• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 11718اخبار امروز : 2
1

دكتر محسن رضايي: هر قدمی که در راه توسعه و پیشرفت برداشته شود عملیات جهادی است

  • کد خبر : 4407
  • ۱۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۴

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 90 درصد اقتصاد خوزستان دولتی است و جای خالی کارآفرینی در آن احساس می شود. به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محسن رضایی در یادواره شهدای مخابرات خوزستان با بیان این که خوزستان از بعد کارآفرینی ضعیف است و به کمک نیاز دارد، […]

باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان- دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: 90 درصد اقتصاد خوزستان دولتی است و جای خالی کارآفرینی در آن احساس می شود.

به گزارش سايت خبري باشگاه روزنامه نگاران مسجدسليمان محسن رضایی در یادواره شهدای مخابرات خوزستان با بیان این که خوزستان از بعد کارآفرینی ضعیف است و به کمک نیاز دارد، اظهار کرد: جای راه اندازی کسب و کارهای مردمی در خوزستان به شدت خالی است.

وی افزود: خوزستان در بعد آموزش و اعتبارات به کمک نیاز دارد. مردم ما نیاز دارند که دولت به آنها کمک کند چون دانش و لیاقتش را دارند و می توانند ده ها نفر را به کار مشغول کنند اما باید مورد حمایت قرار گیرند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به این که هر قدمی که در راه توسعه و پیشرفت برداشته شود عملیات جهادی است، تصریح کرد: اگر روحیه جهادی در اقتصاد، سیاست خارجی و فرهنگ ما راه پیدا کند مشکلات ما حل می شود.

رضایی اضافه کرد: امروز به شدت به باز مطالعه گذشته خودمان در 30 سال اخیر و شناسایی رموز موفقیت گذشته نیاز داریم و  امروز هر تولیدی که انجام شود و هر هکتار زمینی که زیر کشت رود و هر نوآوری و ابتکاری که صورت گیرد عملیات جهادی است.

فرمانده سابق سپاه پاسداران با اشاره به نقش خوزستان در ادوار تاریخ ایران ادامه داد: خوزستان در حوادث مهم تاریخی پیشگام و در خوزستان پیش قراول فتوحات و رزمندگان بوده است. خوزستانی ها با همان غیرت و شهامتی که داشتند ایستادند و نگذاشتند شیرهای نفت باز شود و آمریکا و اسراییل خوشحال شوند.

وی با طرح این پرسش که چرا اقتصاد مقاومتی از خوزستان شروع نشود، بیان کرد: اقتصاد مقاومتی در صنعت، مخابرات، الکترونیک، اقتصاد و کشاورزی باید از خوزستان شروع شود.

رضایی تاکید کرد: در سیاست، دفاع، اقتصاد و هرجایی که موفق بودیم می توانیم از رموز موفقیت مان در آنجا استفاده کنیم و آن موقع می توانیم موفق باشیم. صنعت فناوری اطلاعات نیز یکی از علوم پیشرفته ای است که درآمد فراوانی را نصیب ما خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تحریمهای اقتصادی ایران عنوان کرد: تحریم یک فرصت است که باید از آن استفاده کرد و یک اقتصاد شکوفا به وجود آورد که عاری از فقر و سرشار از پیشرفت باشد.

وی بیان کرد: ایران قدرت بزرگ منطقه ای است که بدون حضور آن مشکلات عراق، فلسطین، سوریه و سایر کشورها حل نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.rouyeshzagros.ir/?p=4407

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 4
  1. آقای رضایی که سالها از طریق برادرشان مدیریت شهرستان مسجدسلیمان را در دست داشتند, آبادانی خوزستان و ایران را از مسجدسلیمان شروع کردند و امروز فقط کافیست مسجدسلیمان را بعنوان الگوی توسعه و پیشرفت با اقتصادی پویا, مردمی ثروتمند و شهری زیبا و اباد در سخنرانی هایش به همگان معرفی کند. با آرزوی سلامتی برای ایشان و کسانی که سالهاست در کنار ایشان به خدمت مشغولند.

  2. اقای دکتر محسن رضایی که شخصیت محوری در اقتصاد است به درستی راه توسعه را تعریف میکند و انشا الله در این راه پر فراز ونشیب همه ایشان را همراهی دهند وچون فرمانده جنگ و جهاد است راه جهادی و حرکاتی که به این راه ختم میشود را میداند. خداوند این افسر رشید امام و رهبری را حفظ نماید.

  3. آقای محسن رضائی متخصص جنگ است نه اقتصاد و مدیریت. مدیریت چندین ساله ایشان در مسجدسلیمان دلیلی روشن است. مسجدسلیمان به خاک سیاه نشسته که مهمترین عاملش مدیریت شانزده ساله آنها است که نتیجه آن تسلط بعضي افراد نالایق و ضعیف بر مسجدسلیمان و به هدر رفتن میلیاردها تومان بودجه ای شد که به مسجدسلیمان وارد شدند اما خرج چیزی غیر از آبادانی شهر شدند.

  4. نوید جان چرا این همه خودرا به ندانم کاری میزنی؟ ،آقای رضایی هم در عرصه جنگ استاد است و هم در عرصه مدیریت ، و سر آمد اقتصاد است. مگر قبل از دکتر امید وار نماینده گان دیگری نبودند،حالا از چه باندی هستی مهم نیست. اما روشن باش ،اجهاف هم حدی دارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.