۳۳۱ مورد ابتلای قطعی استان ۱۶۳نفر بهبود یافته اند. احسان پور ادامه داد: پنج نفر در ۲۴ ساعت گذشته براثر ابتلا به این بیماری در خوزستان فوت شدند و جان باختگان این بیماری در استان به ۴۳ نفر رسید.

بر اساس این گزارش، با احتساب آمار جدید مبتلایان به ویروس کرونا، تعداد بیماران در اهواز به ۱۱۹ نفر، آبادان ۴۲ نفر، دزفول ۳۰ نفر شوشتر ۲۲ نفر، اندیمشک ۱۹ نفر، خرمشهر ۱۱ نفر، مسجدسلیمان هشت نفر، ماهشهر ۲۱ نفر، بهبهان هشت نفر، شادگان ۱۳ نفر، رامهرمز ۶ نفر، ایذه چهار، هندیجان ۲ نفر، امیدیه ۲ نفر، رامشیر ۲، شوش هفت نفر، اندیکا ۲ نفر و باوی پنج نفر، کارون چهار نفر همچنین شهرهای  گتوند و باغملک  هر کدام یک نفر بیمار رسیده است. به گفته وی در روز گذشته آمار قطعی مبتلایان به ویروس کرونا در خوزستان ۳۰۶ نفر ثبت شد که ۳۸ نفر از آنها فوت کردند.

به گزارش سایت خبری باشگاه روزنامه نگاران مسجدسلیمان در حال حاضر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در مسجدسلیمان ۸ نفر، اندیکا ۲ نفر و ۸ نفر نیز در بیمارستان  ۲۲ بهمن بستری که هنوز جواب آزمایشات آنان نیامده است.

لازم به ذکر است رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز ۲۷ اسفندماه اعلام کرد: تاکنون ۱۶ هزار و ۱۶۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده، ۹۸۸ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۵ هزار و ۳۸۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=44102

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.